Eerste deel afgelopen of nog een half uur voor diegene met extra tijd.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:22 schreef Keauning het volgende:
[..]
Oowja, klopt, maar gebeurde rond 12 uur..
Was er toen wat?
Genaaid.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:22 schreef TMartina het volgende:
kut. Ik moet mn herkansing kunst doen in de ottho heldringstraat 5 te amsterdam.
Ik woon in Utrecht, en moet 6 keer overstappen.
FML
Goed getimed van die autist dan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:24 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Eerste deel afgelopen of nog een half uur voor diegene met extra tijd.
quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:03 schreef Etsu het volgende:
Kankerzooi, heb net geschiedenis even nagekeken... Zelfs slechter gemaakt dan de vorige keer![]()
Bij haar zet ik altijd gelijk het geluid zachter. En ze is ook geen genot voor het oog.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:42 schreef Heroinjunk het volgende:
Venus krijst centre court bij elkaar.
Serena waggelt pas over het veld heen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:42 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Bij haar zet ik altijd gelijk het geluid zachter. En ze is ook geen genot voor het oog.
Held op sokken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:45 schreef Heroinjunk het volgende:
Iedereen heul sjiek aangekleed ook. Ik zou daar gewoon in mn sloebiekleren gaan zitten.![]()
Neequote:
Gewoon niet doen danquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:00 schreef Saturos het volgende:
Economie ging best goed, ik ben alleen bang om mijn antwoorden na te kijken om de een of andere reden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |