abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 juni 2011 @ 12:55:30 #1
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_98504705

Welkom in de AKQ SC, voor iedereen die ooit in de AKQ gepost heeft, dat nog van plan is of dat nog steeds doet en ieder ander is ook van harte welkom.

Met als vaste gasten:

hartjes93.jpglolz.jpgboes.JPGNebrionic.jpg91kynm.jpgIRM.PNGcute.png
wtg2.gifnapo.JPGiamredleader.jpgAudreyAvatar.jpgavatar214978_1.jpg
sheep60x602.jpgamsterdam_hat.gifwapen60.gif
Brian.pngem-avatar.jpgtyph2.jpg1.jpg

Minister-president (MP) en minister van Algemene Zaken (AZ) - Nembrionic
Minister van Financiën (Fin.) - Iamredleader
Minister van Buitenlandse Zaken (BZ) / (BuZa) - Its-JoJo-4you
Minister van Justitie (Justitie) - Etcetera
Minister van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) / (BiZa) - MadMaster
Minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap (OCW) - Soempie & Puntenslijpsel & LadyBlack (deeltijddepartement)
Minister van Defensie (Defensie) - Cobra4
Minister van Verkeer en Waterstaat (V&W) - Ofyles2
Minister van Economische Zaken (EZ) - WhiteGuy
Minister van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit (LNV) - Hawaii_Tim
Minister van Sociale Zaken en Werkgelegenheid (SZW) / (SoZa) - MaJo
Minister van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS) - Mr. Anonimous
Minister van Volkshuisvesting, Ruimtelijke Ordening en Milieubeheer (VROM) - TradeMarkie
Minister voor Ontwikkelingssamenwerking (OS) bij (BuZa) - B.ertha
Minister voor Wonen, Wijken en Integratie bij (VROM) - Yurithemaster
Minister voor Jeugd en Gezin bij (VWS) - Tinuviel
Minister voor Informatica (ICT) - De_Hertog
Minister voor Culinaire Wetenschappen (CW) - Diaan73
Minister van Public Relations (PR) - PhysicsRules

Teruglezen? Jeeeeej er is een topic-chain functie!

Verjaardagen
Its-Jojo-4you - 14 februari
Hawaii_Tim - 26 februari
Cobra4 - 27 februari
Calex - 27 februari
Nembrionic - 9 maart
Soempie - 13 maart
LadyBlack - 8 juni
Whiteguy - 2 juli
MaJo - 7 juli
Yurithemaster - 14 juli
B.ertha - 23 juli
Puntenslijpsel - 31 juli
PhysicsRules - 27 augustus
Supersheep - 29 augustus
Tinuviel - 2 september
Bart - 15 september
TradeMarkie - 25 september
lubje25 - 3 oktober
iamredleader - 11 oktober
Etcetera - 2 november
Nesle - 19 november
Diaan73 - 19 november
Wyccie - eeuwig 18
MadMaster - de leeftijd van een erg goede whisky
Ofyles - ???

pi_98504823
Ik zag al die mooie baretten :+

(of hoe ze die dingen in Schotland ook noemen)
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  woensdag 22 juni 2011 @ 13:00:43 #3
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_98504913
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik zag al die mooie baretten :+

(of hoe ze die dingen in Schotland ook noemen)
  Redactie Frontpage woensdag 22 juni 2011 @ 13:04:11 #4
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_98505041
Deze TT hebben we eerder gehad :P

Hoi Soemp *O* :W
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  woensdag 22 juni 2011 @ 13:05:09 #5
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_98505076
:W
Make love, not war ☮
pi_98505270
:W dag mevrouw W-kont
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  woensdag 22 juni 2011 @ 13:17:15 #7
30252 Soempie
Procreating
pi_98505551
hoihoi :W

Ik denk dat ik om een uur of twee een uurtje ga slapen. :@
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  Redactie Frontpage woensdag 22 juni 2011 @ 13:24:16 #8
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_98505829
Dan heb je nog mooi even de kans om over je trouwdag te vertellen ;)
With four other people
And aliens
  woensdag 22 juni 2011 @ 13:31:23 #9
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_98506110
Is C4 nog steeds AWOL?
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  woensdag 22 juni 2011 @ 13:31:49 #10
30252 Soempie
Procreating
pi_98506129
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:24 schreef Etcetera het volgende:
Dan heb je nog mooi even de kans om over je trouwdag te vertellen ;)
Ik weet niet wat ik moet vertellen. :D

Sven kwam me 's morgens halen, de bakfiets was versierd en stond al klaar. Toen zijn we met zijn zusje en Sirda naar het gemeentehuis gefietst. Iedereen onderweg reageerde zo leuk. :D En bij het gemeentehuis stond de hele groep te wachten buiten. Vervolgens gingen wij als eerst naar binnen en werden we geparkeerd voor een schilderij, zodat iedereen langs zou lopen, maar iedereen bleef stilstaan en ging foto's maken (en ik hou echt totaal niet van aandacht _O-, dus zat in m'n hoofd: loop dooooor! ). :D

En vervolgens praatje in het gemeentehuis van de ambtenaar. Is een beetje langs me heen gegaan omdat het kleine meisje van de zus van Sven rond aan het kruipen was en haar broertje er achteraan liep (dwars door het verhaal van die mevrouw roepend :') ). En m'n oppaskindje was 'pissig', omdat haar moeder haar bloemetjes even aan de kleine van de zus van Sven had gegeven: 'kindje! dat zijn mijn bloemetjes kindje!' (2 jaar oud). :D Ik zat in m'n hoofd: 'als ik het moment waarop ik 'ja' moet zeggen maar niet mis, opletten Keet!'

Daarna receptie en heb het idee dat ik iedereen maar 2 minuten gesproken heb. Ging heel snel. En vervolgens naar Zeeland. Erg tof gehad daar met familie, getuigen en ceremoniemeester. BBQ in de tuin bij de ouders van Sven, heel luxe. :Y)
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  woensdag 22 juni 2011 @ 13:33:01 #11
30252 Soempie
Procreating
pi_98506175
Was heel tof in elk geval. Echt leuk dat bijna iedereen er ook was. O+ Ben nu alleen nog bezig met bedank-kaartjes en dat schiet voor geen meter op.
  woensdag 22 juni 2011 @ 13:36:30 #12
30252 Soempie
Procreating
pi_98506310
Oja, een tante van Sven was er gewoon vanuit gegaan dat ze ook mee zou gaan naar de bbq. Toen heeft de vader van Sven netjes aangegeven dat dat dus niet de bedoeling was. Was ze wel wat beledigd over. :')

En een oom van Sven is ook zwaar gepikeerd. We hadden hem helemaal niet uitgenodigd, aangezien hij pas getrouwd is en hij ons ook geen uitnodiging had gestuurd (we zien hem ook 1 keer per jaar ofzo, totaal niet boeiend verder). En dan wel beledigd zijn dat hij bij ons niet uitgenodigd is. :')
pi_98506408
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:36 schreef Soempie het volgende:
Oja, een tante van Sven was er gewoon vanuit gegaan dat ze ook mee zou gaan naar de bbq. Toen heeft de vader van Sven netjes aangegeven dat dat dus niet de bedoeling was. Was ze wel wat beledigd over. :')

En een oom van Sven is ook zwaar gepikeerd. We hadden hem helemaal niet uitgenodigd, aangezien hij pas getrouwd is en hij ons ook geen uitnodiging had gestuurd (we zien hem ook 1 keer per jaar ofzo, totaal niet boeiend verder). En dan wel beledigd zijn dat hij bij ons niet uitgenodigd is. :')
Woei, kijk je een paar weken niet in een topic, is er een opeens getrouwd!

Gefeliciteerd, Soempie en Sven :) :) :)
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
  woensdag 22 juni 2011 @ 13:39:12 #14
30252 Soempie
Procreating
pi_98506424
Volgens mij heb ik de foto's van jou en je zus (je zus in het gras met haar man) wel gezien. :) Ja, zeker, je vriend met die pet. :D Echt tof, heb nog aan je gedacht de 10e.
  woensdag 22 juni 2011 @ 13:41:58 #15
30252 Soempie
Procreating
pi_98506545
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:38 schreef PhysicsRules het volgende:

[..]

Woei, kijk je een paar weken niet in een topic, is er een opeens getrouwd!

Gefeliciteerd, Soempie en Sven :) :) :)
Dankjewel. En zwanger. :+

Hoe is het met jou en je gezin?
  woensdag 22 juni 2011 @ 13:43:08 #16
30252 Soempie
Procreating
pi_98506599
Oja, toen Sven me 's morgens op kwam halen met Sirda moesten ze alletwee een beetje huilen. :D O+
  Redactie Frontpage woensdag 22 juni 2011 @ 13:44:17 #17
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_98506639
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:31 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ik weet niet wat ik moet vertellen. :D

-knip-
Die reacties van andere mensen over jullie in de bakfiets had ik ook wel willen zien :D En wij hadden ook een kindje (van een van de ceremoniemeesters) die wat herrie schopte tijdens de plechtigheid :') Ze wilde gek doen met m'n zus _O- :D Mooi dat een mooie dag was :) ^O^
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:36 schreef Soempie het volgende:

Familie kun je niet kiezen :') Zijn wij ook wel al achter. Pech voor hen hoor :)
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:39 schreef Soempie het volgende:
Volgens mij heb ik de foto's van jou en je zus (je zus in het gras met haar man) wel gezien. :) Ja, zeker, je vriend met die pet. :D Echt tof, heb nog aan je gedacht de 10e.
:D Ik aan jullie :D Blijft grappig dat het op dezelfde dag viel ;)
With four other people
And aliens
pi_98506671
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:41 schreef Soempie het volgende:

[..]

Dankjewel. En zwanger. :+

Hoe is het met jou en je gezin?
*O* *O* *O*
Geweldig, van de trouwplannen was ik wel op de hoogte, maar dit :) . Wanneer ben je uitgerekend?

Ons gezinnetje gaat prima, Eli gaat bijna naar de basisschool en is nu uit de luiers (eindelijk)! Aviva is anderhalf en kletst ons de oren van het hoofd :o
bron
  woensdag 22 juni 2011 @ 13:45:56 #19
30252 Soempie
Procreating
pi_98506692
En m'n nichtje is de volgende dag ten huwelijk gevraagd. :D
  Redactie Frontpage woensdag 22 juni 2011 @ 13:47:45 #20
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_98506765
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:45 schreef Soempie het volgende:
En m'n nichtje is de volgende dag ten huwelijk gevraagd. :D
Van trouwen komt trouwen ;)

Wij hebben een vriend genadeloos zitten pesten dat hij zijn vriendin moet vragen _O-
With four other people
And aliens
  woensdag 22 juni 2011 @ 13:48:29 #21
30252 Soempie
Procreating
pi_98506795
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:45 schreef PhysicsRules het volgende:

[..]

*O* *O* *O*
Geweldig, van de trouwplannen was ik wel op de hoogte, maar dit :) . Wanneer ben je uitgerekend?

Ons gezinnetje gaat prima, Eli gaat bijna naar de basisschool en is nu uit de luiers (eindelijk)! Aviva is anderhalf en kletst ons de oren van het hoofd :o
4 januari. :)

Eli al naar de basisschool! :o Dat is echt hard gegaan voor m'n gevoel. Dat wordt hoop ik een heel mooie tijd voor hem. En anderhalf is zo'n leuke leeftijd, zulke grote sprongen in de ontwikkeling. Maakt ze al zinnetjes ook dan? :D
pi_98506863
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:48 schreef Soempie het volgende:

[..]

4 januari. :)

Eli al naar de basisschool! :o Dat is echt hard gegaan voor m'n gevoel. Dat wordt hoop ik een heel mooie tijd voor hem. En anderhalf is zo'n leuke leeftijd, zulke grote sprongen in de ontwikkeling. Maakt ze al zinnetjes ook dan? :D
met een beetje fantasie

"Dat wil ik niet", al klinkt het meer als "dawi-inie"
"Mama toe"
"Nog een keer"
bron
  woensdag 22 juni 2011 @ 14:00:24 #23
30252 Soempie
Procreating
pi_98507311
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:50 schreef PhysicsRules het volgende:

[..]

met een beetje fantasie

"Dat wil ik niet", al klinkt het meer als "dawi-inie"
"Mama toe"
"Nog een keer"
mooi joh :D

M'n oppaskindje is iets ouder en die lult ook de oren van je hoofd. Zeg je: 'kijk, dat is een gans'. Zegt ze: isse niet gans isse eend! :(

:')
  Redactie Frontpage woensdag 22 juni 2011 @ 14:04:33 #24
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_98507490
Ooh ja, Soemp, heb m'n haar korter geknipt :P moet alleen nog een keer een foto fixen :P
With four other people
And aliens
  woensdag 22 juni 2011 @ 14:05:45 #25
30252 Soempie
Procreating
pi_98507526
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:04 schreef Etcetera het volgende:
Ooh ja, Soemp, heb m'n haar korter geknipt :P moet alleen nog een keer een foto fixen :P
Daar had ik een foto van voorbij zien komen, toch?

Of nu nog korter? Het staat je in elk geval goed!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')