Zie, ik heb weer gelijk.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:16 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ja dat ben ik, die autistische jongen, je hebt me door!
wanna shag? ..quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:16 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ja dat ben ik, die autistische jongen, je hebt me door!
Ik ook niet ik ga voor een epic beard sparen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:15 schreef yosander het volgende:
Oja, zou me nog scheren. Nog niet gedaan.
alleen weggelegd voor een enkeling!quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:16 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik ook niet ik ga voor een epic beard sparen.
Die trim ikquote:
Ik weet.quote:
Misschien ben ik dat wel.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:17 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
alleen weggelegd voor een enkeling!
Zat je weer te eten?quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:17 schreef Heroinjunk het volgende:
Jongens mijn buik voelt alsof ie gaat ploffen.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:17 schreef yosander het volgende:
[..]
Die trim ik(ter hoogte van m'n oorlel, heet geen Elvis).
Het schijnt te helpen als je vermeld dat je kan koken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:15 schreef yosander het volgende:
[..]
Wat Indiase gerechtjes moeten nog wel te doen zijn. Kan (nan)brood maken en bakken, shakes, salades, desserts
quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:17 schreef yosander het volgende:
[..]
Die trim ik(tot aan m'n oorlel, heet geen Elvis).
Weer bammetjes gehadquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:17 schreef Heroinjunk het volgende:
Jongens mijn buik voelt alsof ie gaat ploffen.
Nee, ik kreeg een gezond sapje van Marks mama.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:17 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Misschien ben ik dat wel.
[..]
Zat je weer te eten?
Lekker vroeg. Welterusten!quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:18 schreef samthegreat5 het volgende:
Nou ga ik echt slapuh! Morgen weer om half 7 in de trein naar Utrecht ftw!
wat te doenquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:18 schreef samthegreat5 het volgende:
Nou ga ik echt slapuh! Morgen weer om half 7 in de trein naar Utrecht ftw!
Bakkebaarden zijn baas. Wel netjes bijhouden natuurlijkquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:18 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
;r
Jij
Maar voor de rest ben je welen
hoor
Op welke foto is jouw waardeoordeel gebaseerdquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:18 schreef Dastan het volgende:
Sowieso heb jij wel een bazenkapsel, yosander.
Cursus natuurkunde nog 4 weken straks bij het JBI (boswell instituut, oftewel university college). Krijg je als je geen natuurkunde hebt gehad op het VWO en wel Biomedische Wetenschappen wilt studeren..quote:
Wat is er zo leuk aan Almere?quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:18 schreef Etsu het volgende:
Ik ga aanstaande zondag naar Almere.Doet niemand mij na.
Zozo, in 4 weken 3 jaar natuurkunde.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:19 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Cursus natuurkunde nog 4 weken straks bij het JBI (boswell instituut, oftewel university college). Krijg je als je geen natuurkunde hebt gehad op het VWO en wel Biomedische Wetenschappen wilt studeren..
Is het verplicht?quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:19 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Cursus natuurkunde nog 4 weken straks bij het JBI (boswell instituut, oftewel university college). Krijg je als je geen natuurkunde hebt gehad op het VWO en wel Biomedische Wetenschappen wilt studeren..
Doe ik je zo na.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:18 schreef Etsu het volgende:
Ik ga aanstaande zondag naar Almere.Doet niemand mij na.
Deze.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:19 schreef yosander het volgende:
[..]
Op welke foto is jouw waardeoordeel gebaseerd?
Dank voor de tip, ga ik doenquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het schijnt te helpen als je vermeld dat je kan koken.
lekker neuken zeker zondag ha haquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar woont een vriendin van mij die ik al een jaar niet meer heb gezien.
nah, volgende week ngo 4 weken, maar in totaal ongeveer 6/7 ofzo.quote:
Leuk!quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar woont een vriendin van mij die ik al een jaar niet meer heb gezien.
Ja die foto is sowieso baas. Maar iets te lang had ik 't daar.quote:
Rechts neem ik aan?quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:20 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja die foto is sowieso baas. Maar iets te lang had ik 't daar.
Misschien, misschien.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:20 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja die foto is sowieso baas. Maar iets te lang had ik 't daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |