Ik heb werkelijk nog nooit hoeven wachten als ik een afspraak maak...quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:32 schreef Karina het volgende:
Dinsdagochtend is mijn ervaring. En een afspraak zegt niet altijd altijd dat je niet hoeft te wachten helaas.
Gewoon je kapper verrot schelden dat hij zich niet aan zijn afspraken houdt en een andere kapper zoekenquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:32 schreef Karina het volgende:
Dinsdagochtend is mijn ervaring. En een afspraak zegt niet altijd altijd dat je niet hoeft te wachten helaas.
Dan neem je een boek mee.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:38 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat heb ik dus gedaan. Er zijn hier drie kappers die een beetje fatsoenlijk tarief aanrekenen (onder de 20 euro) voor een simpele knipbeurt. Een daarvan spreekt amper Nederlands, en bij de ander heb ik al eens mijn haar moeten laten kortwieken omdat hij een fout had gemaakt.![]()
Die binnenloopkapper is de enige die fatsoenlijk knipt, maar daar moet ik regelmatig een half uur wachten.
Dilemma's, dilemma's.
Wat nou dilemma, dan wacht je toch een half uurtje?quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:38 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Een andere kapper zoeken zit er niet echt in.
Er zijn hier drie kappers die een beetje fatsoenlijk tarief aanrekenen (onder de 20 euro) voor een simpele knipbeurt. Een daarvan spreekt amper Nederlands, en bij de ander heb ik al eens mijn haar moeten laten kortwieken omdat hij een fout had gemaakt.![]()
Die binnenloopkapper is de enige die fatsoenlijk knipt, maar daar moet ik regelmatig een half uur wachten.
Dilemma's, dilemma's.
Ik loop gewoon weg. Maar de kapper die ik nu heb doet niet aan afspraken en ze zit vlak om de hoek, ik loop langs en als het te druk is kijk ik een paar uur later nog een keer.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon je kapper verrot schelden dat hij zich niet aan zijn afspraken houdt en een andere kapper zoeken
Ik heb op zich geen problemen met een half uurtje wachten, maar ik doe het liever niet. Vandaar dat ik me afvroeg wat de momenten waren waarop ik niet zo lang hoefde te wachten.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:40 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Wat nou dilemma, dan wacht je toch een half uurtje?
Wow, woon je in Friesland ofzo?quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:38 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Er zijn hier drie kappers die een beetje fatsoenlijk tarief aanrekenen (onder de 20 euro) voor een simpele knipbeurt.
Dan kom je toch gewoon een half uurtje later?quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:38 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Oh hier niet. Ga zelf altijd 's ochtends, want mijn kapper zit in een winkelcentrum en als je dan heel vroeg bent zijn de winkels nog niet open . Hoef 's ochtends direct na openingstijd nooit te wachten.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, als je gegarandeerd wil wachten, moet je dat doen.
Jammer joh ik heb 4 kapsters in de familiequote:Op woensdag 22 juni 2011 12:38 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Een andere kapper zoeken zit er niet echt in.
Er zijn hier drie kappers die een beetje fatsoenlijk tarief aanrekenen (onder de 20 euro) voor een simpele knipbeurt. Een daarvan spreekt amper Nederlands, en bij de ander heb ik al eens mijn haar moeten laten kortwieken omdat hij een fout had gemaakt.![]()
Dilemma's, dilemma's.
De kapper waar ik boven woon (en waar ik nog nooit ben geweest om m'n haar te knippen trouwensquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh hier niet. Ga zelf altijd 's ochtends, want mijn kapper zit in een winkelcentrum en als je dan heel vroeg bent zijn de winkels nog niet open . Hoef 's ochtends direct na openingstijd nooit te wachten.
Mijn kapper gaat om half 9 open, maar als je om 9 uur komt moet je wel wachten.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
De kapper waar ik boven woon (en waar ik nog nooit ben geweest om m'n haar te knippen trouwens) gaat pas laat open (half 10). Er staan vrijwel elke dag al vanaf kwart over 9 mensen te wachten die dan gelijk geknipt willen worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |