Niet op jou van toepassing, meer om te laten zien wqat er is gebeurdquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:59 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Dit. ik heb die 2 helemaal niet gezien
Behalve die man in die rolstoel
Wat ik totaal niet vond kunnen en heb het ook ergens neer gezet
Haekenkruis verwijderd maar wee. Dat was je punt toch.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:07 schreef SanAnt het volgende:
waarom al die foto's weer tonen en niet alleen de chat?
Bij die Serena heb ik nog een tijd gezeten en lol gehad(ik vind ook dat vooral die laatste opmerking van sloeber te ver gaat!) maar niet iedereen op de chat was van fok he.
1 iemand heeft dat verhaal erin gezet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar als je met de die gast Punto voor je plezier zit te chatten waarom posten jullie dan vervolgens zo een stom verhaal in dit topic ? En waarom heeft die Spermadonor hem dan in zijn UI als jullie alleen maar vriendelijke bedoelingen hebben.
Ik was sowieso erger dan jou.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:28 schreef Pixie. het volgende:
En bepaalde users die hier zo zitten te klagen deden net zo hard mee hoor
Ik heb ook wel getrolled maar tot zo verre
Ik vroeg meer continu om een hont
Ik snap dan niet waarom alles word herpost en vervolgens iedereen zegt goh was slechtquote:
Ik neem nu toch een soort van verantwoordelijkheid. Heb de reposts ook maar weggehaald, het is wel duidelijk waar het over gaat.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:40 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ik snap dan niet waarom alles word herpost en vervolgens iedereen zegt goh was slecht
goh wat erg goh dat dit kan...
Zeg dan gewoon eerlijk hoe en wat.
Ik heb ook wel eens hier en daar een opmerking geplaatst die niet gepast was maarja so beat it.
Dat gebeurd dagelijks op zo'n site of wij er nou opzitten of niet..
Maar nog steeds vraag ik me af waar de modjes dan zijn gebleven.
Want nu is het allemaal in de gaten houden of dit geen bash topic is etc. Maar waar waren jullie eerder dan toen dit allemaal gebeurde? Want jullie weten ook zodra er geen modjes in beeld zijn dan gaan we los en daar zit ik ook bij dat geef ik eerlijk toe.
Want we kunnen nu achteraf wel allemaal zitten zeiken maar neem teminste wel verantwoordelijkheid voor wat je wel en niet heb gedaan.
Er is 1 jongen geweest die ik flink de grond in heb geboord. die ''rapper'' maar dat kwam omdat hij dingen uit zat te lokken en zichzelf heel stoer vond en ons niets waar vond. Daar kan ik niet tegen dus dan word ik boos.
Dit.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:40 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ik snap dan niet waarom alles word herpost en vervolgens iedereen zegt goh was slecht
goh wat erg goh dat dit kan...
Zeg dan gewoon eerlijk hoe en wat.
Ik heb ook wel eens hier en daar een opmerking geplaatst die niet gepast was maarja so beat it.
Dat gebeurd dagelijks op zo'n site of wij er nou opzitten of niet..
Maar nog steeds vraag ik me af waar de modjes dan zijn gebleven.
Want nu is het allemaal in de gaten houden of dit geen bash topic is etc. Maar waar waren jullie eerder dan toen dit allemaal gebeurde? Want jullie weten ook zodra er geen modjes in beeld zijn dan gaan we los en daar zit ik ook bij dat geef ik eerlijk toe.
Want we kunnen nu achteraf wel allemaal zitten zeiken maar neem teminste wel verantwoordelijkheid voor wat je wel en niet heb gedaan.
Er is 1 jongen geweest die ik flink de grond in heb geboord. die ''rapper'' maar dat kwam omdat hij dingen uit zat te lokken en zichzelf heel stoer vond en ons niets waar vond. Daar kan ik niet tegen dus dan word ik boos.
ja iddquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:11 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Dit.
en.
Wat mij betreft zijn we klaar met solomio topic deel 21, toch?
Yep.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:11 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Dit.
en.
Wat mij betreft zijn we klaar met solomio topic deel 21, toch?
Een nacht om niet te vergetenquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:00 schreef bjanaan het volgende:
Wat een nacht zeg vannacht wat Pixie over Punto had gepost klopt gewoon we hebben het altijd beren gezellig met die vent.
check ff je dm/pm die ik je gestuurd heb!quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:06 schreef UnitedStates het volgende:
Ach de meeste hier komen er zonder kwade bedoelingen. Af en toe plaats je inderdaad een reactie die niet kan.
Ben er al mee bzig.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:07 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
check ff je dm/pm die ik je gestuurd heb!
Wist niet dat je boos werd..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |