Als je gaat Photoshoppen, doe het dan wel goed.quote:
Het is paintquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:15 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als je gaat Photoshoppen, doe het dan wel goed.
Waarvoor?quote:
Hij moet het zelf opruimen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:24 schreef ConscienceNL het volgende:
ubertriest dat dit topic van een crew gast wel open blijft
het opruimenquote:
Ik ruim niets op. Doe zelf eens wat. Een beetje beweging zou je goed doenquote:
hoe bedoel je?quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:25 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Een beetje beweging zou je goed doen
quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:25 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik ruim niets op. Doe zelf eens wat. Een beetje beweging zou je goed doen
Even quoten dezequote:Op woensdag 22 juni 2011 19:25 schreef smegmanus het volgende:
[..]
smeg komt losquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:25 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Je knijpt hem hè? Die tik van de ban hammer ga je zo echt wel voelen hoor. Ik heb van horen zeggen dat de impact het pijnlijkst is.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:24 schreef ConscienceNL het volgende:
ubertriest dat dit topic van een crew gast wel open blijft
Nou je bent niet echt supersmal zegmaar, het beetje opruimwerk is goed voor je lijn.quote:
Erg jammer dit. Terugkruipen is voor zwakkelingen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:27 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nou je bent niet echt supersmal zegmaar, het beetje opruimwerk is goed voor je lijn.
Ben je nu boos?
vertelquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:30 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Haha dit zegt zoveel over jou hé. Deze reactie
Hij wil denk ik zeggen dat je een dikzak bent en hier een grote bek hebt maar dit nooit in het echt zou durven zeggen.quote:
Waar zal ik beginnen, het is nogal een "omvangrijk" verhaal, netzoals je postuur.quote:
NEEEEEEquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:33 schreef smegmanus het volgende:
Ik vermoed dat TS nu in FC huilie gaat doen.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:30 schreef SuperwormJim het volgende:
En nou niet stiekem achter de schermen verder gaan he. Gewoon hier blijven.
Als ik jou was geweest was ik ook anoniem gebleven.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:37 schreef Juicyhil het volgende:
Maar goed, leuk dat smegmanus loopt te janken over mij maar zelf lekker anoniem op fok zit te trollen. Dat zulk soort volk crew mag worden is best triest
Leuk dat crew meedoet aan een baggerspree. Fijne collega.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:37 schreef Juicyhil het volgende:
Maar goed, leuk dat smegmanus loopt te janken over mij maar zelf lekker anoniem op fok zit te trollen. Dat zulk soort volk crew mag worden is best triest
Ik ken je niet eensquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:38 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Leuk dat crew meedoet aan een baggerspree. Fijne collega.
En ik troll niet, ik meen wat ik zeg cq. ik mag je gewoon niet.
Je hebt nogal last van stemmingswisselingen, he meid?quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:38 schreef tim-elzinga het volgende:
Ik neem het op voor mijn nieuwe crush smegmanus.
Beetje jaloers swj? Ik ben inderdaad ietwat wispelturig.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:41 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je hebt nogal last van stemmingswisselingen, he meid?
Ow en dat is dan een vrijbrief om maar bagger te openen hier?quote:
Is het weer de tijd van de maand?quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:42 schreef tim-elzinga het volgende:
[..]
Beetje jaloers swj? Ik ben inderdaad ietwat wispelturig.
jaquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:42 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ow en dat is dan een vrijbrief om maar bagger te openen hier?
"Ja ik ken hem toch niet"
Goede instelling, jij komt er wel.quote:
Ik ben 12 en ben daar gelukkig nog niet aan toe.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:42 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Is het weer de tijd van de maand?
Ja, lap ze. Betrek mij er niet in.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:44 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb het even samen gevat voor jullie allemaal!
[ afbeelding ]
TS wel.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:45 schreef tim-elzinga het volgende:
[..]
Ik ben 12 en ben daar gelukkig nog niet aan toe.
Dit topic was overigens een potentieel pareltje. Iemand die nog wat olie op het vuur wil gooien?
hihihihihi leuk hey ... als je inlogt met deze kloon, speel je thuis dan ook een 12jarige?quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:45 schreef tim-elzinga het volgende:
[..]
Ik ben 12 en ben daar gelukkig nog niet aan toe.
Dit topic was overigens een potentieel pareltje. Iemand die nog wat olie op het vuur wil gooien?
oe dit kan leuk wordenquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:25 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Het is alweer afgelopen. Juicy geeft het op, en gaat achter de schermen huilen bij yvonne.quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:44 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Als jij het woord triest gebruikt, zet er dan altijd "ik ben" voorquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:37 schreef Juicyhil het volgende:
Ja verdommequote:Op woensdag 22 juni 2011 19:47 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het is alweer afgelopen. Juicy geeft het op, en gaat achter de schermen huilen bij yvonne.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:48 schreef murp het volgende:
[..]
Als jij het woord triest gebruikt, zet er dan altijd "ik ben" voor
Als moderators moeite hebben om normaal te doen, dan moeten ze er maar eens op worden aangesproken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:47 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het is alweer afgelopen. Juicy geeft het op, en gaat achter de schermen huilen bij yvonne.
[ afbeelding ]
Dat geldt natuurlijk ook voor crew die denken dat ze mee kunnen baggeren.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als moderators moeite hebben om normaal te doen, dan moeten ze er maar eens op worden aangesproken.
Ga het melden danquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als moderators moeite hebben om normaal te doen, dan moeten ze er maar eens op worden aangesproken.
Heb even mezelf er nog in geshoptquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:44 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
ik dacht dat het aan mij lagquote:
quote:
I see what you did therequote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:51 schreef tim-elzinga het volgende:
[..]
Heb even mezelf er nog in geshopt
[ afbeelding ]
Gelukkig doe jij wel altijd normaal wil je zeggen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie nietquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:56 schreef tim-elzinga het volgende:
Juicyhill op de peuterschool
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Komen jullie eens heel snel uit de FC
quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Werd dat songfestival trouwens in breedbeeld uitgezonden?
quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:56 schreef tim-elzinga het volgende:
Juicyhill op de peuterschool
[ afbeelding ]
edit mijne maar weg danquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:59 schreef smegmanus het volgende:
Ook al is TS een irritant stuk vreten () laat die userpics achterwege a.u.b.
Dat is een understatement.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Overigens vind ik dat schelden met kanker echt extreem laf en zielig!!
quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:59 schreef smegmanus het volgende:
Ook al is TS een irritant stuk vreten () laat die userpics achterwege a.u.b.
quote:
haha inderdaad bijna welquote:
Dat is toch al overduidelijk?quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:06 schreef Mirjam het volgende:
achgos, juicy kan er niet tegen als hij ineens degene is die gebashd wordt?
backfire 2.0
quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:07 schreef Oceanview het volgende:
Ik hoorde uit niet nader te noemen bronnen dat als je voor de trein springt dat de trein terugstuitert.
Ik hoorde uit niet nader te noemen bronnen dat als je voor de trein springt dat de trein terugstuitert.
(F)A? die shampoo bedoel je? FA? wat moet dat in een topic?quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:07 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik wil op zn minst één (F)A zien hier
Je hebt dan ook zo'n trein met zo'n ouderwetse koeienschuiver nodig...quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:07 schreef Oceanview het volgende:
Boh mijn materiaal wat doe jequote:Op woensdag 22 juni 2011 20:07 schreef Oceanview het volgende:
eerst een grote toffe smoel hebben, maar piepen als het bacvkfired.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is toch al overduidelijk?
Soms lijkt het echt alsof hij zijn dag begint door te zoeken naar posts waarin zijn usernaam of een afkorting daarvan worden gebruikt zodat hij direct naar de FB kan rennen dat ze alweer een foto van hem hebben gepost.
Bullcatchersquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Je hebt dan ook zo'n trein met zo'n ouderwetse koeienschuiver nodig...
TIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!!!!quote:
Deze mod is een heldquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:10 schreef smegmanus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voordeel: je kunt weer BBQ'en.
En het vlees ligt er al opquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:10 schreef smegmanus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij snapt gewoon niet dat hoe meer hij gaat janken in FB of waar dan ook hoe leuker het juist is om hem te bashen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
eerst een grote toffe smoel hebben, maar piepen als het bacvkfired.
die hebben ze allemaal wel gehad hoor, ondertussen.
ik wacht op de calimero-versie, het wordt weer tijd ervoor volgens mijn agenda.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:10 schreef smegmanus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:10 schreef smegmanus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom is daar geen gifje van danquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij snapt gewoon niet dat hoe meer hij gaat janken in FB of waar dan ook hoe leuker het juist is om hem te bashen.
En ze worden creatief hoor. Moet wel want anders notes, ban alles.
Sorry hoor juicy maar ik heb gezien hoe je probeerde op te staan toen je op een tuinstoel zat.![]()
Tripje sportschool is echt geen overbodige luxe
Is dat deze BBQ? [Meeting] BBQ&Bierquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:10 schreef smegmanus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij bent ook niet slank.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij snapt gewoon niet dat hoe meer hij gaat janken in FB of waar dan ook hoe leuker het juist is om hem te bashen.
En ze worden creatief hoor. Moet wel want anders notes, ban alles.
Sorry hoor juicy maar ik heb gezien hoe je probeerde op te staan toen je op een tuinstoel zat.![]()
Tripje sportschool is echt geen overbodige luxe
We waren allen zo flabbergasted dat we vergaten te filmenquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Waarom is daar geen gifje van dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |