Als je gaat Photoshoppen, doe het dan wel goed.quote:
Het is paintquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:15 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als je gaat Photoshoppen, doe het dan wel goed.
Waarvoor?quote:
Hij moet het zelf opruimen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:24 schreef ConscienceNL het volgende:
ubertriest dat dit topic van een crew gast wel open blijft
het opruimenquote:
Ik ruim niets op. Doe zelf eens wat. Een beetje beweging zou je goed doenquote:
hoe bedoel je?quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:25 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Een beetje beweging zou je goed doen
quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:25 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik ruim niets op. Doe zelf eens wat. Een beetje beweging zou je goed doen
Even quoten dezequote:Op woensdag 22 juni 2011 19:25 schreef smegmanus het volgende:
[..]
smeg komt losquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:25 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Je knijpt hem hè? Die tik van de ban hammer ga je zo echt wel voelen hoor. Ik heb van horen zeggen dat de impact het pijnlijkst is.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:24 schreef ConscienceNL het volgende:
ubertriest dat dit topic van een crew gast wel open blijft
Nou je bent niet echt supersmal zegmaar, het beetje opruimwerk is goed voor je lijn.quote:
Erg jammer dit. Terugkruipen is voor zwakkelingen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:27 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nou je bent niet echt supersmal zegmaar, het beetje opruimwerk is goed voor je lijn.
Ben je nu boos?
vertelquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:30 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Haha dit zegt zoveel over jou hé. Deze reactie
Hij wil denk ik zeggen dat je een dikzak bent en hier een grote bek hebt maar dit nooit in het echt zou durven zeggen.quote:
Waar zal ik beginnen, het is nogal een "omvangrijk" verhaal, netzoals je postuur.quote:
NEEEEEEquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:33 schreef smegmanus het volgende:
Ik vermoed dat TS nu in FC huilie gaat doen.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:30 schreef SuperwormJim het volgende:
En nou niet stiekem achter de schermen verder gaan he. Gewoon hier blijven.
Als ik jou was geweest was ik ook anoniem gebleven.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:37 schreef Juicyhil het volgende:
Maar goed, leuk dat smegmanus loopt te janken over mij maar zelf lekker anoniem op fok zit te trollen. Dat zulk soort volk crew mag worden is best triest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |