dat begrijp ik, ik word ook helemaal aggressief van de documentaire The Cove, een baai in japan waar ze ieder jaar honderden dolfijnen slachten terwijl dat eigenlijk niet magquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:38 schreef Bellatrix het volgende:
Als ik iemand een kat/hond/goudvis etc zie pijnigen zou ik echt in staat zijn diegene gewoon dood te maken.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat begrijp ik, ik word ook helemaal aggressief van de documentaire The Cove, een baai in japan waar ze ieder jaar honderden dolfijnen slachten terwijl dat eigenlijk niet mag
en die baai is dus honderden meters groot, ze lokken die beesten naar binnen, spannen netten en dan, tja, dit is echt maar een klein inhammetje in die baaiquote:
Die ga ik morgen zó hard meebrullen dat mijn stem klinkt als Ma Flodder en ik GA MET BIER GOOIEN NONDEJU.quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die ga ik morgen zó hard meebrullen dat mijn stem klinkt als Ma Flodder en ik GA MET BIER GOOIEN NONDEJU.
Ik hou van die kerel.quote:
das een subtiele dreigbrief, de boer weet nu waar je woont!quote:Op woensdag 22 juni 2011 08:40 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik schrok me vanochtend halflam trouwens, ik deed de voordeur open en het leek net of dr een lijk tegen de deur hing of zo![]()
Maar er hing gewoon een loeizware grote boodschappentas met kersen aan de deurklink![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2011 08:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
das een subtiele dreigbrief, de boer weet nu waar je woont!
quote:Op woensdag 22 juni 2011 08:40 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik schrok me vanochtend halflam trouwens, ik deed de voordeur open en het leek net of dr een lijk tegen de deur hing of zo![]()
Maar er hing gewoon een loeizware grote boodschappentas met kersen aan de deurklink![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:10 schreef DeZwabber het volgende:
tijd om de enthousiast kletsende parkiet op m'n schouder teleur te stellen en naar school te gaan
aaaaaawquote:Op woensdag 22 juni 2011 09:10 schreef DeZwabber het volgende:
tijd om de enthousiast kletsende parkiet op m'n schouder teleur te stellen en naar school te gaan
* pgrferrari wil samen met oh-oh een bakje thee leutenquote:Op woensdag 22 juni 2011 09:16 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb thee, en ga NU ontbijten, kijken of het dan wat beter wordt![]()
Jup.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Van gister toch?Zal zo ff op reageren, moest gister werken en zit nu op stage
Ja, hoezo?quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup.Is prima.
Heb jij trouwens iets ingesteld dat je een PM krijgt als iemand reageert in je FoBo ofzo?
Zag ik opeens bij mijn verzonden berichten staan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, hoezo?
Had eerst email maar dat is irritant![]()
Ah. okequote:Op woensdag 22 juni 2011 10:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zag ik opeens bij mijn verzonden berichten staan.
Ik ga het ook veranderen denk ik.
Is het wel gefixt met je loon nu?
Tjonge.. Je blijft wel bezig zo.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ah. oke
Nog niet, maar ik hoop dat het goedkomt.
Igg doorgegeven, blijkbaar had ik een non actieve kluissleutel.
Dus met wat ik afgelopen weken gewerkt heb zullen de uren ook fout zijn.
Dus dat moet ook weer door gaan geven...
Ik hoop hetquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tjonge.. Je blijft wel bezig zo.Het kom vast goed!
Waren er ook knetterende of stromende geluiden te horen daar beneden?quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Goede genade, zulke nachten als die net geweest is zijn vreselijk. Fikse buikgriep. Details zal ik jullie besparen.
Ja zag het,quote:
Is goed! Hoelaat?quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:33 schreef DeZwabber het volgende:
Wil je vnaaf samen sushi gaan eten trouwens? want dan kijk ik zo even of ik kan reserveren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
te hard of the fur?quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:16 schreef Bellatrix het volgende:
Voor het eerst in een sprinter nu, dit gaat te fur!
quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:14 schreef pgrferrari het volgende:
HajeeMijn laatste uren zijn geteld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow ja morgen feest
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:
Puur het feit dat je in amerika gewoond hebt geeft je street credquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:30 schreef Bellatrix het volgende:
Dahling, ik heb in amerika gewoond. Kills die stoer doen maak ik net zo koud als mijn tante annie.
Back to the hood!quote:
Thanks!quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:59 schreef oh-oh het volgende:
Popcorn is poppin' your way Pis!
Whahaha echt, ik denk echt altijd als ik je nick zie pis.
Als ik je in t echt zie noem ik je zo denk ik
Oeh nice!quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:05 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben helemaal in m'n sas, ik heb voor het eerst sinds eeuwen weer een goeie ballpoint gevonden met een scherpe punt.9 cent per stuk van de Action
Dat zijn meestal van die pennen met een vrij dikke punt, moh dan schrijf ik al een 13-jarige brugpieper.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:06 schreef oh-oh het volgende:
Met die klote bicpennen schrijf ik als een imbeciel
Wat zonde van die vulpen, wat voor eentje was het?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh nice!
Ik had een fijne vulpen.
Al sinds de middelbare.
Laatst weer in ere hersteld, ik was helemaal in luv met die pen, laat ik m vallen zonder dop.
Kaput![]()
Ik heb op kantoor nu een reclame pen, die schrijft superfijn.
Met die klote bicpennen schrijf ik als een imbeciel
Jij schrijft wel echt iniminiklein en netjesquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zijn meestal van die pennen met een vrij dikke punt, moh dan schrijf ik al een 13-jarige brugpieper.
Het was een 20+ jaar oude Parkerquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat zonde van die vulpen, wat voor eentje was het?
Ik heb nog m'n 20+ jaar oude Parker, weet ook niet of hij het nog doet.
Ik schrijf heel klein ja, maar normaal is het leesbaar, elke tekst jouw kant op is drama. Elke keer een pen die dwars ligtquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij schrijft wel echt iniminiklein en netjes
NOESquote:
Gewoon effen zilver.quote:
Nouquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:11 schreef Pisces29 het volgende:
Vroegah waren die Parkers best prijzig toch? Nu koop je voor een drol zo'n pen
Dat was toch keurig?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik schrijf heel klein ja, maar normaal is het leesbaar, elke tekst jouw kant op is drama. Elke keer een pen die dwars ligt![]()
Ik was Vrijdag zo ver dat ik die kaart bijna in de prullenbak gemikt had, ik erger me daar dan zo aanMaar het was m'n laatste dus ik moest
Crap, niet?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nounee hoor.
![]()
Ik kwam net bij de Blokker om een Parker pen te kopen.
Ik trok een zakje met een drol uit mijn tas en dat accepteerden ze niet
Okee, dus ik moet de volgende keer mijn ontlasting op de toonbank deponeren als ik een Parker pen wil kopen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:11 schreef Pisces29 het volgende:
Vroegah waren die Parkers best prijzig toch? Nu koop je voor een drol zo'n pen
Heb je hem nog wel bewaard?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewoon effen zilver.
Ik wil geen nieuwe ik wil mn ouwe
Nou het was geen porum en onleesbaar, zonder overdrijven dusquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat was toch keurig?
Ik zwier echt alle kanten op als ik schrijf
En een drol + Blokker dukaat? Ook geen succes?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nounee hoor.
![]()
Ik kwam net bij de Blokker om een Parker pen te kopen.
Ik trok een zakje met een drol uit mijn tas en dat accepteerden ze niet
Ja hij schrijft ook nog wel maar hij krast nu, hij glijdt niet meer lekkahquote:
Strontbaggerwinkel!quote:
Ow ik heb volgens mij nog zo een giftcard waar nog veel doekoe opstaat, mss toch es naar de bijenkorf dan maarquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:16 schreef Pisces29 het volgende:
Oh bij de Bijenkorf zijn de vulpennen van Parker vanaf 20 euro, dan klopt het nog wel een beetje met vroegah.
Ohjawel!quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Strontbaggerwinkel!
HOAX, Blokker verkoopt heul geen parkers
quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:13 schreef pgrferrari het volgende:
Ik trok een zakje met een drol uit mijn tas
Dus toch, die drollenprijs!quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ohjawel!
Ik heb een Parker van 1 euro van de Blokker.
Fijn ding
Een dumpertjequote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:23 schreef Bellatrix het volgende:
Ok zit nu in een fietstaxi met een oost blokker. En het is zijn eerste dag. moeder maria zijt bij me.
siłaquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:23 schreef Bellatrix het volgende:
Ok zit nu in een fietstaxi met een oost blokker. En het is zijn eerste dag. moeder maria zijt bij me.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:23 schreef Bellatrix het volgende:
Allebei.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:32 schreef oh-oh het volgende:
Blegh Vaduz, komt het er aan 1 kant uit of aan 2?
Oh dat is echt zoooooooooo ergquote:
Ik hang nu als een neger in mijn bureaustoel en loop ook raar. M'n energie is weg.quote:
Jij nog meer!quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:34 schreef Bellatrix het volgende:
Die kerel moet blij zijn dat we niet in san francisco zijn!
Jij helemaal dacht ik zoquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:34 schreef Bellatrix het volgende:
Die ketel moet blij zijn dat we niet in san francisco zijn!
Oh jaquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik hoop eigenlijk op een mooie echte vulpen als ik 10 jaar in dienst ben volgend jaar
De bazen hebben stuk voor stuk een bazencollectie vulpennenquote:
Dat geloof ik meteen, ik denk dat ik er van zou gaan kwijlenquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De bazen hebben stuk voor stuk een bazencollectie vulpennen
Snel Twitteren Bella, misschien twittert ze je terugquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:17 schreef Bellatrix het volgende:
Ok zag net glennis in de pc volgens. Lekker zien en gezien worden meid!!!
Tjuusjes!quote:
De bezorgbeer?quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:57 schreef Pisces29 het volgende:
Omea
Oh wat erg, het komt met bakken uit de lucht en de bezorgjongen is onderweg
wiskundequote:Op woensdag 22 juni 2011 18:25 schreef Lutte het volgende:
Omie.. Jou had ik net nodig.Jij bent toch wel goed in wiskunde hč?
x^2.5 is dat x^2 maal wortel x?
Jaquote:
Ik wist het wel, ik vond je echt zo'n wiskundetiep.quote:
vond ik altijd wel tofquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik wist het wel, ik vond je echt zo'n wiskundetiep.
Okay, thanks!Vrijdag begint de proefwerkweek, wiskunde goniometrie, differentiėren, primitiveren en symmetrie. Wat een pret!
Oooooh maak een foto voor me, die zijn epischquote:
Ik vind het ook best wel leuk, vooral differentieren, raaklijnen opstellen en oppervlaktes uitrekenen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:56 schreef omearos het volgende:
[..]
vond ik altijd wel tofzelfs zonder grafische rekenmachine (da's van na mijn tijd
)
Het voelde goed dus? Super!quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:13 schreef Bos81 het volgende:
Net voor het eerst de onstpanningsoefeningen via die cd gedaan.
Hoop dat ik er wat aan ga hebben, voel me er wel positief over. Ik ben voornemens om dit minimaal 3 keer per week te gaan doen..
Het voelt nu nog een beetje vreemd, maar heb er wel een goed gevoel aan over gehouden ja..quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het voelde goed dus? Super!En drie keer per week is mooi om te beginnen ja.
Ik had m'n camera al gepakt, maar die arme Beer was door onweer en stortbui heen gekomen, ik kon het niet meer vragenquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oooooh maak een foto voor me, die zijn episch![]()
Dat klinkt goed Bosquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:44 schreef Bos81 het volgende:
Een beetje net als de Yoga in januari. Was wel plek voor mij in principe maar de tijd kwam niet uit. Op 15 maart belde de lerares weer dat er ergens een plekje vrij was gekomen, maar toen had ik al afgesproken om die ochtenden te gaan werken. Ja okee die worden op de werkplek gegeven, maar vond het toch even too much omdat ik ook al net met de trainingen was begonnen die dag. Dus helaas...
Maar dit is misschien wel beter, heeft wel lichte raakvlakken met die proefles en dit kan ik zelf doen wanneer ik wil...
*oppepperclash*quote:
Ja godver, een natte beer, je had niet moeten vragen maar gewoon moeten doenquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had m'n camera al gepakt, maar die arme Beer was door onweer en stortbui heen gekomen, ik kon het niet meer vragenHij stond zeiknat voor de deur.
quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:30 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb al Zeeuwse kersen op van onze eigen boom
HOER!quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:17 schreef Bellatrix het volgende:
Ok zag net glennis in de pc volgens. Lekker zien en gezien worden meid!!!
quote:
HO! Is dit een retweet-moment?quote:
*BUMP*quote:
Mr. Bump en z'n clashiesquote:
Leuk Bella! Hebben jullie nog een hapmoment met sushi gehad?quote:
Ik doe een handje hoop in een zakje voor je Vadushk!quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoop met me mee dat ik lekker slaap vannacht!
Lamme tina proost!quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:06 schreef Bellatrix het volgende:
Ja sushi ESF echt lekker zit nu baco met duitsers ongekend
quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:42 schreef oh-oh het volgende:
Pgrretje :
[ afbeelding ]
* BIRTHDAYCLASHHHHHH *
Feli !
![]()
En Zwab, dat klinkt echt awesome, hopelijk komt er iets op joeptjoep![]()
Ik was dr gisteren niet meer want de Giek kwam cherries poppen
quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:08 schreef oh-oh het volgende:
Voel je je toch al een beetje jarig vandaag?
Heb ik al gedaanquote:Op donderdag 23 juni 2011 09:10 schreef oh-oh het volgende:
Moet je trakteren op je werk of doen jullie dat niet?
Abrikozen en appelflappen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:10 schreef oh-oh het volgende:
Oeh wat heb je?
Ik trakteer hier op kersen vandaag
Oeh lekkerquote:
* pgrferrari eentje aan pisces geeftquote:Op donderdag 23 juni 2011 09:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh lekker![]()
En wat gaaf van die plaat oh-ohEn ja ik zag net een stukje!
Ik hoop met je mee!quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik hoop dat de baas vindt dat wij ook wel taart verdiend hebben vandaag
Naja, die taart moet eigenlijk niet van ons uit komen hequote:
Met poep zou ik niet proberen te betalenquote:Op donderdag 23 juni 2011 10:03 schreef oh-oh het volgende:
Poep, tis gewoon alweer boodschappendag vandaag
Taartquote:Op donderdag 23 juni 2011 10:05 schreef oh-oh het volgende:
Nee dat werkt niet he![]()
Nu nog ff een boodschappenlijstje bedenken
quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:06 schreef oh-oh het volgende:
Neeeeee.
Ik ga zondag mss wel iets bakken, dan is Thessa de hele dag bij mij.
er was geen boven, want kleine zaal, maar dat maakte het alleen maar nog meer awesomequote:Op donderdag 23 juni 2011 08:47 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
Hopelijk heeft ook iemand van boven het gefilmd
quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:48 schreef DeZwabber het volgende:
mijn achterhoofd staat trouwens op dat filmpje, als de camera weer op het podium staat sta ik midden in het beeld zo'n beetje
Brillenwinkels / gehoorzaken, en anders ff Qwea vragen of Ynske!quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:52 schreef DeZwabber het volgende:
iemand een idee in wat voor winkel je oordoppen haalt? want als ik met deze piep naar arctic monkeys ga en het erger maak denk ik niet dat dat goed is
Die hebben goede.duurderequote:Op donderdag 23 juni 2011 10:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Brillenwinkels / gehoorzaken, en anders ff Qwea vragen of Ynske!
Okee. Hans ANders verkoopt ze iig ook. Als je dus duurdere zoekt he..quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:10 schreef DeZwabber het volgende:
check, even een audicien gezocht, na school even langszwabberen
Doe dat recept es?quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:07 schreef Bos81 het volgende:
OH en even naar de AH boodschappen doen. Zat gisteren te bladeren in een kookboek van mij voor eenpansgerechten en zag iets wat me wel lekker lijkt. Iets met kip, currypasta en yoghurt iig..
Staat in een boekje. Misschien dadelijk even inscannen als het lukt. Eerst nu naar de AH.quote:
Of overtypenquote:Op donderdag 23 juni 2011 11:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Staat in een boekje. Misschien dadelijk even inscannen als het lukt. Eerst nu naar de AH.
Wanneer kan ik aanschuiven?quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:28 schreef oh-oh het volgende:
Oeh, ik ga weer es kip kerrie met cocos en banaan maken denk ik![]()
Ik drink echt drie flessen per weekquote:Op donderdag 23 juni 2011 11:32 schreef Pisces29 het volgende:
Oh-oh, ik heb bij de Aldi die bloedsinaasappelsap gehaald, hij is lekker
Is die sinaasappel ook lekker of moet ik alleen deze hebben?quote:
Wootquote:Op donderdag 23 juni 2011 11:38 schreef Bellatrix het volgende:
Even al het bier en zaad van me afgespoeld, heuuuuuurlijk!
Ik vind gewoon sinaasappelsap nooit zo lekker dus ik durf daar geen oordeel over te vellenquote:Op donderdag 23 juni 2011 11:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is die sinaasappel ook lekker of moet ik alleen deze hebben?Ik tap hem zo in een uur weg
Wiens zaad sletjequote:Op donderdag 23 juni 2011 11:38 schreef Bellatrix het volgende:
Even al het bier en zaad van me afgespoeld, heuuuuuurlijk!
Het schotelsletje?quote:
Ik vind sinaasappel grappig genoeg juist meer zuur, dit zie ik als bitterquote:Op donderdag 23 juni 2011 11:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind gewoon sinaasappelsap nooit zo lekker dus ik durf daar geen oordeel over te vellen![]()
Ik hou van zuuuuuuuuur
Ja , heerlijkquote:Op donderdag 23 juni 2011 11:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind sinaasappel grappig genoeg juist meer zuur, dit zie ik als bitter
Eet je ook wel eens grapefruites?
What happened to met Zwab doorhalen tot de eerste trein in het Vondelparkquote:Op donderdag 23 juni 2011 11:47 schreef Bellatrix het volgende:
Maar echt, lag op de kamer met een hoer en twee Engelse chavs, kon niet beter!
Dat zou dus vanavond zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
What happened to met Zwab doorhalen tot de eerste trein in het Vondelpark
Valt mee. Zal het zo even gaan uitwerken..quote:
Precies en om alleen maar voor een potje curry pasta naar de toko te gaan. Nee dat hoeft ook weer niet he en misschien hebben ze dat ook toevallig net niet..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |