Geeft niet ik heb een grote flesquote:
kan ons het schelen wat voor weer het wordt we zitten droog ( hoop dat de tent niet lek is)quote:
als dat lekker is drink ik voor de gezelligheid wel een glaasje meequote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Geeft niet ik heb een grote fles
Btw ze hebben watermeloen Bacardi
Nee ik heb Bacardi Limon, maar ze hebben het dus dat staat binnenkort bij mij thuisquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als dat lekker is drink ik voor de gezelligheid wel een glaasje mee
w000000000t!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als dat lekker is drink ik voor de gezelligheid wel een glaasje mee
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:58 schreef Kally het volgende:
10 tot 18 graden en 15% kans op zon, 90% kans op neerslag
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:59 schreef mootie het volgende:
Dat lost het kledingprobleem wel op, een huge poncho
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Stelletje drama's. Geweaun Uniform.
Kutweer /care.
Dat jij nou maar 1 uniform hebtquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Stelletje drama's. Geweaun Uniform.
Kutweer /care.
Mijn haute couture in de modder, wat doe jequote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:00 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ga jij lekker miepen over een zware tent enzulks
18 graden best ok, gister was het nog 15. Ik ga dus voor de rok en als ik het koud krijg trek ik mijn pyama broek wel aanquote:
Sexy!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:02 schreef Soury het volgende:
[..]
18 graden best ok, gister was het nog 15. Ik ga dus voor de rok en als ik het koud krijg trek ik mijn pyama broek wel aan
zal sexy staan, rok en eronder gewoon pyamabroekquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:02 schreef Soury het volgende:
[..]
18 graden best ok, gister was het nog 15. Ik ga dus voor de rok en als ik het koud krijg trek ik mijn pyama broek wel aan
Jij probeert gewoon onder het opzetten uit te komenquote:
Ik ga al hoorquote:
Ik heb er één voor mezelf gehouden, kan ik het testen. Maar het ruikt heerlijk al. En de ijskast even verbouwdquote:
Je moet ook bij de H&M kijken, dat kost heul niks.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:05 schreef Toverheks het volgende:
en voor de dames die WEL een geruite pyamabroek hebben, ik dus niet, heb gewoon een joggingbroek van Huppelkutje, want wat zijn pyama`s duur zeg..........gewoon t shirt en broek jullie hebben s`nachts toch je ogen dicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |