Jaquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:08 schreef Bombvis het volgende:
Ook meteen verontschuldingen van de commentatoren bij mijn stream
Idd, die gasten helemaal zovan 'jammer dat het zo moet gaan, het was zo'n leuk potje'quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:08 schreef Bombvis het volgende:
Ook meteen verontschuldingen van de commentatoren bij mijn stream
Echt? Ik dacht dat het een vorm van positieve discriminatie was bij de ATP.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:07 schreef XL het volgende:
[..]
Hij staat daar op basis van zijn prestaties in hoor...
jammerquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:09 schreef alors het volgende:
[..]
nee, ik wordt niet nat van een zeurende spanjaard.
Als ik zijn prestaties zie snap ik inderdaad niet hoe hij daar komt. Al in geen jaren voorbij de kwartfinale van een slam, speelt vrijwel nooit finales en wint nog minder titels. Beste prestatie dit seizoen was 1/4-finale in Parijsquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:07 schreef luckass het volgende:
[..]
Doe ik ook niet en ik vind hem ook een held.
Maar als je naar zijn prestaties kijkt hoort 'ie niet in de top 10 vind ik.
Iemand snapt me, eindelijkquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:09 schreef Morthill het volgende:
[..]
Als ik zijn prestaties zie snap ik inderdaad niet hoe hij daar komt. Al in geen jaren voorbij de kwartfinale van een slam, speelt vrijwel nooit finales en wint nog minder titels. Beste prestatie dit seizoen was 1/4-finale in Parijs
kijk eens in de OPquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:10 schreef kevinoz het volgende:
Heeft iemand de live stream? of een live stream? Zou graag het einde van de partij willen zien.
Thnx
http://www.lshunter.tv/in(...)out=popup&Itemid=327quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:10 schreef kevinoz het volgende:
Heeft iemand de live stream? of een live stream? Zou graag het einde van de partij willen zien.
Thnx
Jammer genoeg doet hij dat echt nooit.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:10 schreef kevin_ het volgende:
Monfils is echt wel een top 10 speler qua talent. Hij kan zo goed (aanvallend) spelen.
Mjah, hij speelde vorig jaar vier finales, maar de enige die hij won was een 250-toernooitje.quote:
Zo verschrikkelijk jammer. Echt geniaal als hij strepen aan het trekken isquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:11 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Jammer genoeg doet hij dat echt nooit.
Net als Murray, jammer dat ze het in 90% van de gevallen niet doen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:10 schreef kevin_ het volgende:
Monfils is echt wel een top 10 speler qua talent. Hij kan zo goed (aanvallend) spelen.
Scheidsrechter trekt de spanning van de uitbarsting van Verdasco toch niet, en probeert het goed te maken dmv dramatische overrule. It wasn't even close.quote:
Al vliegen die dan 8 van de 10 uit.. Maar die 2 die het halen zijn dan ook geweldigquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:12 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Zo verschrikkelijk jammer. Echt geniaal als hij strepen aan het trekken is.
Uitgegleden, blessure.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:15 schreef Bastiefcg het volgende:
Watskeburt met Raonic? ik zie dat hij heeft opgegeven
Gevallen en kon toen nauwelijks meer lopenquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:15 schreef Bastiefcg het volgende:
Uitgegleden en geblesseerd geraakt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:15 schreef Bastiefcg het volgende:
Hij gleed weg op *2-1, verdraaide zijn bovenbeen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:15 schreef Bastiefcg het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |