Geen herkansing mag ik hopenquote:Op woensdag 22 juni 2011 02:47 schreef Koffiebeaun. het volgende:
ik wou er morgen juist een beetje op tijd uit.10 u ofz.
Not gonna happenquote:Op woensdag 22 juni 2011 02:47 schreef Koffiebeaun. het volgende:
ik wou er morgen juist een beetje op tijd uit.10 u ofz.
nee gelukkig nietquote:Op woensdag 22 juni 2011 02:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Geen herkansing mag ik hopen?
Memo aan mezelf: eruit vóór twee uur 's middags.
Ja herkenbaar. Al helemaal als je om half vier/vier uur moet werkenquote:Op woensdag 22 juni 2011 02:50 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
nee gelukkig niet
hahah netjes hoor. Ik rol er meestal nog tegen half 1 uit, maar dan gaat die hele dag zo snel.
hahah aiii kut man. :p maargoed je krijgt er geld voor.quote:Op woensdag 22 juni 2011 02:50 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja herkenbaar. Al helemaal als je om half vier/vier uur moet werken!!
Ja da's wel mooi meegenomenquote:Op woensdag 22 juni 2011 02:52 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
hahah aiii kut man. :p maargoed je krijgt er geld voor.
Dat is zo'n dikke heldquote:
wat is er met al die kamers?quote:Op woensdag 22 juni 2011 02:53 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja da's wel mooi meegenomen.
Blergh, zie door de bomen het bos niet meer. Al die kamers
Indeed.quote:
dat emo?quote:
Neuh, al reageren sommigen ook totaal niet of pas na een maand. Maar geen idee waarop te reageren, want voor je 't weet is d'r weer een betere kamer beschikbaarquote:Op woensdag 22 juni 2011 02:55 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
wat is er met al die kamers?geen reacties?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |