Als je de rijst iets te lang kookt plakt hih wat meer Bquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:13 schreef bitterend het volgende:
ja hij plakt wel een beetje hier ookik dacht dat hij echt erg moest plakken net als dessert rijst haha
en nu de volgende vraag:
wat geef ik voor lunch aan een baby die geen brood wil?
Ja redelijk wat beleg geprobeerd:quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:19 schreef Nirak het volgende:
[..]
Als je de rijst iets te lang kookt plakt hih wat meer B
En als lunch.. Helemaal geen brood? Heb je al beleg geprobeerd of eventueel droog als het aan het beleg ligt? Brood is natuurlijk nogal plakkerig en moeilijk doorslikken..
de mijne krijgt ook BV hoorquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:03 schreef Nirak het volgende:
Ow, onze jongen van 10 maanden heeft echt net pas door dat hij de drinkbeker met tuit met 2 handen vast moet houden... Dat is misschien het nadeel van borstboeding.. Als hij drinkt uit een gewone beker, dan houden wij de beker nog (mee) vast, anders gaat dat echt niet goed
Hier pakt ze de borst met 2 handen vast jaquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:46 schreef Nirak het volgende:
Pakt de jouwe de borst zelf vast? Hier niet nml, hier laat hij zijn hoofd er door mij naartoe brengen terwijl hij zijn mond open doethet liefste ook zo met een tuitbeker, maar dat laten we hem regelmatig zelf uitzoeken
ja inderdaad, liefst met 2 handen... en dan ook niet gaan liggen bij voorkeur, maar op mama's schoot rollen, hurken, staan/zitten.... het is soms net een kat die op je schoot ligt te 'kroelen'.quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:46 schreef Nirak het volgende:
Pakt de jouwe de borst zelf vast? Hier niet nml, hier laat hij zijn hoofd er door mij naartoe brengen terwijl hij zijn mond open doethet liefste ook zo met een tuitbeker, maar dat laten we hem regelmatig zelf uitzoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |