3 woorden en een cijfer: White Knight Chronicles 2quote:
Ja? Ik heb, net als bij het eerste deel, het idee dat het puur interessant is door een gebrek aan RPG's op PS3...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:03 schreef wdn het volgende:
[..]
3 woorden en een cijfer: White Knight Chronicles 2![]()
![]()
Nee hoor want er zijn er aardig wat. Maar meer mag altijd natuurlijkquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja? Ik heb, net als bij het eerste deel, het idee dat het puur interessant is door een gebrek aan RPG's op PS3...
Dat is ook de reden dat ik (weer) interesse heb in WKCquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:25 schreef wdn het volgende:
Plus deel 2 wordt samen met deel 1 erbij verkocht dus 40 euro voor heel veel uur gamen.
Ik ben zelfs opnieuw begonnen met deel 1 (bijna klaar).quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik (weer) interesse heb in WKCMisschien dat ik volgend jaar de game uit de budgetbakken vis. Komende maanden wil ik eerst wat games uitspelen die ik nog heb en in oktober begint het nieuwe geweld met games als Dark Souls en Uncharted.
wat is er allemaal veranderd in de deel1 die met 2 word meegeleverd ten opzichte van de losse disc van 2 jaar terug ?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:49 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik ben zelfs opnieuw begonnen met deel 1 (bijna klaar).
Deel 1 bij deel 2 is trouwens aardig anders dan het deel 1 die ik oorsponkelijk heb gekocht (NL vs US versie)
Do wantquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:03 schreef wdn het volgende:
[..]
![]()
Deel 1 is aangepast naar de speelwijze van deel 2 las ik ergens.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:55 schreef DJ_ het volgende:
[..]
wat is er allemaal veranderd in de deel1 die met 2 word meegeleverd ten opzichte van de losse disc van 2 jaar terug ?
want er was wel wat critiek nog op deel 1 , en dat was ook de reden dat ik hem toch maar niet gekocht hebt toen.
Zijn dat niet alleen mappacks voor undead nightmare?quote:Op zondag 26 juni 2011 13:29 schreef Slayage het volgende:
ik zie dat psn leuke aanbiedingen heeft voor verschillende dlc waaronder dus undead nightmare voor ¤5.99, maar heb ik nou de RDR nodig om dit te downen en te spelen of hoeft dat niet, ik heb RDR zelf namelijk niet
Je hebt de disc wel nodig, je kan Undead Nightmare ook op schijf kopen, dan heb je RDR niet nodig.quote:Op zondag 26 juni 2011 13:29 schreef Slayage het volgende:
ik zie dat psn leuke aanbiedingen heeft voor verschillende dlc waaronder dus undead nightmare voor ¤5.99, maar heb ik nou de RDR nodig om dit te downen en te spelen of hoeft dat niet, ik heb RDR zelf namelijk niet
ik ben zelf niet op psn geweest, wfi problemen, maar las dit op budgetgamingquote:Op zondag 26 juni 2011 13:37 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zijn dat niet alleen mappacks voor undead nightmare?
Nee is gewoon volledige Undead Nightmare, maar moet je wel de originele RDR voor hebben. Nog een andere mooie Rockstar-aanbieding: Gay Tony voor 9.99, en Gay Tony+Lost a/t Damned voor 14.99quote:Op zondag 26 juni 2011 13:44 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik ben zelf niet op psn geweest, wfi problemen, maar las dit op budgetgaming
Red Dead Redemption
Undead Nightmare (was £7.99/¤9.99 – now £4.79/¤5.99)
Undead Nightmare Collection (was £15.99/¤19.99 – now £9.99/¤12.99)
Inmiddels al een weekje bezig met WKC2.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:43 schreef wdn het volgende:
Deel 1 is aangepast naar de speelwijze van deel 2 las ik ergens.
Precies het zelfde hier, gebeurde toen ik BFBC2 aan het spelen was.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:28 schreef 67Impala het volgende:
Mijn PS3 Fat 40gig begint sinds deze week na een minuut of 5 de fan keihard te draaien waardoor hij moeilijk veel herrie maakt. Iemand ervaringen hoe ik dit op kan lossen?
Same here ook bij bc2 mja daar kan het niet aan liggen...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:59 schreef mapampa het volgende:
[..]
Precies het zelfde hier, gebeurde toen ik BFBC2 aan het spelen was.
Heb hem sinds zondag niet meer aangedaan.
Ook Fat 40gig
1 was toch niet zo je van het, had ik begrepen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:03 schreef wdn het volgende:
[..]
![]()
Ik zou hem zelf niet alleen voor de singleplayer kopen. Het online gedeelte van het spel, daar ga je veel uren in steken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:42 schreef Ang3l het volgende:
1 was toch niet zo je van het, had ik begrepen?
Heb er vaak mee in mijn handen gestaan maar de recensies waren echt belabberd dus maar laten liggen.
heeft mijne ook wel is gedaan dan heeft die het gewoon heet, als het wat kouder is is het weer overquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:59 schreef mapampa het volgende:
[..]
Precies het zelfde hier, gebeurde toen ik BFBC2 aan het spelen was.
Heb hem sinds zondag niet meer aangedaan.
Ook Fat 40gig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |