inderdaad bij superblond ziet dat er niet uit natuurlijkquote:
Driftkikkerquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:40 schreef Geerd het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)7/motor_crashes.html
![]()
![]()
![]()
honda cbr 1000f hurricane, voor een 1500 euro heb je een aardige fietsquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:11 schreef cageon2 het volgende:
wb, tips voor CHEAP fietsen die wel redelijk rijden/sturen en waar je weinig op afschrijft? Zodat ik een jaartje kan rijden zonder veel kosten?
klinkt als een log apparaat dat deint als een mallequote:Op woensdag 22 juni 2011 22:15 schreef densmee het volgende:
[..]
honda cbr 1000f hurricane, voor een 1500 euro heb je een aardige fiets
Kan strak sturen na een al dan niet gedane voorvork mod.quote:
RS ook wel aan zitten denken, maar wil ook af en toe mee naar het werk kunnen rijden...quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kan strak sturen na een al dan niet gedane voorvork mod.
Blokje heeft dan weer niet zoveel karakter als die van een TL1000R.
(beetje levenloos..)
Ik loop altijd elk merk op een prijs af die ik in het hoofdje heb.
In ene keer alles selecteren kan helaas niet.
Zou zelf nog wel een dikke 2 takt willen.
Dik als in Aprilia RS250. Bij gebrek aan een redelijk moderne 500.
Maar dat is voor jou vast niet betrouwbaar genoeg.
Stond er alquote:
Dat je niet op hoeft te letten omdat je ABS wel ingrijptquote:Op donderdag 23 juni 2011 08:26 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Stond er al![]()
Zo dat was ff schrikken vandaag zeg..
Ik zit een beetje te slapen op de motor en keek naar een andere motor. Kijk weer voor me en die caddy is wel extreem dichtbij. Dus vol in de ankers, abs erin. Kon op het laatste moment nog uitwijken omdat de baan naast mij vrij was (eerder tijdens de rem actie reed daar nog een auto). Dus denk dat hij het zag en ff ruimte maakte. Heb toch nog wat geleerd van de VRO.
Dat ik gewoon keihard kan remmen en blijkbaar redelijk de paniek reactie kan beheersen en ik nog wel goed kan handelen. Hoef ik ook nergens te vertellen van: "tja ik heb mij maar onderuit geremd om een botsing te voorkomen". Wat ik al vaker heb gehoord en gelezen. Alsof mensen daar voor kiezenquote:Op donderdag 23 juni 2011 08:38 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Dat je niet op hoeft te letten omdat je ABS wel ingrijpt
Hoezo is het weer van belang om wel of niet te rijden?quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:20 schreef mark_dabomb het volgende:
KloteweerHeb nog maar 100 km kunnen rijden sinds dat ik mijn rijbewijs heb...
Huh prima weer toch?quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:20 schreef mark_dabomb het volgende:
KloteweerHeb nog maar 100 km kunnen rijden sinds dat ik mijn rijbewijs heb...
Merendeel van de motorrijders is "mooi weer rijder"...quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:33 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Huh prima weer toch?Lekker buitje spoelt hij tenminste schoon.
Rij je geen ww? Enkel mooi weer rijder?
Beter dan in de rij staanquote:Op donderdag 23 juni 2011 10:09 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Merendeel van de motorrijders is "mooi weer rijder"...
Groot gelijk ook, want dan kun je tenminste ECHT lekker motor rijden.
van A naar B rijden over snelwegen en saaie wegen is slecht voor je banden.
Hoeveel heb je er al opstaanquote:Op donderdag 23 juni 2011 09:28 schreef bwt het volgende:
Hoezo is het weer van belang om wel of niet te rijden?
Ik rij gewoon (zo goed als) dagelijks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |