tekst ook nietquote:Op woensdag 22 juni 2011 02:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Niet emo in de zin van genre emo sukkel.
DIT KAN NIET MEER SERIEUS ZIJN WTF JONGA.quote:
Zanger Rinus niet kennenquote:Op woensdag 22 juni 2011 02:58 schreef yosander het volgende:
[..]
DIT KAN NIET MEER SERIEUS ZIJN WTF JONGA.
Dat hardcore bomberjack, mensenkinderen nog aan toe
ghehe ik zou zeggen ga vooral kijken bij poelestraat, pepperstraat (zit je midden in het stapgebied) of in het noorderplantsoen ( zitten heel veel studenten) maar ach Groningen sowieso veel studentenquote:Op woensdag 22 juni 2011 02:56 schreef yosander het volgende:
[..]
Neuh, al reageren sommigen ook totaal niet of pas na een maand. Maar geen idee waarop te reageren, want voor je 't weet is d'r weer een betere kamer beschikbaar.
Tuurlijk ken ik 'm welquote:Op woensdag 22 juni 2011 02:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Zanger Rinus niet kennen______!!!!!!
Ik lach me kapot hier
Noorderplantsoen zit een vriend van me ook al. Lijkt me wel een chille buurt. Zoek 't liefst iets in de buurt van 't UMCGquote:Op woensdag 22 juni 2011 02:59 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
ghehe ik zou zeggen ga vooral kijken bij poelestraat, pepperstraat (zit je midden in het stapgebied) of in het noorderplantsoen ( zitten heel veel studenten) maar ach Groningen sowieso veel studenten
aha, nou iig succes ermeequote:Op woensdag 22 juni 2011 03:01 schreef yosander het volgende:
[..]
Noorderplantsoen zit een vriend van me ook al. Lijkt me wel een chille buurt. Zoek 't liefst iets in de buurt van 't UMCG.
KAPSALON?quote:
Ik zie wel waar ik belandquote:
succesquote:Op woensdag 22 juni 2011 03:03 schreef Koffiebeaun. het volgende:
ik ga weer een poging doen tot slapen.dag!
eerste jaar iig nietquote:Op woensdag 22 juni 2011 03:03 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik zie wel waar ik beland. Jij gaat niet op kamers neem ik aan
?
Waar zie je me wel niet voor aan, een bezorgturkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |