Ja, er gewoon in doen en daarna het hulpprogramma voor savegames opstarten, die zal de USB detecteren.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat kan ik idd nog eens proberen. Hoe kan ik mijn savegames bewaren, USB?
[..]
Ahjoh, hoe lang kan het duren voor je weer bij je huidige savepoint bent?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:12 schreef Strolie75 het volgende:
Het gaat me eigenlijk alleen om mijn Demon's Souls save.
50-60 uur.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:13 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ahjoh, hoe lang kan het duren voor je weer bij je huidige savepoint bent?
Het is wel HEEL toevallig dat het na een update gebeurd. Dit is al sinds 2008 zo dat men na een update ineens geen discs meer af kan spelen. Sony blijft echter klembekkig volhouden dat het toeval is.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:04 schreef koei het volgende:
Dat hulpprogramma slaat alleen niet alles op. Bepaalde statistieken ben je gewoon kwijt als je die niet 1 op 1 overzet op een andere console. Maar als je niet zo gehecht bent aan bijvoorbeeld je totale kills in Fat Princess dan maakt het niet zoveel uit. Voortgang-saves worden wel gewoon opgeslagen.
Maar ik betwijfel of het werkt eigenlijk... De PS3 van mn ouders speelde ook opeens geen discs meer, net een week buiten de garantie. Die zijn dus overgestapt naar een niet-Sony bluray-speler.
Welke ng++ zit je?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:12 schreef Strolie75 het volgende:
Het gaat me eigenlijk alleen om mijn Demon's Souls save.
Nog geen een. Ben al een keer overnieuw begonnen omdat ik niet zo blij was met mijn characterquote:
Je kan je drive ZELF vervangen, staat zelfs uitgelegd in het bijgeleverde boekje van sony!quote:
Ja leuk 100 euro uitgeven alleen door een update van de fabrikant van de hardware. Aansprakelijk stellen. Niks geen drive vervangen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:34 schreef Fallen het volgende:
Je kan je drive ook laten vervangen. Mijn PS3 komt vandaag terug van een YLoD reparatie.
Hopelijk al mijn saves nog gewoon werkend.
Dat is de HDD vriend.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:36 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je kan je drive ZELF vervangen, staat zelfs uitgelegd in het bijgeleverde boekje van sony!
En het is al duidelijk dat het door de update komt? Ik heb twee fats thuisstaan, nergens last vanquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:36 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Ja leuk 100 euro uitgeven alleen door een update van de fabrikant van de hardware. Aansprakelijk stellen. Niks geen drive vervangen.
Oh dacht dat er hard drive werd bedoelt ipv disk drive.quote:
Wanneer ga je nou een keer lezen voordat je meteen aan komt waaien...quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:36 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je kan je drive ZELF vervangen, staat zelfs uitgelegd in het bijgeleverde boekje van sony!
Aantoonbaar door een update? Of vermoedens? En de vraag is niet zo zeer wie er voor verantwoordelijk is, maar hoe kan je het probleem het snelst en makkelijkst oplossen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:36 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Ja leuk 100 euro uitgeven alleen door een update van de fabrikant van de hardware. Aansprakelijk stellen. Niks geen drive vervangen.
Bepaalde modellen FAT met bepaalde loopwerken wel. In de systeem updates zitten ook firmware updates voor de drives.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
En het is al duidelijk dat het door de update komt? Ik heb twee fats thuisstaan, nergens last van
De vraag is of nu aan te tonen is dat het met al die types gebeurd. Ik weet van niets in ieder geval, dan zou ik wel ergens op een site iets gelezen hebben over de enorme problemen. Het topic dat je aanhaalde is van 2010.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:31 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Bepaalde modellen FAT met bepaalde loopwerken wel. In de systeem updates zitten ook firmware updates voor de drives.
Sommige blu-ray's zijn regiovrij, maar de PS3 zelf is regio-locked. De losse seizoenen zijn volgens PlanetAxel regio-vrij, maar of deze box dat ook is geen idee... Mochten de Blu-rays regiovrij zijn dan moet je nog opletten of de extra's niet toevallig op een DVD staan ipv een Blu-ray, dat hebben ze bijv bij de Extended LOTR box gedaan. Die DVD's zijn gewoon regiolocked.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:06 schreef delano.888 het volgende:
Is PS3 nou ook regio vrij qua br films? Of beter nog: kan dit er in afgespeeld worden?:
http://www.amazon.com/Los(...)ew-Fox/dp/B0036EH3WK
Tja en hoe ga ik daar nou weer achter komen..quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:49 schreef Tain het volgende:
[..]
Sommige blu-ray's zijn regiovrij, maar de PS3 zelf is regio-locked. De losse seizoenen zijn volgens PlanetAxel regio-vrij, maar of deze box dat ook is geen idee... Mochten de Blu-rays regiovrij zijn dan moet je nog opletten of de extra's niet toevallig op een DVD staan ipv een Blu-ray, dat hebben ze bijv bij de Extended LOTR box gedaan. Die DVD's zijn gewoon regiolocked.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |