quote:
quote:
Die Robson heeft wel een leuk koppiequote:Op woensdag 22 juni 2011 20:25 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nog beter.. We gaan naar Robson - Kerber
Die heb ik nog steeds niet gezien, zal even googlen....quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:33 schreef BobW het volgende:
[..]
Geen idee
Wat vond je van Venus' outfit?
quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:35 schreef alors het volgende:
[..]
Die heb ik nog steeds niet gezien, zal even googlen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
Wait what??quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:37 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het echt supertof![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:37 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een vuilniszak is ook tof.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:37 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nigger whut?!quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:37 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stream of Sport1.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:41 schreef Leso_Varen het volgende:
Waar kunnen jullie Haase zien? Alleen betaalzenders?
Sport1.nlquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:41 schreef Leso_Varen het volgende:
Waar kunnen jullie Haase zien? Alleen betaalzenders?
Ik denk niet dat hij op de kleur doelde..quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:41 schreef alors het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje diversiteit, en het is toch wit?
Wou net zeggen. Wees blij met een beetje variatie.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:41 schreef alors het volgende:
[..]
Ze ontwerpt zelf haar spullen. Waaronder deze 'outfit'.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:42 schreef theSummoner het volgende:
Wat is de kledingsponsor van Venus eigenlijk?
Het is toch geen fukking modeshowquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:41 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij heet het Elevenquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:42 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ze ontwerpt zelf haar spullen. Waaronder deze 'outfit'.
Misschien moet ze zich bij tennissen houden...quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:42 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Monfquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:44 schreef TheGeneral het volgende:
6-3 Monfils. 2-1 voor in sets en serveert als 1e in de 4e.
Wel leuke potjesquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:45 schreef rob1828 het volgende:
Programma voor de hoofdbanen morgen...
Schedule for Day 4: Thursday 23 June 2011
Centre Court 13:00 Start Time
Robin Soderling (SWE)[5] v. Lleyton Hewitt (AUS)
Na Li (CHN)[3] v. Sabine Lisicki (GER)
Adrian Mannarino (FRA) v. Roger Federer (SUI)[3]
No. 1 Court 13:00 Start Time
Kevin Anderson (RSA) v. Novak Djokovic (SRB)[2]
Grigor Dimitrov (BUL) v. Jo-Wilfried Tsonga (FRA)[12]
Laura Robson or Angelique Kerber. v. Maria Sharapova (RUS)[5]
Deze heeft ze niet zelf ontworpen. Is afgestaan door een in Siberië woonachtige zwerver. Die gaf bij -30 naakt rondlopen de voorkeur boven dit ding aandoen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:42 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee dat deed hij zelfquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:47 schreef theSummoner het volgende:
Een Nederlander riep 'laat 'm dan uitgaan' naar Haase
Het lijkt er wel op he, hij gaat steeds beter spelen, Haase is niet zo goed meer, lijkt een beetje bang, is net gevallen, ik vrees het ergste eigenlijkquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:48 schreef TheGeneral het volgende:
Toch niet weer zo'n comeback van Berbascoe toch... ?
En hoe stond hij in deze set op winstpositie?quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:48 schreef theSummoner het volgende:
Nog nooit iemand zo snel een set zien verliezen uit winstpositie
Precies, het terugspelen en hopen op de fout van Verdasco uit de eerste twee sets werkt niet meerquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:48 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op he, hij gaat steeds beter spelen, Haase is niet zo goed meer, lijkt een beetje bang, is net gevallen, ik vrees het ergste eigenlijk
Breakkansen genoegquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En hoe stond hij in deze set op winstpositie?
Volgens mij is Haase nooit echt geliefd geweest hoor, maarja chauvinisme hequote:Op woensdag 22 juni 2011 20:49 schreef Morthill het volgende:
Nog nooit zo snel in een topic mensen van het aanbidden van een speler naar het afkankeren van een speler zien gaan
Ok winstpositie misschien niet, meer gewoon als ie 'm uitgespeeld had tot een tiebreak en dan WINSTquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En hoe stond hij in deze set op winstpositie?
Haase is een held, ook nu. Voor mij dan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:50 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij is Haase nooit echt geliefd geweest hoor, maarja chauvinisme he
quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:49 schreef Morthill het volgende:
Nog nooit zo snel in een topic mensen van het aanbidden van een speler naar het afkankeren van een speler zien gaan
Hopelijk wel, leuk dat er nog een Nederlander inzit maar ik kijk liever naar toppers (al is Verdasco dat ook niet op gras...)quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:48 schreef TheGeneral het volgende:
Toch niet weer zo'n comeback van Berbascoe toch... ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Ik vind hem ook irritant over het algemeen, maar ik support alle Nederlanders, of het moet écht extreem zijnquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:50 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij is Haase nooit echt geliefd geweest hoor, maarja chauvinisme he
Als men denkt dat er geen fans zijn van Haase, dan ontken ik dat. Ik ben wel degelijk fan van Haase, en niet omdat hij Nederlands is. Door z'n boosheid, z'n irritaties. Juist daardoor, die emoties, maakt hem een mooie tennisser om naar te kijken. En 2-0, COME ONquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:53 schreef Chriz14k het volgende:
[..]
Ik vind hem ook irritant over het algemeen, maar ik support alle Nederlanders, of het moet écht extreem zijn.
Heerlijk heerlijk heerlijkquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:55 schreef rob1828 het volgende:
Verdasco terug naar zijn niveau van de eerste 2 sets... unforced error op unforced error
Inderdaadquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:55 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Ik ben juist ook fan van Robin, heb veel meer met hem dan met Thiemo de Bakker. Hij is wat extraverter, daar hou ik wel van
Ik vind 'm mentaal niet echt een retard, maar het is meer dat 'ie totaal de verkeerde dingen doet als 'ie kansen krijgt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:54 schreef kevin_ het volgende:
Haase is mentaal een retard, maar daarom blijft het wel een enorme held. Vorig jaar tegen Nadal bijvoorbeeld, ge-ni-aal
Ik heb wel enorm veel respect voor de manier waarop hij met zijn sport omgaat, kunnen veel spelers (kuch, Thiemo) iets van leren.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:54 schreef 3jskoningen2 het volgende:
[..]
Als men denkt dat er geen fans zijn van Haase, dan ontken ik dat. Ik ben wel degelijk fan van Haase, en niet omdat hij Nederlands is. Door z'n boosheid, z'n irritaties. Juist daardoor, die emoties, maakt hem een mooie tennisser om naar te kijken. En 2-0, COME ON
Retard is misschien wat hard ja, maar het is zo verschrikkelijk jammer. Zoveel talent heeft die jongen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:56 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik vind 'm mentaal niet echt een retard, maar het is meer dat 'ie totaal de verkeerde dingen doet als 'ie kansen krijgt.
Fishquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:00 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Mooi! Tegen wie moet hij als hij dit wint?
Prachtige speler die Monfilsquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:58 schreef TheGeneral het volgende:
Zemlja een break voor in de 4e set...
Mardy Fish (10e geplaatst), verloor die al eerder van dit jaar op RGquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:00 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Mooi! Tegen wie moet hij als hij dit wint?
ik wil de net zeggen die naam komt me bekend voor, met dat haas en vis gedoequote:Op woensdag 22 juni 2011 21:00 schreef 3jskoningen2 het volgende:
[..]
Mardy Fish (10e geplaatst), verloor die al eerder van dit jaar op RG
Hoezo?quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:00 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik blijf het schandalig vinden dat die jongen top 10 staat.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:01 schreef alors het volgende:
[..]
ik wil de net zeggen die naam komt me bekend voor, met dat haas en vis gedoe
Ook in interviews. Altijd goed, duidelijk verhaal en is nooit chagrijnig tegenover journalist.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:58 schreef Chriz14k het volgende:
[..]
Ik heb wel enorm veel respect voor de manier waarop hij met zijn sport omgaat, kunnen veel spelers (kuch, Thiemo) iets van leren.
Het is natuurlijk een pannenkoek 1e klas.. Maar zeer vermakelijk om naar te kijken op momenten.quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:00 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik blijf het schandalig vinden dat die jongen top 10 staat.
Ach het is leuk om naar te kijkenquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:02 schreef luckass het volgende:
[..]
Altijd moeite hebben met totale nobodies.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:03 schreef Chriz14k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeer terecht.
Clowns mogen ook rond plaats 20 staan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:03 schreef Chriz14k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeer terecht.
Idd, ook als hij verliest staat hij netjes journalist te woord. Ik zou me denk ik zelf niet zo uitgebreid willen laten uithoren na een nederlaag..quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:03 schreef Bramaldo11 het volgende:
[..]
Ook in interviews. Altijd goed, duidelijk verhaal en is nooit chagrijnig tegenover journalist.
Als ik die eerste pose aanneem zit ik drie maanden in het gipsquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:03 schreef Chriz14k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeer terecht.
En geen kinderen meer denk ik.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:04 schreef rob1828 het volgende:
[..]
Als ik die eerste pose aanneem zit ik drie maanden in het gips
Fanatieke spelers mogen top 10 staanquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:04 schreef luckass het volgende:
[..]
Clowns mogen ook rond plaats 20 staan.
Verdasco kreeg een strafpunt en toen zei hij 'give him the match also'quote:
Doe ik ook niet en ik vind hem ook een held.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:06 schreef XL het volgende:
Hoe kun je inderdaad in godsnaam op Monfils haten! Wat een held is dat
Hij staat daar op basis van zijn prestaties in hoor...quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:07 schreef luckass het volgende:
[..]
Doe ik ook niet en ik vind hem ook een held.
Maar als je naar zijn prestaties kijkt hoort 'ie niet in de top 10 vind ik.
Volgens mij klaagde hij over die bal van haase op de baseline dat die uit was, mag je niet stilleggen en een challenge aanvragen dan? En waarom kreeg hij meteen een point penalty? Is dat standaard voor klagen over umpires op wimbledon?quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:06 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Verdasco kreeg een strafpunt en toen zei hij 'give him the match also'
Hij is niet blij
Jaquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:08 schreef Bombvis het volgende:
Ook meteen verontschuldingen van de commentatoren bij mijn stream
Idd, die gasten helemaal zovan 'jammer dat het zo moet gaan, het was zo'n leuk potje'quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:08 schreef Bombvis het volgende:
Ook meteen verontschuldingen van de commentatoren bij mijn stream
Echt? Ik dacht dat het een vorm van positieve discriminatie was bij de ATP.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:07 schreef XL het volgende:
[..]
Hij staat daar op basis van zijn prestaties in hoor...
jammerquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:09 schreef alors het volgende:
[..]
nee, ik wordt niet nat van een zeurende spanjaard.
Als ik zijn prestaties zie snap ik inderdaad niet hoe hij daar komt. Al in geen jaren voorbij de kwartfinale van een slam, speelt vrijwel nooit finales en wint nog minder titels. Beste prestatie dit seizoen was 1/4-finale in Parijsquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:07 schreef luckass het volgende:
[..]
Doe ik ook niet en ik vind hem ook een held.
Maar als je naar zijn prestaties kijkt hoort 'ie niet in de top 10 vind ik.
Iemand snapt me, eindelijkquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:09 schreef Morthill het volgende:
[..]
Als ik zijn prestaties zie snap ik inderdaad niet hoe hij daar komt. Al in geen jaren voorbij de kwartfinale van een slam, speelt vrijwel nooit finales en wint nog minder titels. Beste prestatie dit seizoen was 1/4-finale in Parijs
kijk eens in de OPquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:10 schreef kevinoz het volgende:
Heeft iemand de live stream? of een live stream? Zou graag het einde van de partij willen zien.
Thnx
http://www.lshunter.tv/in(...)out=popup&Itemid=327quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:10 schreef kevinoz het volgende:
Heeft iemand de live stream? of een live stream? Zou graag het einde van de partij willen zien.
Thnx
Jammer genoeg doet hij dat echt nooit.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:10 schreef kevin_ het volgende:
Monfils is echt wel een top 10 speler qua talent. Hij kan zo goed (aanvallend) spelen.
Mjah, hij speelde vorig jaar vier finales, maar de enige die hij won was een 250-toernooitje.quote:
Zo verschrikkelijk jammer. Echt geniaal als hij strepen aan het trekken isquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:11 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Jammer genoeg doet hij dat echt nooit.
Net als Murray, jammer dat ze het in 90% van de gevallen niet doen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:10 schreef kevin_ het volgende:
Monfils is echt wel een top 10 speler qua talent. Hij kan zo goed (aanvallend) spelen.
Scheidsrechter trekt de spanning van de uitbarsting van Verdasco toch niet, en probeert het goed te maken dmv dramatische overrule. It wasn't even close.quote:
Al vliegen die dan 8 van de 10 uit.. Maar die 2 die het halen zijn dan ook geweldigquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:12 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Zo verschrikkelijk jammer. Echt geniaal als hij strepen aan het trekken is.
Uitgegleden, blessure.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:15 schreef Bastiefcg het volgende:
Watskeburt met Raonic? ik zie dat hij heeft opgegeven
Gevallen en kon toen nauwelijks meer lopenquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:15 schreef Bastiefcg het volgende:
Uitgegleden en geblesseerd geraakt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:15 schreef Bastiefcg het volgende:
Hij gleed weg op *2-1, verdraaide zijn bovenbeen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:15 schreef Bastiefcg het volgende:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:13 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Al vliegen die dan 8 van de 10 uit.. Maar die 2 die het halen zijn dan ook geweldig
quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:03 schreef Chriz14k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeer terecht.
In de halve finales staan maar 4 spelers he, zo hoog heeft hij uberhaupt nog niet gestaan. Kwartfinales zijn juist het eindpunt op basis van zijn ranking. Uit mijn hoofd herinner ik me wel een halve finale plek op Roland Garros een jaar of 2 geleden. Hij komt in ieder geval in grote toernooien ver. Parijs, Tokyo vorig jaar... inderdaad veel kwartfinales, maar met zijn ranking komt hij daar ook altijd de hoger geplaatste spelers tegen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:09 schreef Morthill het volgende:
[..]
Als ik zijn prestaties zie snap ik inderdaad niet hoe hij daar komt. Al in geen jaren voorbij de kwartfinale van een slam, speelt vrijwel nooit finales en wint nog minder titels. Beste prestatie dit seizoen was 1/4-finale in Parijs
Die halve finale was in 2007 of zo. Verder is het vaak voor de 1/4-finale al afgelopen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:18 schreef XL het volgende:
[..]
In de halve finales staan maar 4 spelers he, zo hoog heeft hij uberhaupt nog niet gestaan. Kwartfinales zijn juist het eindpunt op basis van zijn ranking. Uit mijn hoofd herinner ik me wel een halve finale plek op Roland Garros een jaar of 2 geleden. Hij komt in ieder geval in grote toernooien ver. Parijs, Tokyo vorig jaar... inderdaad veel kwartfinales, maar met zijn ranking komt hij daar ook altijd de hoger geplaatste spelers tegen.
2008. Vorig jaar finale van Masters Parijs.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:19 schreef Morthill het volgende:
[..]
Die halve finale was in 2007 of zo. Verder is het vaak voor de 1/4-finale al afgelopen.
2008 maakt het niet veel beter, das drie jaar geleden, telt niet meer echt mee voor nuquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:20 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
2008. Vorig jaar finale van Masters Parijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |