das toch kutquote:
owh, ik zit meestal in AT te kijken of er iets nieuws isquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nee handig juist, dan hoef ik niet meer op F5 te rammen.
Ja dat had ik net steeds.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:06 schreef Maisnon het volgende:
hebben jullie ook wel eens
Dat je op invoeren drukt, en dat er dan niks gebeurd behalve dat je post verdwijnt.
En dan druk je op F5 en dan zie je dat je toch gepost hebt
quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:06 schreef Maisnon het volgende:
Dat je op invoeren drukt, en dat er dan niks gebeurd behalve dat je post verdwijnt.
Ik heb wel heel vaak dat ie "bezig" is en later toch gewoon gepost is.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:06 schreef Maisnon het volgende:
lijkt wel een roze gespoten fa deo sprayquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:08 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vrouw eet graag stoepkrijten, maar ze vindt dit formaat het lekkerst.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:07 schreef wise het volgende:
ER IS ER NOG 1![]()
Nieuwe van KFC
HOLUY FUCKSKAFJADSFW0092
chai, fuck offquote:
Fifty on our foreheads.quote:
quote:
Lijkt me niet lekker zitten.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:08 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vrouw eet graag stoepkrijten, maar ze vindt dit formaat het lekkerst.
Ja hij is wel groot maar niet HUGE ofzoquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:18 schreef Maisnon het volgende:
Bij ons in Brabant is "zonne hoed!" gewoon een hele grote hoed
Waar gekocht?quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:21 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb een ripped jeans gekocht =$ Ik weet alleen niet of ie super duper leuk is
lol die gayass hoedjesquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:54 schreef Allure_ het volgende:
jullie vragen erom
Ik heb leuke jongens uitgenodigd <18
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |