Engeland is soms een grotere ramp dan China, wel eens een pakje gehad die er 4 maand en 23 dagen over gedaan heeftquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:25 schreef monkeybrain het volgende:
Mijn 3 vlam aansteker binnen van Dinodirect![]()
Ze hebben custom verpakkingen lijkt het wel, dino's op het plastic zakje met adres.
Ook een hele A4 rekening erbij, mooie kleuren stickerlabel met dino op de envelop.
Iedereen moet een dingetje bestellen bij Dino, wat een ervaring![]()
Dit lijkt bijna een professionele onderneming
Het valt me op dat de post zeer snel is de laatste weken. Ik krijg alles binnen 10 dagen binnen![]()
Mijn pakje uit Engeland is al 8 dagen onderweg
1. Zonnebril > 15 mei geshiptquote:
Je kan het wel zijn, hoeveel items er al verkocht zijn enzo, wat die mensen daarover gezegd hebben. Ongeveer hetzelfde systeem als bij Ebay, ratings enzoquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:18 schreef pindaplukker het volgende:
Ik wil graag een horloge kopen via taobao, nu heb ik er eentje gevonden.
Maar hoe weet ik of die verkoper betrouwbaar is? Zelfs met google translate kom ik er niet uit haha.
Kan ook geen rating of feedback over die verkoper vinden?
Die chineze vertalingen zijn zo krom
even naar sigarenboer gaan,quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:13 schreef henrikklamer het volgende:
Ik ben nieuw hier op FOK maar heb al wel wat dingen op DX besteld.
Opzetbare fisheyelens (180 graden kijkhoek)
sku 39814
Fake iPhone 4, grappig om op straat te gooien (iedereen gaat dan uitstappen enz.)
sku 44002
Shock pen, geeft wel een aardige schok
sku 8566
50mW groene laser, leuk ding alleen niet helemaal super gefocust
sku 47212
5mW 'true' ook veilig voor binnenshuis en legaal
sku 91 (WTF!)
Wii remote, werkt goed
sku 28576
Klein autootje op zonne energie
sku 37373
De overbekende Jet 1300c butane lighter
sku 1320
Benzine aansteker (principa gelijk aan Zippo)
sku 10079
Nu heb ik een vraagje over die benzine aansteker, ik wil hem namelijk niet kapot maken.
Je kan er volgens mensen op Google meerdere zooi in doen maar iedereen zegt wat anders. Wat denken jullie?
Lampenolie
Terpentine
Wasbenzine
Benzine
Sommige mensen raden aanstekerolie met een soort naphthalene erin aan, (heel weinig over te vinden op google) maar waar zou ik zoiets moeten kopen?
Maar welke lijkt jullie het beste van de lampenolie, terpentine, wasbenzine en benzine?
Alvast bedankt!
Ik heb meestal wasbenzine erin gedaan. Werkt prima maar meurt wel gigantisch.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:13 schreef henrikklamer het volgende:
Nu heb ik een vraagje over die benzine aansteker, ik wil hem namelijk niet kapot maken.
Je kan er volgens mensen op Google meerdere zooi in doen maar iedereen zegt wat anders. Wat denken jullie?
Lampenolie
Terpentine
Wasbenzine
Benzine
Sommige mensen raden aanstekerolie met een soort naphthalene erin aan, (heel weinig over te vinden op google) maar waar zou ik zoiets moeten kopen?
Maar welke lijkt jullie het beste van de lampenolie, terpentine, wasbenzine en benzine?
Alvast bedankt!
quote:
Ik zal vanavond de bevindingen even testen en dus een review hier plaatsen met foto's.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:06 schreef Morri het volgende:
[..]
Oh, die shop was e v e r buying, maar die mag je hier niet echt noemen geloof ik. Tot nu toe had ik m'n pakketjes binnen 2 weken binnen telkens. En ze zijn best goedkoop.
1 week is helemaal niet slecht! Volgende keer toch maar eens Lightake proberen dan. Ben ook wel benieuwd naar de bevindingen met de KM 780. Heftig kleurtjeEven gezocht met Google en kwam meteen bij een mij nog onbekende Webshop terecht. Price Angels? Kent iemand die?
Weet jij of het klopt dat je er je hele aansteker mee om zeep helpt en dat hij moeilijker ontvlamt enzo? Op google zegt namelijk echt iedereen wat anders (in dit geval).quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:51 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik heb meestal wasbenzine erin gedaan. Werkt prima maar meurt wel gigantisch.
Zippo fans lijken op Apple fans. De benzine verdampt in de watten en vervolgens ontsteek je deze walm met een vuursteen, hoe moet dit een aansteker slopen? Je kunt hooguit wat meer stank en roet krijgenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 07:42 schreef henrikklamer het volgende:
[..]
Weet jij of het klopt dat je er je hele aansteker mee om zeep helpt en dat hij moeilijker ontvlamt enzo? Op google zegt namelijk echt iedereen wat anders (in dit geval).
Duurt even, maar het werkt wel gewoon.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 08:27 schreef Skiet het volgende:
Ligt het aan mij of doet Buyincoins stom? Nadat je een product wilt kopen doet het menu het niet meer hier? Blijft zo een draaiend bolletje staan.
Hey bedankt, ga ik ff wasbenzine zoeken. Ik denk dat ik dat zippo busje ook niet nodig heb: die aansteker is namelijk een soort hele kleine bidon en ipv een dop zet je er een lontje bovenop.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:20 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Zippo fans lijken op Apple fans. De benzine verdampt in de watten en vervolgens ontsteek je deze walm met een vuursteen, hoe moet dit een aansteker slopen? Je kunt hooguit wat meer stank en roet krijgen
Dat ze aanraden om benzine van 28 euro per liter in je aansteker te stoppen zegt eigenlijk genoeg. Iemand verdient hier heel veel geld mee. Wasbenzine is al vrij puur en stukken goedkoper.
Je zou het kunnen testen met de goedkoopste aansteker die je kunt vinden. Je moet sowieso 1 busje Zippo halen want het vult de aansteker makkelijk, kun je de wasbenzine erin gieten
Wel voorzichtig mee, hè... met zo'n sfeerballon.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 08:17 schreef henrikklamer het volgende:
Wensballonnen, dit zijn echte aanraders ik heb er 6 in huis gehaald, ze deden het allemaal. Zorg wel dat je met z'n tweeën bent want die dingen zijn huge! Ook leuk voor een verjaardag en feesten. Als je van plan bent er een af te steken moet je het doen wanneer er weinig wind staat en het niet al te warm is.
sku 23486
quote:sfeerballon: kleine vrije ballon, of samenstel van kleine vrije ballons, waarvan de hoogte of de breedte niet meer dan 75 cm bedraagt en die geen metalen voorwerpen of onderdelen bevat.
[..]
Artikel 4. Sfeerballons
1. Indien 1000 sfeerballons, of meer, nagenoeg gelijktijdig worden opgelaten is daarop artikel 3, derde, vierde en vijfde lid van toepassing.
2. Voorwerpen die door sfeerballons worden meegevoerd worden voorzien van een valscherm dat de daalsnelheid beperkt tot maximaal 5 m/sec indien deze voorwerpen ieder afzonderlijk of gezamenlijk:
a. een massa van 30 gram of meer hebben, of
b. een oppervlakte-dichtheid van 5 gr/cm2 of meer hebben.
3. Sfeerballons die (een) voorwerp(en) meevoeren met een (gezamenlijke) massa van 30 gram of meer of een oppervlakte dichtheid van 5 gr/cm² of meer wordt(en) voorzien van een valscherm dat de daalsnelheid beperkt tot maximaal 5m/sec.
En niet te vergeten 7%NLFOKquote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:44 schreef shiznuts het volgende:
› http://www.retailmenot.com
› http://www.tjoos.com
Sowieso ja.quote:
Jup, ben ondertussen achter de schermenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:54 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Sowieso ja.
Het belang van de OP lezen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |