quote:
Die ga ik niet opzetten hoor.quote:
Daar heeft ze er wel meer van.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Helemaal geen vrolijk filmpje eigenlijk!!!
quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daar heeft ze er wel meer van.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ik wel, vanaf het eerste liedje dat ik hoorde, dezequote:Op donderdag 23 juni 2011 00:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben er nooit echt fan van geweest. Maar ik ga slapen. Mijn bed wacht op me. Trusten Roger. En MP als je nog meelurkt.
Oeh, wat een fans!quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:42 schreef Goodbye het volgende:
Dit topic heeft 51 volgers die niet gereageerd hebben.
http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
Ja, ik was ook verbaasd!quote:
Ik kijk ook!quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:54 schreef Greys het volgende:
Ik haat Nigella
Ze staat op tv een chocolade mousse te maken van gesmolten mini marshmellows, chocoladeboontjes en slagroom
Jah, vooral als het om slechte dingen gaatquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:56 schreef Goodbye het volgende:
Valt het jou ook op dat haar tea spoons eerder op opscheplepels lijken?
Is het gelukt bij de kappert?quote:
quote:
Je negeert me.quote:
Zoietsquote:
Het is allemaal niet zo spannend hoor.quote:
Ik was er ook niet happig op maar het was de enige keus zeg maarquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:45 schreef Goodbye het volgende:
Oh jeetje, lekker dan!
Ik heb trouwens wel al meer slechte verhalen gehoord over bol.com 2ehands...
Rustig aan mens, ik zit de helft van de tijd op mobiel en dan is pmmen niet handigquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:46 schreef Cat22 het volgende:
*voelt zich nog steeds genegeerd door Tombo*.
Neem dan echt internet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Rustig aan mens, ik zit de helft van de tijd op mobiel en dan is pmmen niet handig
Ik lig dwars.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |