Het is binnen de bbk en je mag er 50, lijkt me duidelijk genoeg toch.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:28 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ja, zet vooral een flitspaal net na de bocht, zodat mensen die weten dat hij er staat net even hard afremmen. En andere mensen die dat niet weten klappen er dan keihard bovenop als ze te hard rijden
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:07 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Kan iemand er een legenda bijgeven?
quote:Hoe groener hoe hipper, hoe roder hoe kutter. Blauw is de buitencategorie, dat zijn wijken waar helemaal niks mis mee is, kindvriendelijk etc. alleen uitermate niet hip.
Hhmm.. oranje.. is Zuilen nou geel of Oranje?? En wie heeft deze kleuren toegekend? Ben het er namelijk niet helemaal mee eens op sommige stukkenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:19 schreef Naamah het volgende:
Ah, zat me ook al af te vragen wat die muziek was! Beter dat het op tijd stopt in elk geval.
Geel is minder dan groen, maar beter dan oranje.
Bijna al mijn vrienden (en oud-collega's) met kinderen zijn er gaan wonen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:25 schreef CherryLips het volgende:
Is Lunetten kindvriendelijk? Ik zag dat ook altijd een beetje als pauperwijk
Volgens mij geeft de kaart meer een inzicht over hoeveel buitenlanders er in die wijk zitten dan hoe hip de wijk is.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:55 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Thanks. Leuk om te weten dat waar ik woon (Uithof) ook hip is
Da's hetzelfdequote:Op zondag 31 juli 2011 21:47 schreef Robertv het volgende:
[..]
Volgens mij geeft de kaart meer een inzicht over hoeveel buitenlanders er in die wijk zitten dan hoe hip de wijk is.
Het Westplein zelf niet maar het plein direct bij de moskee.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:49 schreef speknek het volgende:
Dat kaartje is al drie jaar oud, en ben het zelf ook met een hoop dingen niet meer eens. Gaat westplein echt moskeeplein heten? Royal sadness.
Daarom. Niet boeiend.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:02 schreef speknek het volgende:
Oh okee, dan doen ze maar, volgens mij wordt dat plein echt vier bij vier meter.
PvdAquote:Het plein op de Kop van Lombok, waar momenteel een nieuwe moskee gebouwd wordt, krijgt toch de naam Moskeeplein. Dat heeft het Utrechts college besloten.
Burgemeester en wethouders gaan daarmee in tegen protesten van het Bouwfonds, dat de naam een negatief effect heeft op de verkoopbaarheid van de appartementen die bij de moskee worden gebouwd. Het college noemt dat argument “arbitrair”.
Volgens het college ligt de naam Moskeeplein juist erg voor de hand, gezien de bouw van de nieuw op te richten moskee en het groot aantal “nieuwe Nederlanders” dat in Lombok woont.
Voor mij is de hele Uithof buitenland.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:48 schreef Robertv het volgende:
[..]
Nee, dat is iets totaal anders. De Uithof is verre van hip.
Ik fietste toch altijd liever in 5 minuten van de kroeg naar huis en in 20min naar studie dan andersomquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:26 schreef T.O.P het volgende:
Uithof staat nog steeds een lange wachttijd voor. Maar er is hier geen fuck te doen behalve studeren, en als je naar de stad wil ben je 20 minuten onderweg.
Maar als je hier je colleges hebt, is het natuurlijk wel rete handig.
Je kan van alles doen op de Uithof; er zitten sportclubs, je kan er fitnessen, tennissen, squashen en dergelijke. Verder is er de Basket Bar en de Cambridge Bar en kun je ook naar die ene cappucinozaak. Verder is er een bibliotheek met heel veel boeken en een winkel waar je kunt winkelen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:26 schreef T.O.P het volgende:
Uithof staat nog steeds een lange wachttijd voor. Maar er is hier geen fuck te doen behalve studeren, en als je naar de stad wil ben je 20 minuten onderweg.
Maar als je hier je colleges hebt, is het natuurlijk wel rete handig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |