Omnomonomquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:11 schreef Puckzzz het volgende:
Dan maar een glaasje rosé tijdens het gellen
maat 42 zeker?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:17 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb teveel schoenen. Iemand nog interesse in Vans en All Stars?
Welke maat?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:17 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb teveel schoenen. Iemand nog interesse in Vans en All Stars?
Uh oh...quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
nooit de hele zak dropfruitduo's in een keer leegvreten. Je voelt het pas een kwartier later, maar dan kickt ie er ook goed in
quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
nooit de hele zak dropfruitduo's in een keer leegvreten. Je voelt het pas een kwartier later, maar dan kickt ie er ook goed in
Jup.quote:
42 dusquote:
Die heb ik ook! Picsquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:22 schreef Diconnected het volgende:
[..]dat gevoel ken ik.
[..]
Jup.
[..]
42 dus
extra paar schoenen aan moet ook nog wel passenquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:27 schreef Diconnected het volgende:
Zal ff foto's maken!
[..]
Extra paar sokken aan
Dat is altijd zo irritantquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb nu een lel van een suikerdip. Plus misselijk
Hij lijkt me niet eens boeiend genoeg om te downloaden, als ik heel eerlijk ben.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:34 schreef Lindytje het volgende:
Ah, daar zijn we weer!
Ik kijk paranormal activity. Iets zegt me dat het een enorme bummer gaat zijn
I just did! Bwhehehequote:Op woensdag 22 juni 2011 16:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij lijkt me niet eens boeiend genoeg om te downloaden, als ik heel eerlijk ben.
quote:
Nou, horror hoef ik niet! Dan kan ik niet meer slapen 's nachtsquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Horror, ik moet nodig weer eens wat nieuws hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |