Omnomonomquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:11 schreef Puckzzz het volgende:
Dan maar een glaasje rosé tijdens het gellen
maat 42 zeker?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:17 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb teveel schoenen. Iemand nog interesse in Vans en All Stars?
Welke maat?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:17 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb teveel schoenen. Iemand nog interesse in Vans en All Stars?
Uh oh...quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
nooit de hele zak dropfruitduo's in een keer leegvreten. Je voelt het pas een kwartier later, maar dan kickt ie er ook goed in
quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
nooit de hele zak dropfruitduo's in een keer leegvreten. Je voelt het pas een kwartier later, maar dan kickt ie er ook goed in
Jup.quote:
42 dusquote:
Die heb ik ook! Picsquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:22 schreef Diconnected het volgende:
[..]dat gevoel ken ik.
[..]
Jup.
[..]
42 dus
extra paar schoenen aan moet ook nog wel passenquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:27 schreef Diconnected het volgende:
Zal ff foto's maken!
[..]
Extra paar sokken aan
Dat is altijd zo irritantquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb nu een lel van een suikerdip. Plus misselijk
Hij lijkt me niet eens boeiend genoeg om te downloaden, als ik heel eerlijk ben.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:34 schreef Lindytje het volgende:
Ah, daar zijn we weer!
Ik kijk paranormal activity. Iets zegt me dat het een enorme bummer gaat zijn
I just did! Bwhehehequote:Op woensdag 22 juni 2011 16:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij lijkt me niet eens boeiend genoeg om te downloaden, als ik heel eerlijk ben.
quote:
Nou, horror hoef ik niet! Dan kan ik niet meer slapen 's nachtsquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Horror, ik moet nodig weer eens wat nieuws hebben.
Hellraiserquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:45 schreef Puckzzz het volgende:
Als ik een eigen huisje heb komen jullie een Hellraiser of SAW marathon doen bij mij
doe maar hellraiser danquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:45 schreef Puckzzz het volgende:
Als ik een eigen huisje heb komen jullie een Hellraiser of SAW marathon doen bij mij
Ja, dan kan ik niet komenquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:45 schreef Puckzzz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.it's the map in my mind that sends me on my way.
Horrordate is when?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
en ik laat al te veel horror schieten door al die huillies in m'n omgeving
quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:54 schreef Diconnected het volgende:
Schoenen in spoiler:Damn!! Die zijn keileuk!! Waarom doe je ze weg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Puckzzz heeft maatje 38
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Als ik een huissie heb!! Of daarvoor bij iemand anders...ik moet nog even wennen aan mijn nieuw verworven vrijheidquote:
Die Vans zijn net te klein, en die All Stars zijn net niet 'ik'. Ik heb niet zoveel met roodquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Damn!! Die zijn keileuk!! Waarom doe je ze weg?
* Puckzzz heeft maatje 38
Ik ook nie...quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Als ik een huissie heb!! Of daarvoor bij iemand anders...ik moet nog even wennen aan mijn nieuw verworven vrijheid
Ja!! dat filmpje is tof!!quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niets lachwekkender dan slechte horror
Oh, en lol:
Houden wij wel een watjesfilm-avondquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ook nie...* PriemGirl is een watje
Een rol mentos, dat is nog netjesquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:12 schreef AmyGrace het volgende:
Haai!![]()
Kom net bij de tandarts vandaan.Om te vieren dat alles er goed uit zag zit ik nu een rol mentos weg te eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |