Hoe is 't?quote:
Havo toch? Was het makkelijker of moeilijker dan eerst?quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:00 schreef Saturos het volgende:
Economie ging best goed, ik ben alleen bang om mijn antwoorden na te kijken om de een of andere reden
Jaah oowkquote:
Hmm, ik denk dat deze toets lastiger was, maar ik was wel beter voorbereid dan de eerste keer.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Havo toch? Was het makkelijker of moeilijker dan eerst?
Ik heb 4 dagen niks anders gedaan dan geleerd en nog meer gefaald dan de vorige keerquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:16 schreef Saturos het volgende:
[..]
Hmm, ik denk dat deze toets lastiger was, maar ik was wel beter voorbereid dan de eerste keer.
Was het zo moeilijk dan?quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb 4 dagen niks anders gedaan dan geleerd en nog meer gefaald dan de vorige keerSnap er geen fuck van. Wacht tot woensdag af.
Zeker, alleen minder dat ik weer tot 12 u in bed lag.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:12 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Jaah oowkIs je dag nog goed verlopen ?
Wanneer nietquote:
Vroeg wakker en voor de rest niet veel gedaan eigenlijk.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:19 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Zeker, alleen minder dat ik weer tot 12 u in bed lag.
Hoe was/is de jouwe?
Veel keren op een dag eten is goed voor je! Ik val er zelfs door af, wat wil je nog meer.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:20 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Wanneer niet
[..]
Vroeg wakker en voor de rest niet veel gedaan eigenlijk.
Dat zeg ik ook niet. Ik eet zelf ook 4/5 kleine maaltijden op een dag. Keiharde verbranding.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Veel keren op een dag eten is goed voor je! Ik val er zelfs door af, wat wil je nog meer.
Ja, daarom heb ik altijd eten.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:23 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Ik eet zelf ook 4/5 kleine maaltijden op een dag. Keiharde verbranding.
Daarom ga ik ook eten. Ja maar van jou hoor ik altijd chocomel, muffins, Enigma en zulks soort meesterlijk voedsel.quote:
Ik vertel altijd alleen het slechte eten.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:27 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook eten. Ja maar van jou hoor ik altijd chocomel, muffins, Enigma en zulks soort meesterlijk voedsel.![]()
Btw ik ga eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |