Lombok bestaat enkel uit turken, yuppen en knappe blonde studentes.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:05 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Jij bent een dik lelijk wijf ofzo? Dat je het leuk vind in Lombok.
Ik ben niet helemaal in de positie om te bepalen wie import is en wie niet. Ik heb overal en nergens gewoond.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:51 schreef Undergod het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort verhuizen binnen lombok, ik ga aan de vleutenseweg wonen.
Maakt dat me minder import eigenlijk?
Lombok
Je vergeet Majellapark, daar wonen Hollanders.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:28 schreef speknek het volgende:
[..]
Lombok bestaat enkel uit turken, yuppen en knappe blonde studentes.
Dat is geen Lombok.quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:34 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Je vergeet Majellapark, daar wonen Hollanders.
Sja, je kan kiezen, of je maakt een afspraak en je weet wanneer je aan de beurt bent, of je gaat erheen met een goed boek en gaat er lekker anderhalf uur wachten op je nieuwe rijbewijs ofzo.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik moet binnenkort mijn rijbewijs laten vernieuwen en ging ff op de website van de gemeente kijken wat me dat gaat kosten. Kwam ik volgende info tegen:
http://www.utrecht.nl/smartsite.dws?id=359486
Ik vind het maar een raar iets, ik wil er gewoon binnen kunnen stappen en geen afspraak hoeven maken. Nu moet dat dus opeens voor 15 uur, na dat tijdstip kun je alleen met een afspraak terecht. Ik hoop dat ze dat experiment snel staken. Het systeem om online een afspraak te maken ligt nu in elk geval plat, het is vast allemaal erg goed doordacht......
Ik had gister een afspraak om mijn paspoort te laten verlengen (om 16:50 uur). Ik kwam echter al om 16:00 uur binnen lopen. 5 minuten later was ik toch al aan de beurt, ondanks dat de hele zaal vol zat met wachtenden. Volgens mij snappen ze het zelf ook nog niet zo goed.quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou nee hoor, in Vleuten word je binnen 10 minuten geholpen. Maar ik vind het gewoon een raar principe dat als je na 15 uur binnen komt lopen dat je dan niet geholpen kunt worden.
Ik vind het niet heel gek als je wachtrijen van 2 uur hebt. Ik heb serieus een keer meer dan anderhalf uur moeten wachten om een paspoort aan te vragen. Was geen pretje met twee kleuters erbij. Ze hebben dan wel een speelhoekje met TV, maar toch.quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou nee hoor, in Vleuten word je binnen 10 minuten geholpen. Maar ik vind het gewoon een raar principe dat als je na 15 uur binnen komt lopen dat je dan niet geholpen kunt worden.
FF naar de hoeren?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:27 schreef Nitrouz het volgende:
Zometeen even naar de mooiste buurt van Utrecht, Overvecht.
Kwam er wel langs op mijn scootertje, altijd leuk om die vieze mannetjes te spotten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |