Op de Pipo-afdelingquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Je moet ook bij de H&M kijken, dat kost heul niks.
ja we hebben hier geen H&M C&A had ook niksquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Je moet ook bij de H&M kijken, dat kost heul niks.
Heb ik ook wel maar die geruite gaat mee, al is het maar voor de lolquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:05 schreef Toverheks het volgende:
en voor de dames die WEL een geruite pyamabroek hebben, ik dus niet, heb gewoon een joggingbroek van Huppelkutje, want wat zijn pyama`s duur zeg..........gewoon t shirt en broek jullie hebben s`nachts toch je ogen dicht
Dat is voor mij he, niet iedereen komt met pipo wegquote:
uhh online?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja we hebben hier geen H&M C&A had ook niks
ja kom je nu mee aan, ga nu niet meer bestellen ben nu te laat, nee lekker hoor ga me niet meer in de stress gooien, ben net alles afgeweest, zelf zeeman had niks de hema ook nietquote:
Niksquote:
Ja sorry hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja kom je nu mee aan, ga nu niet meer bestellen ben nu te laat, nee lekker hoor ga me niet meer in de stress gooien, ben net alles afgeweest, zelf zeeman had niks de hema ook niet
Ja gelezen maar ik kon niks vinden, ondertussen was Teun al de tent aan het halen en ik moest het vlees ophalen. Ik heb gewoon een doosje meegenomen anders komt het bij mij wel op.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:06 schreef Toverheks het volgende:
Soury had je gelezen over de wijn, gisteren had ik dm en pm naar je gestuurd maar toen ik kliktje op versturen vloog ik er een paar keer vanaf
Jij mag wel gewoon met je kikkerbilletjes in je blootje hoorquote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja gelezen maar ik kon niks vinden, ondertussen was Teun al de tent aan het halen en ik moest het vlees ophalen. Ik heb gewoon een doosje meegenomen anders komt het bij mij wel op.
quote:
Ze gaat mij morgen pas meemakenquote:
quote:
Morgen niet hebben hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |