Kom gezellig luisteren bij Radio 49!quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:44 schreef lellebelle het volgende:
Hallo luitjes!
ik ben weggepest van Viva.nl, een vrouwenforum zeg maar. Ik leerde daar mensen kennen en wou vrienden worden, maar ze moesten me niet. Ik werd achtervolg, uitgescholden, toh lief dat Viva.nl mijn pesters heeft geband. Maar dat maakte mij niet gelukkiger.
Ik hoop hier een nieuw bestaan op te bouwen, zonder gepest te worden.
Wie maakt mij hierwegwijs? wie leert mij de fok!kneepjes? wie stelt mij voor?
alvast bedankt!
kizz
Das nou al de derde onzin-radioquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Kom gezellig luisteren bij Radio 49!
quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:46 schreef antidood1 het volgende:
[..]
Das nou al de derde onzin-radio
wanneer gaan jullie nou eens inzien dat het gewoon een kutidee is?
voordat ik mij heb aangemeld wist ik al van dit bestaan. Maar onder mijn Viva-vriendinnen (heb toch wel een paar vriendinnen) staat dit forum bekend als drugs-en drank-users, ICT-kerels en maagden (ben er ook eenquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:45 schreef kwiwi het volgende:
iemand die nieuw is schrijft fok nog niet met een uitroepteken erachter.
Je kan ons ook gewoon samenvatten als autistenquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:48 schreef lellebelle het volgende:
[..]
voordat ik mij heb aangemeld wist ik al van dit bestaan. Maar onder mijn Viva-vriendinnen (heb toch wel een paar vriendinnen) staat dit forum bekend als drugs-en drank-users, ICT-kerels en maagden (ben er ook een)
danku!quote:
Dit dus.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:48 schreef jogy het volgende:
Als je al weggepest wordt van de ViVA wens ik je veel sterkte hier.
thanxxx hunnquote:
Geen dank.quote:
Niks moet, al lijkt het me wel redelijk waarschijnlijk.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dit dus.
Ze heeft trouwens ook al een fobo. Dit moet wel een kloon zijn.
echt waar? sommige zijn vreselijk daar, ik zat er al langer over na te denken om daar weg te gaan. Daarom heb ik mij hier georienteerd.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:47 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik ben ook weggepest van Viva![]()
Ik leef met je mee.
maar meiden onderelkaar zijn nóg erger geloof me!quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:48 schreef jogy het volgende:
Als je al weggepest wordt van de ViVA wens ik je veel sterkte hier.
Hier zitten ook een hoop vrouwen anders.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:50 schreef lellebelle het volgende:
[..]
maar meiden onderelkaar zijn nóg erger geloof me!
niks past, zelfs geen potloodquote:
ik heb zelfs geen fobo en ik zit hier al een tijdje, en ik schrijf fok trouwens zonder uitroeptekenquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dit dus.
Ze heeft trouwens ook al een fobo. Dit moet wel een kloon zijn.
Dont feed the troll!quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:50 schreef lellebelle het volgende:
[..]
echt waar? sommige zijn vreselijk daar, ik zat er al langer over na te denken om daar weg te gaan. Daarom heb ik mij hier georienteerd.
Gewoon even door de zure appel heen bijten dan he.quote:
ik hoorde van mensen (ook van mijn buur) dat hier juist héél veel mannen zitten. Misschien krijg ik via fok een vriendje, zou leuk zijn. Maar ik ben verlegen en niet zo mooiquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:51 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Hier zitten ook een hoop vrouwen anders.
Ben je echt uit het lood geslagen als zelfs een krikijzer niet past ?quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:52 schreef lellebelle het volgende:
[..]
ik hoorde van mensen (ook van mijn buur) dat hier juist héél veel mannen zitten. Misschien krijg ik via fok een vriendje, zou leuk zijn. Maar ik ben verlegen en niet zo mooi
Jup. Ik zat in de discussie over korte pittige kapsels, dat vonden ze niet prettig.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:50 schreef lellebelle het volgende:
[..]
echt waar? sommige zijn vreselijk daar, ik zat er al langer over na te denken om daar weg te gaan. Daarom heb ik mij hier georienteerd.
Er is ook nog huishoudplaza trouwens.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:50 schreef lellebelle het volgende:
Dat mensen dit soort verhalen kunnen verzinnen.quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:54 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Dat mensen dit soort verhalen kunnen vertellen.
VERZINNEN JA VERZINNEN edit dat evenquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:55 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
VERZINNEN JA VERZINNEN edit dat even
quote:
zoals ik al eerder zei (kun je lezen?) heb ik me al georienteerd hier. Ik heb er goed over nagedacht waar ik een nieuw online-leven opbouw. Omdat ik in RL nergens een kans maak.quote:
Omdat kloon.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:57 schreef Dhaha het volgende:
Weggepest van Viva?
Dan ben je hier binnen een paar uur weg, gok ik.
Te doorzichtig ditquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:57 schreef lellebelle het volgende:
[..]
zoals ik al eerder zei (kun je lezen?) heb ik me al georienteerd hier. Ik heb er goed over nagedacht waar ik een nieuw online-leven opbouw. Omdat ik in RL nergens een kans maak.
happy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |