Kom gezellig luisteren bij Radio 49!quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:44 schreef lellebelle het volgende:
Hallo luitjes!
ik ben weggepest van Viva.nl, een vrouwenforum zeg maar. Ik leerde daar mensen kennen en wou vrienden worden, maar ze moesten me niet. Ik werd achtervolg, uitgescholden, toh lief dat Viva.nl mijn pesters heeft geband. Maar dat maakte mij niet gelukkiger.
Ik hoop hier een nieuw bestaan op te bouwen, zonder gepest te worden.
Wie maakt mij hierwegwijs? wie leert mij de fok!kneepjes? wie stelt mij voor?
alvast bedankt!
kizz
Das nou al de derde onzin-radioquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Kom gezellig luisteren bij Radio 49!
quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:46 schreef antidood1 het volgende:
[..]
Das nou al de derde onzin-radio
wanneer gaan jullie nou eens inzien dat het gewoon een kutidee is?
voordat ik mij heb aangemeld wist ik al van dit bestaan. Maar onder mijn Viva-vriendinnen (heb toch wel een paar vriendinnen) staat dit forum bekend als drugs-en drank-users, ICT-kerels en maagden (ben er ook eenquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:45 schreef kwiwi het volgende:
iemand die nieuw is schrijft fok nog niet met een uitroepteken erachter.
Je kan ons ook gewoon samenvatten als autistenquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:48 schreef lellebelle het volgende:
[..]
voordat ik mij heb aangemeld wist ik al van dit bestaan. Maar onder mijn Viva-vriendinnen (heb toch wel een paar vriendinnen) staat dit forum bekend als drugs-en drank-users, ICT-kerels en maagden (ben er ook een)
danku!quote:
Dit dus.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:48 schreef jogy het volgende:
Als je al weggepest wordt van de ViVA wens ik je veel sterkte hier.
thanxxx hunnquote:
Geen dank.quote:
Niks moet, al lijkt het me wel redelijk waarschijnlijk.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dit dus.
Ze heeft trouwens ook al een fobo. Dit moet wel een kloon zijn.
echt waar? sommige zijn vreselijk daar, ik zat er al langer over na te denken om daar weg te gaan. Daarom heb ik mij hier georienteerd.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:47 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik ben ook weggepest van Viva![]()
Ik leef met je mee.
maar meiden onderelkaar zijn nóg erger geloof me!quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:48 schreef jogy het volgende:
Als je al weggepest wordt van de ViVA wens ik je veel sterkte hier.
Hier zitten ook een hoop vrouwen anders.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:50 schreef lellebelle het volgende:
[..]
maar meiden onderelkaar zijn nóg erger geloof me!
niks past, zelfs geen potloodquote:
ik heb zelfs geen fobo en ik zit hier al een tijdje, en ik schrijf fok trouwens zonder uitroeptekenquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dit dus.
Ze heeft trouwens ook al een fobo. Dit moet wel een kloon zijn.
Dont feed the troll!quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:50 schreef lellebelle het volgende:
[..]
echt waar? sommige zijn vreselijk daar, ik zat er al langer over na te denken om daar weg te gaan. Daarom heb ik mij hier georienteerd.
Gewoon even door de zure appel heen bijten dan he.quote:
ik hoorde van mensen (ook van mijn buur) dat hier juist héél veel mannen zitten. Misschien krijg ik via fok een vriendje, zou leuk zijn. Maar ik ben verlegen en niet zo mooiquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:51 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Hier zitten ook een hoop vrouwen anders.
Ben je echt uit het lood geslagen als zelfs een krikijzer niet past ?quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:52 schreef lellebelle het volgende:
[..]
ik hoorde van mensen (ook van mijn buur) dat hier juist héél veel mannen zitten. Misschien krijg ik via fok een vriendje, zou leuk zijn. Maar ik ben verlegen en niet zo mooi
Jup. Ik zat in de discussie over korte pittige kapsels, dat vonden ze niet prettig.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:50 schreef lellebelle het volgende:
[..]
echt waar? sommige zijn vreselijk daar, ik zat er al langer over na te denken om daar weg te gaan. Daarom heb ik mij hier georienteerd.
Er is ook nog huishoudplaza trouwens.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:50 schreef lellebelle het volgende:
Dat mensen dit soort verhalen kunnen verzinnen.quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:54 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Dat mensen dit soort verhalen kunnen vertellen.
VERZINNEN JA VERZINNEN edit dat evenquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:55 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
VERZINNEN JA VERZINNEN edit dat even
quote:
zoals ik al eerder zei (kun je lezen?) heb ik me al georienteerd hier. Ik heb er goed over nagedacht waar ik een nieuw online-leven opbouw. Omdat ik in RL nergens een kans maak.quote:
Omdat kloon.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:57 schreef Dhaha het volgende:
Weggepest van Viva?
Dan ben je hier binnen een paar uur weg, gok ik.
Te doorzichtig ditquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:57 schreef lellebelle het volgende:
[..]
zoals ik al eerder zei (kun je lezen?) heb ik me al georienteerd hier. Ik heb er goed over nagedacht waar ik een nieuw online-leven opbouw. Omdat ik in RL nergens een kans maak.
happy?
Happy als je onthuld wie achter deze kloon zitquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:57 schreef lellebelle het volgende:
[..]
zoals ik al eerder zei (kun je lezen?) heb ik me al georienteerd hier. Ik heb er goed over nagedacht waar ik een nieuw online-leven opbouw. Omdat ik in RL nergens een kans maak.
happy?
zitten ook teveel vrouwenquote:
Daar zit altijd nog een heel verschil tussen, tussen horen & lezen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:57 schreef lellebelle het volgende:
[..]
happy?
Cry me a river....quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:58 schreef lellebelle het volgende:
[..]
zitten ook teveel vrouwen, vrouwen zijn echt gemeen. Misschien had ik beter als man geboren kunnen worden
Wat?! Mijn Viva account is verwijderd, en het topic van de ban ook...quote:Er zijn fouten.
Gebruiker bestaat niet
hey hey hey, een beetje alles met liefde hoor! ik ben een vrouw, dus je behandelt me als een vrouw.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben je echt uit het lood geslagen als zelfs een krikijzer niet past ?
Neuken dan?quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:59 schreef lellebelle het volgende:
[..]
hey hey hey, een beetje alles met liefde hoor! ik ben een vrouw, dus je behandelt me als een vrouw.
blieft, en blieft naar jou
Dat blijkt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:00 schreef NightDream het volgende:
TS het is leuk geweest, je moet nog even oefenen wil je succes hebben.
Vrienden maken het op internetquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:00 schreef Internet-Held het volgende:
'T zou maar geen kloon zijn, ze zou hier maar echt nieuwe vrienden willen maken, ze zou maar echt weggepest zijn....
Nee, toch maar niet!
Sommige...quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:01 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Vrienden maken het op internet
niet iedereen is knap zoals julllie! ik ben onzeker en daar baal ik van.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:52 schreef Koopsie het volgende:
![]()
![]()
Een nachtvlinder of een uil, zodat ik mijn lelijkheid verberg in het donker.
Maakt niet uit hoe je uitziet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:02 schreef lellebelle het volgende:
[..]
niet iedereen is knap zoals julllie! ik ben onzeker en daar baal ik van.
Zul je het vast zelf naar gemaakt hebben, en nou wegwezen hea?! Nou gr grquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:02 schreef lellebelle het volgende:
[..]
ben je ook weggepest? anders moeten we met de gepesten even een mail sturen, want wat ik wel weet is dat sommige Viva-users nog geen ban hebben. (die me zo uitscholden dat ik nachten wakkerbleef)quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:59 schreef gamezz het volgende:
Nadat ik huilend weggegaan was omdat ik uitgescholden werd op Viva heb ik ook maar een FOK! account gemaakt. Pittige tantes daar.![]()
Gelukkig is alles beter hier.
doe ik (nog) niet aan, waiting for the perfect men die mij wél wil.quote:
Je legt het er te dik bovenop.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:02 schreef lellebelle het volgende:
[..]
TS heeft grootse plannenquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:04 schreef lellebelle het volgende:
[..]
doe ik (nog) niet aan, waiting for the perfect men die mij wél wil.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:04 schreef lellebelle het volgende:
[..]
ik zet zo wel een foto in mijn fotoboekje, maar dan gaan jullie me belachelijk makenquote:
Socios.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:04 schreef lellebelle het volgende:
[..]
Alle dik onzekere wijfkes worden hier belachelijk gemaakt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:05 schreef lellebelle het volgende:
[..]
ik zet zo wel een foto in mijn fotoboekje, maar dan gaan jullie me belachelijk maken
link naar je viva-profiel!quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:05 schreef lellebelle het volgende:
[..]
ik zet zo wel een foto in mijn fotoboekje, maar dan gaan jullie me belachelijk maken
want, ik heb geen inkijk? ik gedraag me netjes? ik verkoop mijn lichaam niet?quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:00 schreef PeterIssebed het volgende:
blijf trouwens maar ver weg van fok! we moeten jou niet
tim-elzinga is zelf een kloonquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:06 schreef PeterIssebed het volgende:
TRouwens, TS is obvious troll. Volgens mij kloon van tim-elzinga
link naar je viva-profiel!quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:07 schreef lellebelle het volgende:
[..]
want, ik heb geen inkijk? ik gedraag me netjes? ik verkoop mijn lichaam niet?
Aldus tim-elzingaquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:06 schreef PeterIssebed het volgende:
TRouwens, TS is obvious troll. Volgens mij kloon van tim-elzinga
ik beoordeel iedereen eerlijkquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:05 schreef lellebelle het volgende:
[..]
natuurlijk geloven jullie me niet als ik zeg, dat ik deze heb laten verwijderen omdat ik gestalkd werd.quote:
Zo is het wel weer genoeg hé?quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:08 schreef lellebelle het volgende:
[..]
natuurlijk geloven jullie me niet als ik zeg, dat ik deze heb laten verwijderen omdat ik gestalkd werd.
link naar je posts op viva!quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:08 schreef lellebelle het volgende:
[..]
natuurlijk geloven jullie me niet als ik zeg, dat ik deze heb laten verwijderen omdat ik gestalkd werd.
Heb je aangifte gedaan?quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:08 schreef lellebelle het volgende:
[..]
dat zeggen wel meer, ''laat je pic eens zien'' en dan snel wegklikken of lachen.quote:
Ze scholden me uit voor flapdrol, oelewapper, vuil snotjong, en ga zo maar door.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:03 schreef lellebelle het volgende:
[..]
ben je ook weggepest? anders moeten we met de gepesten even een mail sturen, want wat ik wel weet is dat sommige Viva-users nog geen ban hebben. (die me zo uitscholden dat ik nachten wakkerbleef)
heeft dat zin? wat haal ik daaruit?quote:
Alle vrouwelijke FOK!kers hebben inkijk, gedragen zich als randdebielen en zijn hoeren?quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:07 schreef lellebelle het volgende:
[..]
want, ik heb geen inkijk? ik gedraag me netjes? ik verkoop mijn lichaam niet?
Voldoening.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:11 schreef lellebelle het volgende:
[..]
heeft dat zin? wat haal ik daaruit?
Stomme druif.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:10 schreef gamezz het volgende:
[..]
Ze scholden me uit voor flapdrol, oelewapper, vuil snotjong, en ga zo maar door.
Ik kon er ook nachten om wakker liggen.
Zou wel moetenquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:11 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Alle vrouwelijke FOK!kers hebben inkijk, gedragen zich als randdebielen en zijn hoeren?
ik ben geen troll, ik ben een humaan wezen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:10 schreef Gemaskerde het volgende:
Ik moet ik dit trolltopic gepost hebben.
Doen eens foto van je gezicht(wellicht met censuur) en een blad met je username ernaast?quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:10 schreef lellebelle het volgende:
[..]
dat zeggen wel meer, ''laat je pic eens zien'' en dan snel wegklikken of lachen.
Echt niet dus!
Miss Piggyquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:11 schreef lellebelle het volgende:
[..]
heeft dat zin? wat haal ik daaruit?
Oh je bent er zo een..quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:11 schreef lellebelle het volgende:
[..]
ik ben geen troll, ik ben een humaan wezen.
en het is ''in dit trolltopic'' niet ''ik dit''
He, dan zit er niks anders op als een ban denk ikquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik voldoe niet aan de eisen, wat nu?
pm verstuurdquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:11 schreef Dalando het volgende:
Hoi welkom enzo. Mijn PM box staat open voor als je plaatjes wilt toesturen (of gewoon even wilt praten maar plaatjes is beter enzo)
Hè bah.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:12 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
He, dan zit er niks anders op als een ban denk ik
Blijkbaar niet?quote:
Maar je foto is goed genoeg hoorquote:
zoals ik EERDER ZEI ''mijn profiel is verwijderd, wel wil ik jullie namen geven wie mij pesten''.quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:13 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Hoe weet je al die afkortingen al?
TS, PM etc. etc.
Ze heeft op het revolutionaire viva forum gezeten hequote:Op woensdag 22 juni 2011 21:13 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
TS, PM etc. etc.
Ik mag blijven? Hoera.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:13 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Maar je foto is goed genoeg hoordus je bent een van de uitzonderingen.
Oja, beter leer je ook even Het Officiële FOK!woordenboek uit je hoofd. Is misschien handig. Of je wilt het telkens opnieuw gaan opzoeken als iemand bijv. Hallon post.quote:
VROUWENRECHTEN, DOLLE MINA! REVOLUTIE NU JAquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:14 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ze heeft op het revolutionaire viva forum gezeten he
VERGEET DAT NIET!!
Jaja, je profiel is verwijderd ... uhuquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:13 schreef lellebelle het volgende:
[..]
zoals ik EERDER ZEI ''mijn profiel is verwijderd, wel wil ik jullie namen geven wie mij pesten''.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:11 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Doen eens foto van je gezicht(wellicht met censuur) en een blad met je username ernaast?
[..]
Doen eens foto van je gezicht(wellicht met censuur) en een blad met je username ernaast?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:15 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
omdat ik óók op het internet zit. en heb op meerdere forums gezeten. Zo ook gamerzzz.forum omdat ik ten tijde verslaafd was aan PacMan :pquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:13 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
TS, PM etc. etc.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:17 schreef lellebelle het volgende:
[..]
omdat ik óók op het internet zit. en heb op meerdere forums gezeten. Zo ook gamerzzz.forum omdat ik ten tijde verslaafd was aan PacMan :p
[..]
Dus omdat je graag pacman speelde ga je op een games forum zittenquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:17 schreef lellebelle het volgende:
[..]
omdat ik óók op het internet zit. en heb op meerdere forums gezeten. Zo ook gamerzzz.forum omdat ik ten tijde verslaafd was aan PacMan :p
Die dus ook, daar heb ik zelf om gevraagd omdat er persoonlijke gegevens instonden. Happy?quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:14 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jaja, je profiel is verwijderd ... uhu
Maar je posts niet .....
Bullshitquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:18 schreef lellebelle het volgende:
[..]
Die dus ook, daar heb ik zelf om gevraagd omdat er persoonlijke gegevens instonden. Happy?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Geef die usernamen dan maar. Ik zoek het wel verder uitquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:13 schreef lellebelle het volgende:
[..]
zoals ik EERDER ZEI ''mijn profiel is verwijderd, wel wil ik jullie namen geven wie mij pesten''.
Mijn zus is moderator op het viva forum en die zegt dat dat helemaal niet kan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:18 schreef lellebelle het volgende:
[..]
Die dus ook, daar heb ik zelf om gevraagd omdat er persoonlijke gegevens instonden. Happy?
Waar is je mooie UI geblven?quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Geef die usernamen dan maar. Ik zoek het wel verder uit
quote:
nee hoor..als je eerlijk bent kan je er toch 1 plaatsen en heb je niets te verbergenquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:10 schreef lellebelle het volgende:
[..]
dat zeggen wel meer, ''laat je pic eens zien'' en dan snel wegklikken of lachen.
Echt niet dus!
wat niet kan? pesten, acht laat me niet lachen! ik werd tot het bot uitgescholden, vernederd, gestalkt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:19 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Mijn zus is moderator op het viva forum en die zegt dat dat helemaal niet kan.
Kun je dan niet beter een real-life sociaal leven proberen op te bouwen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:20 schreef lellebelle het volgende:
in plaats van me te ondervragen als een gevangene, moeten jullie misschien wat aardiger zijn. typen zoals ik trekken het in het leven niet zolang
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]. Ik vond deze ook wel baas. Misschien is het wel een idee om mijn oude erin te verwerken
Je ontwijkt wel alle vragen op bewijs, voor het geval je het niet door hebt. Een beetje toevallig of niet?quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:20 schreef lellebelle het volgende:
in plaats van me te ondervragen als een gevangene, moeten jullie misschien wat aardiger zijn. typen zoals ik trekken het in het leven niet zolang
Alsof ik daar kans maak, als ik over straat loop wil ik zo onopvallend mogelijk zijn.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter een real-life sociaal leven proberen op te bouwen?
JIJ BENT ZO DOORZICHTIG MAN MAN MANquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:23 schreef lellebelle het volgende:
[..]
Alsof ik daar kans maak, als ik over straat loop wil ik zo onopvallend mogelijk zijn.
De laatste keer dat ik in een kroeg kwam was als schoonmaakster
bewijs is moeilijk omdat ik zelf (voor de triljoenste keer dat ik dit uitleg) alles heb verwijderd, en zij ook. Ik zal kijken of er nog pesters op Viva hangenquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:23 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Je ontwijkt wel alle vragen op bewijs, voor het geval je het niet door hebt. Een beetje toevallig of niet?
Maar als je op een forum groots gaat verkondigen dat je geen sociaal leven hebt en dat je onwijs lelijk bent, is dat ook niet echt bevorderlijk voor eventuele contacten, lijkt me.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:23 schreef lellebelle het volgende:
[..]
Alsof ik daar kans maak, als ik over straat loop wil ik zo onopvallend mogelijk zijn.
De laatste keer dat ik in een kroeg kwam was als schoonmaakster
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:24 schreef lellebelle het volgende:
[..]
bewijs is moeilijk omdat ik zelf (voor de triljoenste keer dat ik dit uitleg) alles heb verwijderd, en zij ook. Ik zal kijken of er nog pesters op Viva hangen
Ik vraag toch om bewijs als in een foto met je gezicht en een blad met je username daarnaast desnoods gecensureerd.quote:
het ergste vind ik nog wel dat ik eerlijk ben en dat niet word gewaardeerd. Tuurlijk had ik me voor kunnen doen als knap persoon en een profielpic als doutzen kroes kunnen oploaden. Maar ja, ik ben lelijk, on-sociaal en krijg totaal geen steun van WIE MAAR OOK!quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:25 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar als je op een forum groots gaat verkondigen dat je geen sociaal leven hebt en dat je onwijs lelijk bent, is dat ook niet echt bevorderlijk voor eventuele contacten, lijkt me.
geduld is schone zaak, ik heb geen foto's op de schijf staan, omdat ik mezelf niet kan aanzien.quote:
Als je geen kloon blijkt te zijn ben je wel een attention whorequote:Op woensdag 22 juni 2011 21:26 schreef lellebelle het volgende:
[..]
het ergste vind ik nog wel dat ik eerlijk ben en dat niet word gewaardeerd. Tuurlijk had ik me voor kunnen doen als knap persoon en een profielpic als doutzen kroes kunnen oploaden. Maar ja, ik ben lelijk, on-sociaal en krijg totaal geen steun van WIE MAAR OOK!
Ja, dit.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:28 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Als je geen kloon blijkt te zijn ben je wel een attention whore
Goed voor postcount.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:29 schreef JApieman het volgende:
Er heilig van overtuigd zijn dat het een troll is en er dan toch op blijven ingaan.
ik wil gewoon vrienden maken, aardig gevonden worden. En ik, ben echt niet de enige lelijke persoon op fokquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:28 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Als je geen kloon blijkt te zijn ben je wel een attention whore
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:30 schreef lellebelle het volgende:
[..]
ik wil gewoon vrienden maken, aardig gevonden worden. En ik, ben echt niet de enige lelijke persoon op fok
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:30 schreef lellebelle het volgende:
[..]
ik wil gewoon vrienden maken, aardig gevonden worden. En ik, ben echt niet de enige lelijke persoon op fok
ja, wat moet je nou! me beledigen met een poppetje die wél dunne benen heeft en ik niet?quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:31 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
=.=quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:32 schreef lellebelle het volgende:
[..]
ja, wat moet je nou! me beledigen met een poppetje die wél dunne benen heeft en ik niet?
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:32 schreef lellebelle het volgende:
[..]
ja, wat moet je nou! me beledigen met een poppetje die wél dunne benen heeft en ik niet?
Hij geeft zelfs een knipoog.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:27 schreef Gemaskerde het volgende:
Ik heb een foto gevonden van TS,
[ afbeelding ]![]()
Hij vind je liefquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:32 schreef lellebelle het volgende:
wacht even ben bezig foto up te loaden, maar ik laat em er niet lang instaan
wil niet herkend worden door Viva-pesters
Stuur hem anders door via PM, viva kan niet in mijn PM box komenquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:32 schreef lellebelle het volgende:
wacht even ben bezig foto up te loaden, maar ik laat em er niet lang instaan
wil niet herkend worden door Viva-pesters
Kanquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:36 schreef maickeltje het volgende:
[..]
dan heeft die er nog geen 10 sec gestaan
Obvious troll is fucking obvious.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:32 schreef lellebelle het volgende:
[..]
Lievquote:
Eerder triest!!quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:57 schreef lellebelle het volgende:
[..]
happy?
imgur, tinypicquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:40 schreef lellebelle het volgende:
wacht even, ik ben niet zo bekend met foto-upload programma's
ga naar imgur.com, sleep je plaatje op die pagina, klik op upload en plak de forum code hierquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:40 schreef lellebelle het volgende:
Het is ook zo ontzettend moeilijk.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:40 schreef lellebelle het volgende:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:43 schreef De_Viborateur het volgende:
invoordat het geen troll blijkt te zijn
invoordat het geen ork blijkt te zijn
Ga je nou die ConscienceNL nadoen?quote:
En nu nog het linkje posten...quote:
Ze is FUCKING lelijk.quote:
zie je wel! eerst vragen, zeiken, kanken om een pic en dan roepen dat ik lelijk ben!quote:
Hij is bewerkt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:56 schreef lellebelle het volgende:
[..]
zie je wel! eerst vragen, zeiken, kanken om een pic en dan roepen dat ik lelijk ben!
ik zou je doen hoorquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:56 schreef lellebelle het volgende:
[..]
zie je wel! eerst vragen, zeiken, kanken om een pic en dan roepen dat ik lelijk ben!
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:57 schreef VladimirPoetin het volgende:
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/06/22/1308754602-20.jpg
geupload zo staat de foto eeuwig op internet
2 Mirrors.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:57 schreef Dalando het volgende:
Zoo, even opnieuw geupload voor als ze em weghaalt:
[ afbeelding ]
ja, ik heb em ietsje gefotoshopt. gavere huid, en nu?quote:
Leuk van internet gehaald, dat plaatjequote:Op woensdag 22 juni 2011 21:57 schreef Dalando het volgende:
Zoo, even opnieuw geupload voor als ze em weghaalt:
[ afbeelding ]
je hebt mijn onderlichaam dan nog niet gezienquote:
dus ik ben best knap?quote:
wat is er dan lelijk aan?quote:
Fake dus. Troll.quote:
dat ben ik ook, maar dan de mooiere gephotosopte versie. in het echt ben ik dus zo als ik gepost hadquote:
Baas.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:01 schreef SuperwormJim het volgende:
Hier, alle resultaten: http://www.tineye.com/sea(...)f86d89b9cdc4917688e/
zoals ik al zei, dat is de mooiere gephotoshopte versie, was een fotoshoot met een fotograaf. Ik laat hem wel even een mailtje versturen voor bewijs.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:01 schreef SuperwormJim het volgende:
Hier, alle resultaten: http://www.tineye.com/sea(...)f86d89b9cdc4917688e/
Je blijft maar volhouden hequote:Op woensdag 22 juni 2011 22:02 schreef lellebelle het volgende:
[..]
zoals ik al zei, dat is de mooiere gephotoshopte versie, was een fotoshoot met een fotograaf. Ik laat hem wel even een mailtje versturen voor bewijs.
En hoe zal het viva forum dan bekend staan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:48 schreef lellebelle het volgende:
[..]
voordat ik mij heb aangemeld wist ik al van dit bestaan. Maar onder mijn Viva-vriendinnen (heb toch wel een paar vriendinnen) staat dit forum bekend als drugs-en drank-users, ICT-kerels en maagden (ben er ook een)
van waar, fok? dat maak ik zelf wel uit klierquote:
Waarom zou je als je jezelf lelijk vind een fotoshoot doen?????quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:02 schreef lellebelle het volgende:
[..]
zoals ik al zei, dat is de mooiere gephotoshopte versie, was een fotoshoot met een fotograaf. Ik laat hem wel even een mailtje versturen voor bewijs.
hebben mijn Viva-pester voor gezorgd dat ik geen vrienden overhield.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:04 schreef maickeltje het volgende:
Oke als dit echt is, hyves, facebook, twitter?
quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:04 schreef VladimirPoetin het volgende:
[..]
Waarom zou je als je jezelf lelijk vind een fotoshoot doen?????
om me toch een dagje mooi te voelen. Verjaardagscadeau van mijn zus :pquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:04 schreef VladimirPoetin het volgende:
[..]
Waarom zou je als je jezelf lelijk vind een fotoshoot doen?????
wordt steeds geloofwaardigerquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:04 schreef lellebelle het volgende:
[..]
hebben mijn Viva-pester voor gezorgd dat ik geen vrienden overhield.
pics van je "zus"quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:05 schreef lellebelle het volgende:
[..]
om me toch een dagje mooi te voelen. Verjaardagscadeau van mijn zus :p
trololololololquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:05 schreef lellebelle het volgende:
[..]
om me toch een dagje mooi te voelen. Verjaardagscadeau van mijn zus :p
nee, daar schaam ik me voor. Hoe die zich gedraagtquote:
Is ze lekker sletterig dan?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:10 schreef lellebelle het volgende:
[..]
nee, daar schaam ik me voor. Hoe die zich gedraagt
boeit me niet, doe het nou maar gewoon.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:10 schreef lellebelle het volgende:
[..]
nee, daar schaam ik me voor. Hoe die zich gedraagt
Kom op heyquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:14 schreef lellebelle het volgende:
Bericht van mijn fotograaf:
Hello dear forum-users
Trien did do a fotoshoot at my studio in the america's. I'm an american of mexican and canadese origins. I also shooted celebs like Pink, Brother of Madonna, and the daughter of president Bush.
Don't be hard to this girl, she is adorible, and yes, she is the girl on the pic.
regards,
wat is beledegnt?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Kom op hey![]()
Doe dan op zn minst een klein beetje moeite
Dit is gewoon beledigend.![]()
Foto, briefje met FOK! + datum.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:16 schreef lellebelle het volgende:
en wat willen jullie nog meer? mijn dna, familieboom, wat!
ik ga hier blijven en laat me niet (weer) wegjagen. Ik kan het, Yes I can!
quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:17 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Foto, briefje met FOK! + datum.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:27 schreef lellebelle het volgende:
in iedergeval, jullie geloven me of niet. het kan me ook niet veel meer schelen. Ik ga me hier vermaken, jullie vermeiden en vrienden maken.
in iedergeval, jullie geloven me of niet. het kan me ook niet veel meer schelen. Ik ga me hier vermaken, jullie vermeiden en vrienden maken.
Hahahahahaahhahahahahahahahaquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:14 schreef lellebelle het volgende:
Bericht van mijn fotograaf:
Hello dear forum-users
Trien did do a fotoshoot at my studio in the america's. I'm an american of mexican and canadese origins. I also shooted celebs like Pink, Brother of Madonna, and the daughter of president Bush.
Don't be hard to this girl, she is adorible, and yes, she is the girl on the pic.
regards,
ik vind jou liefquote:
ja, lief aapjequote:
ja, jij ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |