Ik vind deze post verontrustendquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:25 schreef msnk het volgende:
Ik kom er net achter dat het niet veel had gescheeld of ik was een feyenooiter geweest.
Ook MVV-er was een optie, maar MVV is een bikkelclub dus dat is oké.
[..]
Oh, raakte een beetje in de war omdat je eerst "" had neergezet
M'n opa werkte 2 jaar in Rotterdam maar settelde uiteindelijk toch in Amsterdam thank fuckquote:
Ze maken meer lawaai dan de rest van het stadion, als dat is wat je bedoelt...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:47 schreef Idioteque het volgende:
Is het irritant om naast het uit-vak te zitten?
bron: vpquote:De Boer gaat Janssen 'schietles' geven
Theo Janssen en Frank de Boer kwamen er dinsdag niet uit in de strijd om wie de beste traptechniek heeft. De twee gingen tijdens de eerste training van Ajax de strijd aan.
De nieuwe aanwinst van Ajax vond dat zijn passes en schoten strakker waren dan die van zijn trainer, maar de coach ging daar niet mee akkoord. "Op dit moment is mijn trap zeker beter", begon Janssen stoer.
"Ik denk dat Frank wat meer gevoel had. Die van mij is wat strakker en harder." De Boer ging direct in de tegenaanval. "Ik had vroeger ook een aardig strakke pass. Ik zal Theo de komende trainingen nog wel even laten zien hoe je dat doet."
Janssen is naar eigen zeggen fit teruggekeerd van vakantie. In het verleden was dat wel eens anders. "Ik moet nog wel hard aan de bak, maar ik ben fitter dan vorig jaar. Je wil je toch goed presenteren bij een nieuwe club."
Of je scrolt omhoog natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:26 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Heeft iemand misschien een foto of video van Theo op de training in een Ajax-pak? Doel: algemeen sadomasochistisch.
En wat hoorde ik, gaat Frank hem nóg beter leren trappen?
[..]
bron: vp
Ah, den voorigen pagina..quote:
Denk je dat er meer dan 20.000 man zullen zijn in de Arena? Vorig jaar waren er maar 19.000 ofoz.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:43 schreef Afhaalchinees het volgende:
Kaarten besteld voor JC en voor de open dag
Knevel is ook een behoorlijke voksmenner, een wannabe mister Bigshot en bij tijd en wijlen behoorlijk pathetisch. Dat kan interessant worden. Waar is Hans?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:32 schreef Smoofie het volgende:
Knevel en v/d brink vanav met Wilbried en Snor
Je zit in het verkeerde topic.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
Schijnt dat PSV morgen rond is met Wijnaldum, Strootman en Mertens..
PSV en Ajax, wie nog meer dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:06 schreef Devz het volgende:
Wel ongelooflijk dat een club die financieel zo in de shit zit, toch nog 3 dure spelers kan halen. Lijkt Real Madrid wel.
Anyway, wel leuk voor komend seizoen. Zijn er gewoon weer 3 titelkandidaten ipv twee.
Moah de Eredivisie wordt er niet sterker op. Als er geen goede buitenlandse aankopen worden gedaan zullen de Nederlandse clubs het alleen maar moeilijker hebben in Europa.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:06 schreef Devz het volgende:
Wel ongelooflijk dat een club die financieel zo in de shit zit, toch nog 3 dure spelers kan halen. Lijkt Real Madrid wel.
Anyway, wel leuk voor komend seizoen. Zijn er gewoon weer 3 titelkandidaten ipv twee.
wat ben jij voor kut troll en waarom post je hier zo vaak?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:50 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ze maken meer lawaai dan de rest van het stadion, als dat is wat je bedoelt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |