Wat ben jij een mongoolquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:42 schreef ConscienceNL het volgende:
Pak ze er maar eens bij en doe ze met de kant waar het geluid uit komt zachtjes tegen elkaar, je voelt dat ze magnetisch geladen zijn.
WTF IS DAT?
omdat er magneten in zittenquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:43 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Dat is bij alle oortjes (muv plastic exemplaren). Geen idee waarom.
quote:
Ok, komt ie.quote:
Let us pray!quote:
Mijn Samsungdingen hebben het ookquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:49 schreef Ouqz het volgende:
Dat is alleen bij Apple oordopjes zo. Het magneetje houdt de onderdelen bij elkaar die in het oordopje zitten. Dan hoeven ze geen spijkers te gebruiken en kunnen ze weer claimen dat hun troep lichter is terwijl er ook gewoon koolstof spijkers zijn. Die gebruikt Bose bijvoorbeeld, veel aangenamer en ook écht lichter in het oor.
Maar hoe komt er dan geluid uit een baksteen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:51 schreef jogy het volgende:
Ze liegen. Iphone oortjes zijn één van de zaken die ze gebruiken om je binnen het Hobbs-veld te houden door een magnetische straling van een bepaalde sterkte die de ijzer in je bloedbaan zodanig beïnvloeden dat Apple producten eruit zien en aanvoelen alsof ze door engeltjes ontworpen zijn, door jezus geproduceerd en God erin zit om je te Helpen.
Om maar even te laten zien wat ik bedoel heb ik het door een tijdrovend proces voor elkaar gekregen om een foto te ontdoen van het Hobbs effect.
Wat Apple mensen zien: [ afbeelding ]
Wat niet Apple mensen zien: [ afbeelding ]
Je kan jezelf genezen door een maand in een omgeving te zitten zonder enige niet natuurlijke magnetische straling, ergens in Tibet. Sterkte.
Welk geluid?quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:52 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Maar hoe komt er dan geluid uit een baksteen?
Komt er ook niet, onderdeel van het effect is dat je in een psychose raakt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:52 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Doppler effect. Vraag er maar naar in het wetenschaps sub-forum.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:52 schreef ConscienceNL het volgende:
Intergalacticboardtroll effect mangquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:54 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Doppler effect. Vraag er maar naar in het wetenschaps sub-forum.
CyberJesusquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:55 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Intergalacticboardtroll effect mang
hoe haal ik die post weg je zit homo staanquote:
zitquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:25 schreef porsche1 het volgende:
[..]
hoe haal ik die post weg je zit homo staan
De breedte van de interesses en de bekrompenheid van de persoon zijn omgekeerd evenredig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:58 schreef OverRated het volgende:
tim-elzinga was een grappige troll en lijkt nu een vervelende baggerkloon te worden
Spijkers of schroefjes?quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:49 schreef Ouqz het volgende:
Dat is alleen bij Apple oordopjes zo. Het magneetje houdt de onderdelen bij elkaar die in het oordopje zitten. Dan hoeven ze geen spijkers te gebruiken en kunnen ze weer claimen dat hun troep lichter is terwijl er ook gewoon koolstof spijkers zijn. Die gebruikt Bose bijvoorbeeld, veel aangenamer en ook écht lichter in het oor.
Dat soort dingen leer je gewoon bij natuurkunde wat je dus waarschijnlijk wel krijgt/kreeg op je (zogenaamde fantasie) VWO opleiding. En zulke dingen weet je sowieso toch welquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:44 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Sorry, ik heb geen VMBO-TL gedaan en weet daarom niet veel van techniek.
Daar zit toch gewoon een kabouter in die een membraan heen en weer beweegt?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |