Ja zeker. We worden zeker achtergesteld, maar om het 'genaaid door de overheid' te noemen, terwijl we vervolgens een lange tijd gratis kunnen reizen vind ik wat overdreven.quote:
Valt mee.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:15 schreef Ezell het volgende:
Hebben jullie ook het gevoel dat de vakantie nog niet is begonnen?
Bij de niet verplichte examentrainingen had ik al het vakantie gevoel.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:15 schreef Ezell het volgende:
Woordkeuzequote:Op woensdag 22 juni 2011 19:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja zeker. We worden zeker achtergesteld, maar om het 'genaaid door de overheid' te noemen, terwijl we vervolgens een lange tijd gratis kunnen reizen vind ik wat overdreven.
Niet echt nee.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:15 schreef Ezell het volgende:
Inderdaad, mijn gevoel van vakantie lag in het midden van april tot en met midden mei.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:16 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Bij de niet verplichte examentrainingen had ik al het vakantie gevoel.
Zon hebben.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:17 schreef Heroinjunk het volgende:
Kutzon, ik kan mijn telefoon niet lezen.
En ik ben dus net 1 dag te laat geboren.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja zeker. We worden zeker achtergesteld, maar om het 'genaaid door de overheid' te noemen, terwijl we vervolgens een lange tijd gratis kunnen reizen vind ik wat overdreven.
Da's wel zuur.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:17 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
En ik ben dus net 1 dag te laat geboren.
genaaid door de roverheidquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nouja, ik word pas in januari 18quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:17 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Pff, lekker vroeg. Ik heb echt bijna elke dag niets te doen. Zo'n beetje al mijn vrienden hebben nog school of zijn op vakantie...quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:16 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Bij de niet verplichte examentrainingen had ik al het vakantie gevoel.
Op 't werk is er een collega die altijd wanneer het kan de kreet 'Mijn belastingcenten!' slaakt. Ik wist ergens wel dat zulke mensen ook in het echt moeten bestaan in plaats van enkel op het internet, maar het was toch verrassend.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
genaaid door de roverheid
Lekker zeuren op de overheidquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:19 schreef Dastan het volgende:
[..]
Op 't werk is er een collega die altijd wanneer het kan de kreet 'Mijn belastingcenten!' slaakt. Ik wist ergens wel dat zulke mensen ook in het echt moeten bestaan in plaats van op het internet, maar het was toch verrassend.
Terecht.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:19 schreef Dastan het volgende:
[..]
Op 't werk is er een collega die altijd wanneer het kan de kreet 'Mijn belastingcenten!' slaakt. Ik wist ergens wel dat zulke mensen ook in het echt moeten bestaan in plaats van op het internet, maar het was toch verrassend.
Aaawquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:17 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Dat soort mensen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:19 schreef Dastan het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |