Daarnaast heb ik alle doelen gehaald die ik mezelf had gesteld voor mijn initiele contract, en ben nu op een leeftijd dat ik nog weg kan met de wereld aan m'n voeten..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:41 schreef EllaN het volgende:
[..]
Daar heb je denk ik inderdaad wel gelijk in.
Al enig idee welke richting?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:46 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Daarnaast heb ik alle doelen gehaald die ik mezelf had gesteld voor mijn initiele contract, en ben nu op een leeftijd dat ik nog weg kan met de wereld aan m'n voeten..
Rave gaat weer studeren..
Slaap zequote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:53 schreef hoogvlieger het volgende:
Vollūk, ik gaat ook tukken. Voor de luitjes die morgen naar dH gaan: veel plezier. Ik ga morgen lekker een ochtendje buksen poetsen
Welke studie wil je doen? Of, minder specifiek: welke kant wil je op?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:02 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ja, maar het zal wel even wennen worden..
quote:
Mogguh Rave. Hoe laat vertrekken jullie?quote:
Zit in de bus.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 07:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mogguh Rave. Hoe laat vertrekken jullie?
Een lange druilerige dag jaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 08:19 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Zit in de bus.
T wordt een lange dag...
Doe dan ook geen beloftes die je niet kan waarmaken, kutje..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 08:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tja, ben geen helderziende natuurlijk
Gewoon blijven kijken, dan zie je vanzelf de knapste man van de NATO langskomen..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 08:43 schreef ErwinRommel het volgende:
En Rave, veel plezier en maak er een strakke mars van, wie weet zien we elkaar wel.
Yep! Helemaal bij de achteringang van tent B!quote:
Toespraak niet gezien, we stonden langs de straat. Hebben wel extra hard geklapt voor de Dutchbat 3 veteranen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:22 schreef Pumatje het volgende:
wat jammer van het weer nogmaals.. echt heel erg jammer.
de toespraak van de nieuw-guinea veteraan ( collega van mijn oom trouwens ) was ontroerend en heel herkenbaar in wat ik altijd hoor..
Overigens niet alleen de Papoea's hebben we daar laten stikken.. dat hebben we ook met de Molukkers gedaan...schande.
We krijgen nog een land van de Nederlandse regeringquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:22 schreef Pumatje het volgende:
wat jammer van het weer nogmaals.. echt heel erg jammer.
de toespraak van de nieuw-guinea veteraan ( collega van mijn oom trouwens ) was ontroerend en heel herkenbaar in wat ik altijd hoor..
Overigens niet alleen de Papoea's hebben we daar laten stikken.. dat hebben we ook met de Molukkers gedaan...schande.
Ik begrijp de treinkaping ook ....quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:42 schreef Thaboel het volgende:
[..]
We krijgen nog een land van de Nederlandse regering
Ik totaal niet! Vooral die basisschool niet. (Is ook verre familie van me) maar onschuldige mensen gebruiken is voor mij ALTIJD fout.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |