quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:58 schreef AntiChrist het volgende:
hele kromme vergelijking.. maar uiteraard Doe Maar
Hebben jullie vaker van die *kuch* hoogstaande vergelijkingsdiscussies?quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:51 schreef Arolsen het volgende:
Heb een discussie gejhad met een collega over welke Nederpopband uit de geschiedenis nu eigenlijk het beste is. Ik vind dat Bløf veruit de beste groep is met de mooiste muziek. Maar mijn collega blijft halsstarrig bij Doe Maar.
Wie vinden jullie beter?
Poll: Wie is de beste Nederpopgroep
[list]• Doe Maar
• Bløf
[/list]Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:17 schreef BrandX het volgende:
Ze zijn niet te vergelijken qua muziekstijl, maar ik kies sowieso direct voor Doe Maar, aangezien zij voor die tijd baanbrekende Nederlandse muziek maakte.
Blof is een goede band, maar in die zin een stuk minder baanbrekend als Doe Maar toen.
Dat slaat helemaal nergens op dat 'of elf en verder' moest er gewoon achter omdat het anders niet uitkwam. Zo is bij bijna elk nummer wel een compleet vreemde zin te vinden.quote:Dus adem in en tel tot tien of elf en verder
En ze hebben dezelfde manager.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:42 schreef ranja het volgende:
Doe Maar had goede teksten en betere muziek. Dus, simpel.
Bløf heeft overigens wel Doe Maar nagedaan in een Marlboro Flashback. Daar ben ik maar niet geweest.
Maar dat heeft echt totaal niets met de vergelijking te maken natuurlijk.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:59 schreef belsen het volgende:
[..]
En ze hebben dezelfde manager.
En toen Henny Vrienten en Ernst Jansz Bløf zagen optreden met hun nummers en zagen hoe het aansloeg, kregen ze het idee voor die reunietour een paar jaar teurg.
De geschiedenissen raken elkaar dus wel her en der.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |