echt? owh dat is triest xDquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:38 schreef henrikklamer het volgende:
[..]
dat filmpje is 2x versneld ofzo
haha, me tooquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:09 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
hoezo? ik snap echt niks van de andere sites omdat ik maar bij DX blijf
Per definitie FAIL. Álle shops in de OP zijn vertrouwd en versturen je pakketje dus gewoon, van die shops is DX sowiso de sloomste. Dus gewoon lekker chinaprices.us gebruiken en de goedkoopste zoekenquote:
maar dan moet ik weer een account maken (mn broer eigg) en dat wilt ie niet xDquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:36 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Per definitie FAIL. Álle shops in de OP zijn vertrouwd en versturen je pakketje dus gewoon, van die shops is DX sowiso de sloomste. Dus gewoon lekker chinaprices.us gebruiken en de goedkoopste zoeken
Dus jij betaald te veel, wacht weken langer op je pakketje omdat je gewoon een beetje te lui bent om een paar gegevens in te vullen?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:36 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
maar dan moet ik weer een account maken (mn broer eigg) en dat wilt ie niet xD
ik ga m nu proberen te overtuigen xDquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:37 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Dus jij betaald te veel, wacht weken langer op je pakketje omdat je gewoon een beetje te lui bent om een paar gegevens in te vullen?Nou prima, doe wat je niet laten kan.
Wat wil hij hebben?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:50 schreef bobbernaut het volgende:
hij gaat er morgen wel naar kijken
welke site moet ik m dan geven?
Oeoeoeoe must have!!!quote:Op maandag 20 juni 2011 22:47 schreef shiznuts het volgende:
[..]
http://www.tinydeal.com/1(...)sn41808-p-33796.html
Alsof die echt zijnquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:06 schreef a6yrOld het volgende:
Net pakketje binnen gehad
Creative (origineel) oordopjes, uitstekende kwaliteit voor een zeer schappelijk prijsje. (ter vergelijking: bol verkoopt ze voor 35 euro)
http://www.buyincoins.com(...)nes-product-484.html
Dat chinaprices.us even geprobeerd, werkt goed maar er komen ook hele goedkope resultaten naar boven waar je dan weer 10 dollar verzending bovenop moet leggen. En wat is er FAIL aan als je gewoon de lay-out van een bepaalde site chill vindt? Wat bedoel je trouwens met ''vertrouwd''?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:36 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Per definitie FAIL. Álle shops in de OP zijn vertrouwd en versturen je pakketje dus gewoon, van die shops is DX sowiso de sloomste. Dus gewoon lekker chinaprices.us gebruiken en de goedkoopste zoeken
Fail aan layout van dx, dat 99% van de andere layouts daarop gebaseerd isquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:01 schreef henrikklamer het volgende:
[..]
Dat chinaprices.us even geprobeerd, werkt goed maar er komen ook hele goedkope resultaten naar boven waar je dan weer 10 dollar verzending bovenop moet leggen. En wat is er FAIL aan als je gewoon de lay-out van een bepaalde site chill vindt? Wat bedoel je trouwens met ''vertrouwd''?
Omdat...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:36 schreef bobbernaut het volgende:
@shiznuts waarom is mn post verwijderd?
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:46 schreef shiznuts het volgende:
Ughum, houden we hier even rekening mee luitjes...
Gevestigde merken verkopen hun producten in China niet opeens spotgoedkoper dan ze in Nederland te verkrijgen zijn. Het verschil in prijs lokaal in China en Nederland ligt 'em dan voornamelijk in belasting en importheffingen/vervoerskosten en het bijdragen aan de franchise in zo'n land en China vaak een thuiswedstrijd is en daar gefabriceerd worden. Daardoor kan het zijn dat een officieel product in China goedkoper uitvalt dan in Nederland. ECHTER, merkproducten zullen nooit tegen dumpprijzen weggaan. Als een product voor een prijs haast te mooi is om waar te zijn, ga er dan maar vanuit dat het dat ook is! Momenteel geldt er alleen een gedoogbeleid voor 'carried items onboard' wanneer je inreist vanuit het buitenland. Wanneer het aannemelijk is dat een item 'nep' is en je die via de post wil invoeren, is dat dus illegaal. Daarom wordt dat hier dan ook niet besproken in dit topic. Gelieve daar rekening mee te houden en de OP (OpeningsPost) ten harte nemen. Ook staat daarin dat er hier geen handeltjes zullen worden besproken, dus voor degenen die willen weten tegen welke prijzen je dingen het beste kan inkopen en verkopen e.d.....
Zoveel nieuwe gezichten ook in enen. Was ist los heute?
[..]
Jezelf Quoten?quote:
Lijkt me een simpele maar effectieve manier ja. Ik lees ze iig altijd en daarna kijk ik eroverheen en valt het me niet meer op, dus het is ook niet storend voor de vaste posters.quote:
Strak plan, ik ben voorquote:Op zondag 26 juni 2011 00:26 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Lijkt me een simpele maar effectieve manier ja. Ik lees ze iig altijd en daarna kijk ik eroverheen en valt het me niet meer op, dus het is ook niet storend voor de vaste posters.
Ja ik vertrouw het wel hoor, maar nog bedankt voor de tip van chinaprices.usquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:32 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Fail aan layout van dx, dat 99% van de andere layouts daarop gebaseerd is
Máárja, sunsky is een no-go, rest van de geïndexeerde shop @ chinaprices.us is wel inclusief en super! En vertrouwd komt neer op dat daar door éen van de forumleden dingen besteld zijn, en inbennengekregenVaak wel meer dan een van de Fokkers...
U has edit button?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:36 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
maar dan moet ik weer een account maken (mn broer eigg) en dat wilt ie niet xD
Ben benieuwd wat dat voor een bak licht wel niet moet zijn dan hahahquote:Op zondag 26 juni 2011 08:55 schreef neo2000 het volgende:
[..]
U has edit button?
Zal als ik mijn Romisen T6 binnen heb wel proberen een korte review te maken.Zal wel niet zo mooi zijn als die van Downstar maar toch.
quote:Op zondag 26 juni 2011 11:20 schreef bobbernaut het volgende:
owh sorry voor al die problemen @shiz ik was het helemaal vergeten dat t niet mocht
en @neo2000 jaa sorry iets te over enthousiast
quote:Op zondag 26 juni 2011 08:55 schreef neo2000 het volgende:
[..]
U has edit button?
Zal als ik mijn Romisen T6 binnen heb wel proberen een korte review te maken.Zal wel niet zo mooi zijn als die van Downstar maar toch.
De SAiK SA-15 en menig andere zaklamp verbleekt daarbij en krijgt de naam 'nachtlampje'.quote:Op zondag 26 juni 2011 12:16 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat dat voor een bak licht wel niet moet zijn dan hahah
Hier staat 5 euro: http://www.veit.nl/161011-invoer-uit-vs-inklaringskostenquote:Op zondag 26 juni 2011 12:34 schreef RobertNL het volgende:
TNT vraagt voor inklaring 12.50, maar hoe zit dat met DHL?
quote:Inklaringskosten zijn tamelijk verschillend. DHL rekent maar 5 euro,
maar die zijn in het voordeel omdat de afhandeling voor hun simpeler
is omdat alle pakketten aangeboden worden met DHL formulieren en
een groot deel van het werk al is gedaan door de verzender.
Ja, dat bedrag ben ik ook al eens tegengekomen, maar het is allemaal niet heel recent. Dus ik denk ik vraag het evenquote:Op zondag 26 juni 2011 12:52 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Hier staat 5 euro: http://www.veit.nl/161011-invoer-uit-vs-inklaringskosten
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |