Azie...veel succes!quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:32 schreef ewbig_ed het volgende:
Lijkt me een mooie ervaring om sex te hebben met een Shemale, maar bestaan ze en waar kun je ze vinden?
Nee, ze bestaan niet. Ze vormen één groot sprookjequote:Op woensdag 22 juni 2011 15:32 schreef ewbig_ed het volgende:
Heb je wel eens sex gehad met een shemale? Hoe is dit bevallen
Wel eens met een shemale gezoend en erachter gekomen dat ze een lul had, toen je sex ging hebben.
Lijkt me een mooie ervaring om sex te hebben met een Shemale, maar bestaan ze en waar kun je ze vinden?
India zit er vol mee. Dus waar wacht je op? Pak je koffers en rot op met je trollsquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:32 schreef ewbig_ed het volgende:
Wel eens met een shemale gezoend en erachter gekomen dat ze een lul had, toen je sex ging hebben.
Bedoel je niet thailand?quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:45 schreef Aardbijna het volgende:
[..]
India zit er vol mee. Dus waar wacht je op? Pak je koffers en rot op met je trolls
Jongen.. ze bestaan NIET! Het is een hoax. Dat je dat nog niet eens wist... sneu hoorquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:32 schreef ewbig_ed het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |