O, dat heb ik dan weer niet. Winterkleding vind ik k*t om te kopen. Winkelen voor zomerkleding is welquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:29 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb áltijd zin om te winkelen.Ik ben verslaafd aan truien/vestjes/spijkerbroeken/schoenen/ALLES kopen.
Ja ik koop gewoon graag alles, ik hou gewoon van winkelen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, dat heb ik dan weer niet. Winterkleding vind ik k*t om te kopen. Winkelen voor zomerkleding is wel..
Klopt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:31 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik moet dingen van iemand anders in de TT zetten die mij niet ten goede komen?
quote:
Dit vind ik wel een leukjen nummer met dat dubstep of weetikveelwat erdoorheenquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:32 schreef Etsu het volgende:
Doen alsof de hele wereld om jou draait.
Jongens.
Flitskikker.
dan zou ik je aanbidden.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat nou als ik een jongen bleek te zijn.
Weet jij hoe die vorige heet waarvan ik zei dat ik hem leuk vond?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:33 schreef yosander het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een leukjen nummer met dat dubstep of weetikveelwat erdoorheen!
Vuile egoïst.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:33 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Die keren dat ik vrijgevig was kreeg ik er niks voor terug. Dus dan maar ego
quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan mag je nu beginnen.
Check mijn FOK!-geslacht.
Geen idee, maar vast van 't nieuwe album. Al beluisterd of gedownload?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:33 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Weet jij hoe die vorige heet waarvan ik zei dat ik hem leuk vond?
Je moet 'ezel + geslachtsdeel' googelen. Je komt dan een heel eind. Erg he, naaktfoto's op het internet..quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:34 schreef Etsu het volgende:
Pics van je geslachtdeel, dan geloof ik je pas.
Omgquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je moet 'ezel + geslachtsdeel' googelen. Je komt dan een heel eind. Erg he, naaktfoto's op het internet..
Wat?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vuile egoïst.
WAT HEB IK AAN JOU
JONGENS
SAMUEL, zeg me dat jij niet zo bent.
Nee, ik neem ondertussen op voor lsdb. Vervelingquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:34 schreef yosander het volgende:
[..]
Geen idee, maar vast van 't nieuwe album. Al beluisterd of gedownload?
Amerika.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben een f*cking succes. Vooral in Amerika..
Met watquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weet het, daarom geef ik jou de opdracht om mij te googelen. Nederland reprezent jwt.
Baas.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:39 schreef yosander het volgende:
Heb denk ik een kamer gevonden, wel hospiteren, maar ziet er tof uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |