Ze gaat mij morgen pas meemakenquote:
quote:
Morgen niet hebben hoorquote:
Niet in het weekend!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je was toch gestopt met cola drinken??
Top Teunquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zonnescherm uit (en verzegeld aan de grond, partytent staat er vast tegenaan, lampjes hangen![]()
En ze branden, en ze blijven branden tot maandagmorgen
Zag de foto, ziet er lekker uitquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Top TeunIk ben uitgerookt !!! Maar het zijn prima prachtige stukken vlees
Uiteraard, is goed.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zag de foto, ziet er lekker uit
@ Remlof, als je eerder wil komen is het prima joh! Misschien wel even handig met die tent als Ian echt een watje is. Maar er doen wel rustig aan totdat de anderen er ook zijn (wat mij betreft)
Nee, er zouden er ook wat op vakantie gaan, maar die zie ik ook nog rondlopen. Ben benieuwd hoe dat zal gaan morgennachtquote:
Ehh, iets later, tussen 2 en 3 denk ik.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, er zouden er ook wat vakantie gaan, maar die zie ik ook nog rondlopen. Ben benieuwd hoe dat zal gaan morgennacht
Maar hoe laat kom je dan nu, ook tussen 12:00 en 13:00?
Ja, maar dan hebben we er niet zoveel aan. Ian is er om 12 uur. Tegen de tijd dat jij komt staat die tent dan al. Nah, zie maarquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ehh, iets later, tussen 2 en 3 denk ik.
Wil uitslapen, dat komt er zondag vast niet van
Is Ian gek ofzo?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar dan hebben we er niet zoveel aan. Ian is er om 12 uur. Tegen de tijd dat jij komt staat die tent dan al. Nah, zie maar
Verkeerde topicquote:
Ja maar je kent mijn eetlustquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Teun heeft al een koe en een varken geregeld...vlees zat dus
quote:
Haks?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:17 schreef Laysa het volgende:
Waarom zouden jullie zuur, oud, giftig vlees willen![]()
Lopen vast wel malse kippetjes rond daar
quote:
quote:
Jij bent niet zuur, oud en giftig, je bent jonger dan ikquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja...beter is het mals...en bloederig....
quote:
Balletjes die je in je muts doet en die gaan dan vibrerenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:22 schreef Toverheks het volgende:
wat zijn vaginaballetjes nou weer ppffftttttt echt he moet ik erop google
Dat zijn van die balletjes die na vagi komen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:22 schreef Toverheks het volgende:
wat zijn vaginaballetjes nou weer ppffftttttt echt he moet ik erop google
Dit lees je wel in 1 x goedquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zijn van die balletjes die na vagi komen.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:00 schreef Kally het volgende:
Ik trek mooi een broek aan, maar die vuurmeuk van Teun is wel warm hoor
quote:
Een mooie broek hoor Bobquote:
dat heet gewoon een trilei.......Kallyquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Balletjes die je in je muts doet en die gaan dan vibreren
Die probeer ik ook even: trileiquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat heet gewoon een trilei.......Kally
Joh, kijk maar eens op vaginaballetjes heksquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat heet gewoon een trilei.......Kally
Andere artikelenquote:
Sinds wanneer lees jij wat er staatquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik stopte met kijken bij "FULL SIZE REAR ENTRY"
quote:
Saaiquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:29 schreef BobdeStreamer het volgende:
Graag kappen met dat vibreergezoem de hele nacht, ik wil gewoon slapen
Goed, dan laat ik ze thuisquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:29 schreef BobdeStreamer het volgende:
Dit, op afstand te bedienen, trileitje is zo goed als geluidloos maar toch krachtig. De lengte is 6 cm en de doorsnede van dit speeltje is 3,5 cm.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:29 schreef BobdeStreamer het volgende:
Ik nietquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Wie wou er ook alweer eitjes zondagmorgen?
Van trilei naar roerei moet kunnenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Wie wou er ook alweer eitjes zondagmorgen?
Je trilei?quote:
Ga jij die proberenquote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ga jij die proberenwaar stop je hem dan in. ho ho ik wil het niet weten
Haal het maar even weg sommige krijgen er dan rare gedachtes bijquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:36 schreef Ian_Nick het volgende:
De Vunsheks! Ik hoop dat ze zich weet te gedragen op de BBQ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |