Klopt, ik heb meer met psychologie en bedrijfskunde te maken dan quantummechanica.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:20 schreef eriksd het volgende:
GS is dan ook een softie. EG een harde beuker.
Terroristen zijn het. Allemaal!quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:20 schreef waht het volgende:
[..]
De Technische Universiteit... as van het kwaad.
Ik zit er zelf ook.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je kan ook te ver gaan hè?
Het is geen Mekka voor de Moslims, maar het is ook niet Mekka voor de PVV-ers.
Vandaar je vrouwelijke kant.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt, ik heb meer met psychologie en bedrijfskunde te maken dan quantummechanica.
Ik zit in de sectie met de meeste vrouwen, zo ongeveer.
Over het ritueel slachten van Duitsers?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:23 schreef Friek_ het volgende:
Ik had toch liever iets over Duitsers gezien in de OP.
quote:
Je was niet helemaal duidelijk knulletjequote:
Argumentum ad populum. Dat maakt mijn post niet fout.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je was niet helemaal duidelijk knulletje![]()
Gezien alle reacties op jouw "citaat"
Nee nee, over dat PVV'ers nog zelfs erger dan Duitsers zijn.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Over het ritueel slachten van Duitsers?
Exact, daarom durf ik met meisjes te communicerenquote:
Ik heb slechts gesteld dat hij onduidelijk was, meneer ad hominemquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:27 schreef Picchia het volgende:
[..]
Argumentum ad populum. Dat maakt mijn post niet fout.
Dat was niet het enige wat je stelde, want je gaf er nog een ondeugdelijke motivatie bij.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb slechts gesteld dat hij onduidelijk was, meneer ad hominem
Vrouwen zijn maar eng.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Exact, daarom durf ik met meisjes te communiceren
Een unicum, in mijn wereld.
Bah, dan probeer ik jarenlang mijn reputatie als meest walgelijke persoon op te hangen aan mijn Duitse achtergrond, haalt de PVV mij gewoon rechts in. Al die jaren werk zijn voor niets geweest.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:27 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee nee, over dat PVV'ers nog zelfs erger dan Duitsers zijn.
NOG ERGER ZEG IK JE!
Eng?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |