quote:
quote:
Vrijwel topspeler speelt een keer op Court 1 ergens in het toernooi. Vorig jaar stonden Nadal, Federer, Djokovic en Murray er allemaal een keer.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:15 schreef Federer-fan het volgende:
Verbaast me een beetje dat Murray niet op het Centre Court staat. Iemand enig idee waarom dat is?
Moet hij wel zijn breakkansen pakken...2 uit 9 nuquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:31 schreef Salamando het volgende:
Voor de XL game: Ik hou me vast aan het feit dat Wawa op RG ook een 5 setter eruit sleepte tegen Tsonga.
Zie OPquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:36 schreef Bastiefcg het volgende:
Als er een stream beschikbaar is van Haase hoor ik het graag, ik heb nml geen sport 1..![]()
Om mijn 1x per week gemiddelde aan te houden:quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:36 schreef Bastiefcg het volgende:
Als er een stream beschikbaar is van Haase hoor ik het graag, ik heb nml geen sport 1..![]()
0-0quote:
Dankquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:37 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Om mijn 1x per week gemiddelde aan te houden:
www.fromsport.com
iedereen is aan het kijkenquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:00 schreef Klootwijk het volgende:
Rustig hier zeg, en dat terwijl Haase bezig is.
als ik wat post zie ik ook meteen wat er over 2 minuten gaat gebeuren op de stream:')quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:00 schreef Klootwijk het volgende:
Rustig hier zeg, en dat terwijl Haase bezig is.
Die heb ik niet helaas. Ik heb 1 t/m 4 maarquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:06 schreef Rewimo het volgende:
Voor wie het kan ontvangen is de wedstrijd ook te zien op BBCi6
Jantje Siemerink houdt ons goed op de hoogte.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:06 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Die heb ik niet helaas. Ik heb 1 t/m 4 maar
Alle BBCi-kanalen zenden Wimbledon uit. Op 7 heb je zelfs een wedstrijd met ernaast nog 3 of 4 andere courts in beeldquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:06 schreef TheGeneral het volgende:
Die heb ik niet helaas. Ik heb 1 t/m 4 maar
Het is daar een uur eerder. Dus je kunt hier een uur langer kijken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:11 schreef Klootwijk het volgende:
Oja het wordt daar natuurlijk al donkerIk dacht even een avond tennis te kijken.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:11 schreef Klootwijk het volgende:
Oja het wordt daar natuurlijk al donkerIk dacht even een avond tennis te kijken.
Oke liefiequote:Op woensdag 22 juni 2011 19:12 schreef franklop het volgende:
[..], het is daar een uur vroeger lieve schat, ze kunnen normaal gesproken door tot 22:20 ofzo
quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:12 schreef rob1828 het volgende:
Karlovic set en break achter tegen Kubot
Hoop Raonic, alles voor XL's gamequote:Op woensdag 22 juni 2011 19:17 schreef rhubarb het volgende:
Muller - Raonic, net begonnen. Zou wel eens een hele spannende wedstrijd kunnen worden!
Fishquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:18 schreef tompsv18 het volgende:
Tegen wie moet de winnaar van het duel tussen Haase en Verdasco?
Zal vast wel een tie-breakje inzitten.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:17 schreef rhubarb het volgende:
Muller - Raonic, net begonnen. Zou wel eens een hele spannende wedstrijd kunnen worden!
Boom Boom Boris Becker.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:19 schreef theSummoner het volgende:
Wie is die humorloze Duitser die commentaar geeft bij Murray-Kämke op de BBC?
Dacht ik al. Een goeie tennisser hoeft dus niet per se gevoel voor humor te hebben, zeker als het een Duitser isquote:
dit. Anticlimaxquote:
Djoko?quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:26 schreef luckass het volgende:
Ik zie het nu. Zou wel klote zijn, de enige die het Rafa lastig kan maken.
Ja daar doelde ik net op. Niet normaal.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:27 schreef TheGeneral het volgende:
Nadal blijft geluk houden in zijn draws. Kan hij niks aan doen natuurlijk. Maar ongelooflijk..
Had ik nou maar Fish gekozen, kuuuuuuudtquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:28 schreef franklop het volgende:
ach, ik wou eerst voor Wawa gaan, dus wat dat betreft
Sport 1 extra 3quote:
Beetje warmdraaien, niks bijzonders.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:32 schreef BeamofLight het volgende:
En hoezo staat Mijnzoon al een break achter?
Dan komen er heel veel acesquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:36 schreef franklop het volgende:
zal wel geniaal zijn als Muller nu ook geblesseerd raakt
*wishfull thinking*
Omdat 'ie uitgleed en dat voornamelijk op gras gebeurt en niet op andere ondergronden..quote:
Hoezo, op gravel kan je sliden, daar kan je toch net zo makkelijk op je bakkes gaan?quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Omdat 'ie uitgleed en dat voornamelijk op gras gebeurt en niet op andere ondergronden..
Mwah, daar heb je veel meer grip dus dat zal minder snel gebeuren.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:40 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Hoezo, op gravel kan je sliden, daar kan je toch net zo makkelijk op je bakkes gaan?
Gras is véél gladder.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:40 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Hoezo, op gravel kan je sliden, daar kan je toch net zo makkelijk op je bakkes gaan?
gevoetbald voornamelijkquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:42 schreef xCore het volgende:
Heeft een van jullie eigenlijk wel eens op echt gras gespeeld?
Inderdaadquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:42 schreef wimderon het volgende:
Daar gaat de leuke wedstrijd Nadal-Raonic
Vorige ronde (ben even kwijt tegen wie..) speelde hij nog wel aardig, en toonde hij veerkracht, toen hij verloor hij ook de eerste twee sets, maar dit gaat Verdasco niet meer omdraaien lijkt me..quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:46 schreef Klootwijk het volgende:
Die jongen kunnen we nu toch ook niet meer serieus nemen
Stippel!quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:47 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Vorige ronde (ben even kwijt tegen wie..) speelde hij nog wel aardig, en toonde hij veerkracht, toen hij verloor hij ook de eerste tweede set, maar dit gaat Verdasco niet meer omdraaien lijkt me..
Idd, toch niet de minste. Maar Haase staat nu ook wel supersterk en met vertrouwen te spelen zeg, Verdasco wordt compleet van het court geblazenquote:
Nee, altijd al eens willen doen. In NL zijn toch maar iets van 4-5 parken met grasbanen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:42 schreef xCore het volgende:
Heeft een van jullie eigenlijk wel eens op echt gras gespeeld?
Ja, als 'ie z'n spel zo volhoudt, gaat 'ie gewoon simpel door.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:49 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Idd, toch niet de minste. Maar Haase staat nu ook wel supersterk en met vertrouwen te spelen zeg, Verdasco wordt compleet van het court geblazen
Je kunt ook leuk shoppen in Londenquote:
is ook al een bugtopic over, blijkbaar doen de javascripten (of whatever) die nodig zijn het niet meer...quote:
1e ronde dubbel levert alleen zo weinig op. Ze kan beter even twee rondjes winnen, cashen en dan shoppen in de tweede weekquote:
Voor Wimbledon dan. Hij zal het wel overleven.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:55 schreef kevin_ het volgende:
Het einde van Raonic? Hoorde ik dat goed?
Aiquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:56 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Voor Wimbledon dan. Hij zal het wel overleven.
Gleed uit en verdraaide zijn been/hamstring/heup of iets dergelijks. Kon daarna bijna niet meer lopen.quote:
Jammer zeg. Goed voor Nadal weerquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:57 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Gleed uit en verdraaide zijn been/hamstring/heup of iets dergelijks. Kon daarna bijna niet meer lopen.
Inderdaad. Zijn geluk met draws houdt niet op.... Hoewel Muller hem wel versloeg op Wimbledon in 2005quote:
onwennig vooralquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:02 schreef BobW het volgende:
[..]
Was wel even raar, ouderwets F5 drukken
Zeker? Odds tursunov dalenquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:02 schreef TheGeneral het volgende:
Gulbis pakt de 3e set. 13-11 in de tiebreak.
staat nu 13-12 op scorebordquote:
Dat mag.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:03 schreef Ascendancy het volgende:
Mag ik vragen waarom ieder punt hier in 3voud uitgetikt wordt?
hawk--eye hebben ze niet op die baanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:07 schreef TheGeneral het volgende:
GSM Vinci!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandy & Lisa
Zeker, maar Murray zal toch wel gewoon in 3 winnen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:08 schreef TheGeneral het volgende:
Kamke speelt trouwens helemaal niet slecht. Staat een prima pot te spelen.
Natuurlijk. Zegt ook wat over Murray,. Die doet het ook prima.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zeker, maar Murray zal toch wel gewoon in 3 winnen.
Wel 8 volgens mij.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:12 schreef Mykonos het volgende:
Eerste game bij Haase - Verdasco duurt al een minuut of 5...
Haase onderuit in 5 setsquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:17 schreef El_jefe07 het volgende:
Verdasco kennende heeft ie nu zn siesta gehad; en begint maar eens met de wedstrijd
Ze zullen wel naar Rodlul gaan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:16 schreef Ambrosius het volgende:
GSM Murray, wie weet gaat de BBC zometeen nog wel even Haase uitzenden.
Eerst nog half uur nabeschouwen natuurlijk en dan kunnen ze ongeveer wel naar Wimbledon Todayquote:
Nog beter.. We gaan naar Robson - Kerberquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Eerst nog half uur nabeschouwen natuurlijk en dan kunnen ze ongeveer wel naar Wimbledon Today.
Monfilsquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:23 schreef TheGeneral het volgende:
*2-1 Monfils
Direct de rebreak.. 2-2.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:26 schreef TheGeneral het volgende:
Monfils vliegt weer eens onder het net door..
quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:25 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nog beter.. We gaan naar Robson - Kerber
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |