Ik weet het. Hij heeft een plaatje met tieten gepost.quote:Op maandag 19 december 2011 23:45 schreef HyperViper het volgende:
Jammer dat er geen banmeldtopic meer is... Ik zou graag weten wat Hoppa heeft gedaan om gebanned te worden. Het is altijd zo'n goede knul.
Maar natuurlijk, onkruid vergaat niet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:02 schreef dadgad het volgende:
En onsterfelijk als hij is hopt hij hier natuurlijk nog rond in gekloonde vorm, net zoals jij dat vaak ook graag doet of niet soms?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:05 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, onkruid vergaat niet.
Mijn laatste kloon was een totale mislukking. Ik hou het even echt voorlopig...Ferry jij? haha, netjes. Ik had je niet door in ieder geval.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:15 schreef dadgad het volgende:
[..]
Ferry jij? haha, netjes. Ik had je niet door in ieder geval.
Vieze plaatjes ondanks waarschuwing, die baldadigerdt!quote:Op maandag 19 december 2011 23:35 schreef dadgad het volgende:
Gray heb je het nieuws al gehoord? Hoppa is gebanned!
Sommige denken dat de regels er voor iedereen zijn behalve voor hunzelf.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:33 schreef Gray het volgende:
[..]
Vieze plaatjes ondanks waarschuwing, die baldadigerdt!
Regel schmegels.quote:Op dinsdag 20 december 2011 06:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Sommige denken dat de regels er voor iedereen zijn behalve voor hunzelf.
Belachelijk was het..... Ook via deze weg allen een fijn 2012!quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:00 schreef dadgad het volgende:
[..]
Ik weet het. Hij heeft een plaatje met tieten gepost.
Omdat het alleen maar tuig aantrok, en lambiekje wederom zelf niet meer bijdroeg aan het (linkdump)topic, iets waar we al eerder over hadden gesproken.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:12 schreef Bankfurt het volgende:
Waarom is dat topic van Lambiekje over Obama en Mars gesloten, alleen maar omdat die vervuiler Hoppa hier op dit forum er geen biet van begrijpt ?
Wat doet Bankfurt hier eigenlijk?quote:
Stel dat soort vragen maar aan elkaar via PM, niet hier. Jullie zijn de enigen die daar antwoord op kunnen geven, niet ik.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:55 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Wat doet Bankfurt hier eigenlijk?
Wat doet Gray hier eigenlijk?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:07 schreef Gray het volgende:
[..]
Stel dat soort vragen maar aan elkaar via PM, niet hier. Jullie zijn de enigen die daar antwoord op kunnen geven, niet ik.
Dit geldt ook voor Bankfurt.
Dat vragen we ons allemaal al jaren af.quote:
Met alleen mensen posten die het met je eens zijn is er niks aanquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:20 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat vragen we ons allemaal al jaren af.
Ik ben!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:08 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Wat doet Gray hier eigenlijk?
In existentiële zin dan, uiteraard.
Denk je ook dan?quote:
Hmmm, is een idee... Even tjekken hoe TS erover denkt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:14 schreef Lavenderr het volgende:
Is het misschien een idee om
Voice to skull device
en
Groepsstalking
te mergen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |