Zo goedemorgen
Ik loop nu ong 4 topics mee op solomio
en ik moet zeggen dat het meer over voorwerpen showen gaat
zoals bezems/melk/honden etc
Er word weinig gebashed zoals hier word gezegd
Er zitten een paar lijers bij ja en sommige dingen gaan inderdaad tever
Ik heet trouwens gewoon Pixie. op solomio

Over punto.
Daar zit ik en nog een paar andere users de hele avond om gezellig te praten
we hebben de grootste lol met die gozer. Hij verteld wat hij heeft gedaan vandaag en over zijn dochtertje en luistert muziek waar hij af en toe en gek dansje op doet.
Er word hier en daar wel eens een grapje gemaakt maar dat kunnen de users van solomio meestal wel waarderen waar overigens geen screens van worden gemaakt.
Er worden alleen screens gemaakt van de fucked up dingen die er gebeuren.
Er was bijv ook een gozer die in zijn boxer en verder niets op zijn xbox zat te gamen voor de webcam en wanneer hij terug kwam wij allemaal onze cam aan moesten doen want anders was het kk dit kk dat..
Over het algemeen is het hartstikke gezellig daar en ik zit nu eigenlijk alleen nog maar in de kamer van punto rond 10 uur en kijk af en toe mee bij andere
Sommige dingen gaan inderdaad te ver en nee die kunnen niet
Dus daar zal dan wat aan gedaan moeten worden, daar ben ik het mee eens
Ik wil bij deze dan ook nog even mijn excuses aanbieden. Waarvoor weet ik niet want ik heb weinig kwetsends gezegd. Maar dat het me wel spijt dat hier dingen worden geplaatst die niet nodig zijn.
Zoals die man in die rolstoel met die tandenborstel wat ik wel te ver vond gaan en dat ook duidelijk heb aangegeven.
Nou dat was het wel
Ik hoop dat het zich allemaal oplost
Groetjes
Pixie
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!