Ik ga dan overal op zoek naar ander voedsel om mijn zoetbehoefte te stillen en krijg onder de streep veel meer zooi en kcal binnen. Voor mij werkt dat dus nietquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:09 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb totaal geen problemen met niet snoepen. Gewoon geen troep in huis halen, dan kun je het ook niet opeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Knoflookolijvenquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:18 schreef MarMar het volgende:
ik denk dat ik olijven in ga voeren als mijn nieuwe snoepjes
oh echt? Ik was vroeger fan maar ben afgehaakt na mother earth. Nieuwe cd heb ik wel. Miss toch eens luisterenquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:14 schreef motorbloempje het volgende:
Mag ik zeggen dat het nieuwe album van Within Temptation heel fijn is om naar te luisteren?
Kruimels in het bed?quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:18 schreef anna82 het volgende:
![]()
Bedankt voor alle felicitaties op Facebook![]()
Ik ben er gewoon een beetje jarig van
En ik las goede berichten van Siral en Rituals, sterk hoor!
Vanochtend werd ik wakker gebeld door mijn mams en vriendje bracht ontbijt op bed en cadeautjes. En daarna heb ik iets heel erg stoms gedaan!!
Tsja, smaak, twistenquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
oh echt? Ik was vroeger fan maar ben afgehaakt na mother earth. Nieuwe cd heb ik wel. Miss toch eens luisteren
Ik heb het altijd koud. Ook als ik 10 kg zwaarder ben. Maar ik geloof niet dat mn metabolisme snel is?quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:19 schreef Blurred86 het volgende:
lichaamstemp heeft zeker wel te maken met metabolisme! meer verbranden = meer warmte produceren en er is ook nog een proces in je lichaam dat energie kan omzetten naar puur warmte (er werd altijd gedacht dat dat bij volwassenen een verwaarloosbare rol speelt maar de laatste jaren blijkt dat de activiteit van dat proces toch gecorreleerd is aan lichaamsgewicht) alleen jammer dat wanneer ze dat proces dmv medicatie 'aanzetten' mensen overhit raken en dat is nou ook weer niet helemaal wenselijk
nee eerder langzaam dan dusquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:20 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb het altijd koud. Ook als ik 10 kg zwaarder ben. Maar ik geloof niet dat mn metabolisme snel is?
Ja, hoi! Mag ik ook een pm?quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:22 schreef anna82 het volgende:
Ik zal jullie PM'en, ik heb iets danig verpest!
Ik ook!quote:
Hoe heet dat 'wondermiddel' ook alweer waardoor mensen afvielen, maar vervolgens konden overleden en volgens mij tegenwoordig verboden is? Daar heb jij het nu volgens mij over namelijkquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:19 schreef Blurred86 het volgende:
lichaamstemp heeft zeker wel te maken met metabolisme! meer verbranden = meer warmte produceren en er is ook nog een proces in je lichaam dat energie kan omzetten naar puur warmte (er werd altijd gedacht dat dat bij volwassenen een verwaarloosbare rol speelt maar de laatste jaren blijkt dat de activiteit van dat proces toch gecorreleerd is aan lichaamsgewicht) alleen jammer dat wanneer ze dat proces dmv medicatie 'aanzetten' mensen overhit raken en dat is nou ook weer niet helemaal wenselijk
Volgens mij wel. Ik heb het ook een keer genomen. Raar spul, mijn hele hoofdhuid ging er van tintelen, alsof ieder haartje apart onder stroom stond.quote:
nee dat is wat anders, even denken wat dat ookalweer wasquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:25 schreef Rituals het volgende:
[..]
Hoe heet dat 'wondermiddel' ook alweer waardoor mensen afvielen, maar vervolgens konden overleden en volgens mij tegenwoordig verboden is? Daar heb jij het nu volgens mij over namelijk. Daar heb ik casussen over gehad, maar ik ben de naam kwijt en dat vind ik irritant
.
dat wordt zweten tijdens de verhuizingquote:Vooral maandag en dinsdag wordt het warm. Voor maandag is een
maximumtemperatuur van 27 graden voorspeld, een dag later stijgt het
kwik naar 31 graden
Ja! Dat was het volgens mij! Was het bij dat middel dat de vetverbranding TE goed ging zeg maar?quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:28 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
nee dat is wat anders, even denken wat dat ookalweer was
sibutramine! daar kregen mensen hartaanvallen van en is van de markt gehaald. (kun je dat zo zeggen in het nl)
Oh myquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat wordt zweten tijdens de verhuizing
dood aan jonagolds!quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:36 schreef Syrena het volgende:
Ik eet een Jonagoldelstar is veel lekkerder!
http://messages.fok.nl/inbox.phpquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:35 schreef Probability het volgende:
kan iemand het linkje naar de PM inbox posten? zit op mijn phone nu, laptop stuk.
Op zich was ie wel lekker en ook groot, maar op de 1 of andere manier smaakt ie al zo dat je weet dat ze snel melig worden. Elstar heeft een beetje een zuurtjequote:
Mag ik ook?quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:22 schreef anna82 het volgende:
^^quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mag ik ook een pm van Chico en anna?
Zaten de PL in Sat Night Fever dan?quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:48 schreef V1z0R het volgende:
Ze dansen en zingen op een hip liedje van de Beegees gok ik muis
Edit: Oh God, maakte ik nu een Grease referentie?! noes!!!1einz
Dat wist ik heul nietquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:01 schreef Mini. het volgende:
De Bee Gees hebben dat nummer van Grease wel geschreven, zegt Wikipedia.
Je wordt er helemaal getikt van!quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:03 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje doet zichzelf een gehoorbeschadiging aan omdat ze niet tegen het tikgeluid van andere mensen kan
Zit nu naast me een meisje zo hard te tikken, alsof ze het toetsenbord door de tafel wil rammenMaargoed, zij moet ook studeren...
Maar kan nog geen artikel lezen zonder me daar aan te ergeren...dát is wel iets wat ik heel graag zou willen verbeteren aan mezelf: ik kan ontzettend niet tegen geluiden die niet van mezelf komen / die ik zelf aanzet (muziek)
![]()
en dat is heel stom, en ik probeer het ook vaak wel gewoon mčt, maar ik kan me gewoon NIET concentreren als andere mensen om mij heen geluid maken, zeker tikgeluiden.. ook die van mr.Mo niet
!
Whehe. Maar Mo: ik heb hetzelfde. Maar van mij was allang bekend dat ik tegen veel geluiden niet kanquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je wordt er helemaal getikt van!
Mwehehe.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:22 schreef anna82 het volgende:
Wat een koopje!quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:16 schreef motorbloempje het volgende:
autogeīnteresseerden: de prijs van de auto is zojuist verlaagd naar 550 euro![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:32 schreef anna82 het volgende:
van alle lieve PM's!
Straks toch maar iets eerder naar huis, je weet maar nooit...
quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:32 schreef anna82 het volgende:
van alle lieve PM's!
Straks toch maar iets eerder naar huis, je weet maar nooit...
Zo iemand zat bij ons in de projectruimte bij PinkRoccade, hele ruimte doorlopen terwijl 'ie letterlijk zat te schreeuwen in z'n telefoonquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:04 schreef Chicolate het volgende:
Ik voel met je mee Mo, hier zit iemand al bijna een halfuur te bellen. Werkgerelateerd, maar ik kan me echt niet concentreren dan.
Vraag altijd of ze even in een spreekkamertje willen gaan zittenquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:04 schreef Chicolate het volgende:
Ik voel met je mee Mo, hier zit iemand al bijna een halfuur te bellen. Werkgerelateerd, maar ik kan me echt niet concentreren dan.
Nice!quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:37 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Zojuist gekocht. Met extra 10% korting want de winkeldames laten vloekend op de vloer omdat ze een paar schroefjes niet los kregen en ik had m'n man bij me. Bij de mannenwinkel nota bene!
Oepsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Leuk!quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:37 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Zojuist gekocht. Met extra 10% korting want de winkeldames laten vloekend op de vloer omdat ze een paar schroefjes niet los kregen en ik had m'n man bij me. Bij de mannenwinkel nota bene!
Kaffee und eine kippe, oftewel "Nuttenfrühstück"quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:03 schreef motorbloempje het volgende:
Toen ik nog rookte: koffie en een peuk in de ochtend
Je bent dus naar die vergadering geweest? Ging het een beetje, en voel je je überhaupt al iets beter?quote:
Het ging. Was wel fijn om ff eruit te zijn. En nee, helaas niet. Gisteravond en vanochtend behoorlijke pijn, nu gáát het. Alleen begint keel nu een beetje. Maar heb zo abominabel gegeten dat mn weerstand natuurlijk sub-zero is denk ik. Ik weet het ook niet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Je bent dus naar die vergadering geweest? Ging het een beetje, en voel je je überhaupt al iets beter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou kunnen hoor, het staat allemaal een beetje met elkaar in verband natuurlijk. Wel fijn dat het lekker was om er even uit te zijnquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het ging. Was wel fijn om ff eruit te zijn. En nee, helaas niet. Gisteravond en vanochtend behoorlijke pijn, nu gáát het. Alleen begint keel nu een beetje. Maar heb zo abominabel gegeten dat mn weerstand natuurlijk sub-zero is denk ik. Ik weet het ook niet.
But ofcourse <3quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hahaha! Tof
Komen jullie me een keer entertainen als ik niet snel beter word?
Pics?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:38 schreef Viking84 het volgende:
O hai strak plan om Nú naar scheveningen te fietsen. Not.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
Fotoooooo's
wow die hoepels zijn echt gynormousSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voor de rest hebben jullie je volgens mij wel vermaakt
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
Fotoooooo's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
O vetquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:16 schreef motorbloempje het volgende:
autogeīnteresseerden: de prijs van de auto is zojuist verlaagd naar 550 euro![]()
Dat heb ik ook! En ik ben heel leuk en normaal dus het is vast heel normaal om te hebben. Tot die tijd gebruik ik van die hele dure sony in-ears, die op ibood 15 euro waren maar normaal 70.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:03 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje doet zichzelf een gehoorbeschadiging aan omdat ze niet tegen het tikgeluid van andere mensen kan
Zit nu naast me een meisje zo hard te tikken, alsof ze het toetsenbord door de tafel wil rammenMaargoed, zij moet ook studeren...
Maar kan nog geen artikel lezen zonder me daar aan te ergeren...dát is wel iets wat ik heel graag zou willen verbeteren aan mezelf: ik kan ontzettend niet tegen geluiden die niet van mezelf komen / die ik zelf aanzet (muziek)
![]()
en dat is heel stom, en ik probeer het ook vaak wel gewoon mčt, maar ik kan me gewoon NIET concentreren als andere mensen om mij heen geluid maken, zeker tikgeluiden.. ook die van mr.Mo niet
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |