Is niet zo relevant maar bij de burenquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:47 schreef sinepedraap het volgende:
Bij wie wil je dit doen als ik vragen mag?
Als jij het verhaal erachter verteld, vertel ik de snelste manier.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:48 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Is niet zo relevant maar bij de buren
Hij zet hem telkens op mijn parkeerplek (plaatsen gaan op kenteken hier)quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Als jij het verhaal erachter verteld, vertel ik de snelste manier.
duurt langquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:48 schreef Oceanview het volgende:
Ventieldop eraf draaien en met de kop op dat puntje drukken.
dan klapt ie in mijn gezicht ben ik bangquote:
Kijk dat is leuk.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:49 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Hij zet hem telkens op mijn parkeerplek (plaatsen gaan op kenteken hier)
Heb hem meerdere malen erover aangesproken maar heeft er schijt aan.
Bij een autobandquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:51 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Geniaal topic
Wel geluid + video opnames van de reactie van je buurman achteraf posten he!!
Snelste manier is toch ventiel losdraaien denk ik
heb al gisteravond geprobeerd er iets tussen te klemmen maar dat lukte nietquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Kijk dat is leuk.
Leksteken die handel. Liefst op het loopvlak, dan zie je het minder. Band zal waarschijnlijk niet knappen. Anders ventielen opendrukken maar dan moet je er bij blijven zitten.
Kom op man, een goed mes krijg je er wel doorheen. Ventielen openhouden duurt te lang.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:52 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
heb al gisteravond geprobeerd er iets tussen te klemmen maar dat lukte niet
Hoeveel bar is een autoband? Die luchtdruk hou je echt niet zo even tegen met je duim hoorquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:52 schreef sinepedraap het volgende:
Als je het dopje eraf draait en je duwt met je duim op het ventiel hoor je al gesis, maar zal wel lang duren op die manier
TS heeft schijt je weet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:52 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
ja een mes is snelleralsof de buurman je niet gaat klappen
2.2 gemiddeld.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:53 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Hoeveel bar is een autoband? Die luchtdruk hou je echt niet zo even tegen met je duim hoor
maar als ik nu het rubbere gedeelte van het ventiel kapot prik..quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Kom op man, een goed mes krijg je er wel doorheen. Ventielen openhouden duurt te lang.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |