Ja snap ikquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nou mensen die gaan stappen bijvoorbeeld?
Ja dat snap ik. :") Je kunt altijd bij mij pitten, alleen dat is wel een teringeind van Zwolle.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:39 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja snap ik. Maar schiet ik niks mee op
.
Waarom kopen we niet gewoon met zijn allen zo'n kaartje bij de hema en houden we de meet in de trein?quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:19 schreef Socios het volgende:
Voordat alle discussie losbarst over een plaats en tijdstip:
De plaats wordt sowieso Utrecht.
Het tijdstip op een zaterdag.
De exacte locatie: Stairway (en evt. kleine groepjes die eerst afspreken op Centraal Station)
Scheelt een heel topic aan discussie.
Veel plezier!
Hoe leg ik dat mijn moeder uit?quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. :") Je kunt altijd bij mij pitten, alleen dat is wel een teringeind van Zwolle.
Weet ik veel, ik hoef niets uit te leggen.quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. :") Je kunt altijd bij mij pitten, alleen dat is wel een teringeind van Zwolle.
'Doei tot morgen, of overmorgen'quote:
Zo makkelijk gaat het niet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:41 schreef yosander het volgende:
[..]. Zie ik wel als ik wakker word
.
[..]
'Doei tot morgen, of overmorgen'
Overmorgen gaat wel ver, wat denk jij dat ik allemaal van plan ben?quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:41 schreef yosander het volgende:
[..]. Zie ik wel als ik wakker word
.
[..]
'Doei tot morgen, of overmorgen'
quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik hoef niets uit te leggen.Zeker niet als er een 16 jarig snotjong komt pitten.
?? Ik bedoelde het gewoon in het algemeen hoorquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Schat ik word 21 en ben 2,5 jaar samen met mijn vriend.
Weet ik niet. Maar heb heb ik wat ruimte. Moet dan nota bene vanuit Limburg naar Zwollequote:Op woensdag 22 juni 2011 01:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Overmorgen gaat wel ver, wat denk jij dat ik allemaal van plan ben?
Bij mij gelukkig wel. Oké, zeggen waar ik heen ga wordt wel op prijs gesteldquote:
Oke gelukkig.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:44 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
?? Ik bedoelde het gewoon in het algemeen hoor
Ik. Woon. In. BRABANT!!!!quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:44 schreef yosander het volgende:
[..]
Weet ik niet. Maar heb heb ik wat ruimte. Moet dan nota bene vanuit Limburg naar Zwolle![]()
.
SORRYquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oke gelukkig.Maar ik bedoel meer dat ze niets gaan denken dus het boiet ze ook niet.
[..]
Ik. Woon. In. BRABANT!!!!
Ja ik woon tussen Eindhoven en Den Bosch in.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:46 schreef yosander het volgende:
[..]
SORRY![]()
![]()
!!!1
Ben wel 's naar een feest in Antwerpen geweest, dus Brabant moet prima te doen zijn.
Samen reizen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:16 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Twente... Vergeet ik het bijna zelf
quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:10 schreef Heroinjunk het volgende:
Plus ik stem voor Utrecht want makkelijk en centraal.
quote:
Dat is zeker een optie, ja.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:41 schreef Kaasrol het volgende:
Waarom kopen we niet gewoon met zijn allen zo'n kaartje bij de hema en houden we de meet in de trein?
4km is verwaarloosbaar nu kan je samen reizen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:22 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Als ik dan kan vind ik het best hoor. Is wel een omweg van 4 (!) kilometer.
Nee vrijdag & zaterdag zijn bij mij meestal al bezet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:30 schreef Snuf. het volgende:
Niet op zaterdag in ieder geval
Of op vrijdag en dan doorhalen
Zaterdag moet ik zo en zo werken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:31 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Nee vrijdag & zaterdag zijn bij mij meestal al bezet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |