abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 juni 2011 @ 16:29:32 #126
327191 RobertNL
For your gear.
pi_98612148
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 16:25 schreef monkeybrain het volgende:
Mijn 3 vlam aansteker binnen van Dinodirect ^O^

Ze hebben custom verpakkingen lijkt het wel, dino's op het plastic zakje met adres.
Ook een hele A4 rekening erbij, mooie kleuren stickerlabel met dino op de envelop.

Iedereen moet een dingetje bestellen bij Dino, wat een ervaring :D
Dit lijkt bijna een professionele onderneming

Het valt me op dat de post zeer snel is de laatste weken. Ik krijg alles binnen 10 dagen binnen *O*
Mijn pakje uit Engeland is al 8 dagen onderweg :')
Engeland is soms een grotere ramp dan China, wel eens een pakje gehad die er 4 maand en 23 dagen over gedaan heeft :) lang leve selectpost/vracht.

Vrees grote vrezen voor mijn fietspakje:
2011 arrival at inward office of exchange AMSTERDAM NETHERLANDS 2011-06-22 Zal wel een gevalletje aftikken worden, of rekening sturen aangezien het geen 45 euro is.
Meestal heb ik de pakjes een dag naar binnenkomst op schiphol wel binnen, maar ik heb het idee dat de controles aardig aangescherpt zijn (bekende moest ook al 2 pakjes aftikken).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 24 juni 2011 @ 16:31:20 #127
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_98612264
vlak voor de zomervakantie is de post vanuit china erg snel (week, anderhalve week max indien op voorraad), na de vakantie vanaf september moet je eigenlijk niets meer bestellen, want dan begint dat gedoe weer richting de kerst.
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  vrijdag 24 juni 2011 @ 16:41:13 #128
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_98612778
:') DX... heb ik dus lopen klagen dat het een maand sinds bestellen is en die 3m submergable 1080p camera nog altijd niet verstuurd is, krijg ik nu een mailtje dat m'n order verscheept is. Ga ik naar de details kijken, hebben ze de order gesplitst en is nu alleen de free led dice opgestuurd die bij orders > $30 (geloof ik) komen. Nog ff... :( en focal reageert met een standaard reply: ja, dan moet je ons ff contacteren. Ja, joh, wat doe ik dan. Grrr... soms hea, is er echt geen zaken te doen met die Shjieneessun. -O-

Btw, slightly off topic, maar voor de r/c geïnteresseerden onder ons: heb een mini hydrofoam besteld. Die is wel al opgestuurd. 'k Laat wel ff weten of het wat is. Is zoals de mini storm launcher.
Hier begon de droom van mijn eigen Hydrofoam r/c mee, nu dan eindelijk in vervulling (note: de mini kan niet op het water, maar ik heb dichtbij toch niet echt water, wel een parkje met gras en lucht).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_98612874
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 16:23 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Lang over gedaan? en waar besteld :)?
1. Zonnebril > 15 mei geshipt :O vandaag binnen van Focalprice
2. Die covers van Ebay. 13 juni.
3. Oortjes ook Ebay. Ook 13 juni. (wel crap)
Moeten zij weten
  vrijdag 24 juni 2011 @ 16:57:47 #130
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_98613545
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 16:18 schreef pindaplukker het volgende:
Ik wil graag een horloge kopen via taobao, nu heb ik er eentje gevonden.

Maar hoe weet ik of die verkoper betrouwbaar is? Zelfs met google translate kom ik er niet uit haha.
Kan ook geen rating of feedback over die verkoper vinden?

Die chineze vertalingen zijn zo krom :7
Je kan het wel zijn, hoeveel items er al verkocht zijn enzo, wat die mensen daarover gezegd hebben. Ongeveer hetzelfde systeem als bij Ebay, ratings enzo :7
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_98614240
Ik ben nieuw hier op FOK maar heb al wel wat dingen op DX besteld.

Opzetbare fisheyelens (180 graden kijkhoek)
sku 39814

Fake iPhone 4, grappig om op straat te gooien (iedereen gaat dan uitstappen enz.)
sku 44002

Shock pen, geeft wel een aardige schok
sku 8566

50mW groene laser, leuk ding alleen niet helemaal super gefocust
sku 47212

5mW 'true' ook veilig voor binnenshuis en legaal
sku 91 (WTF!)

Wii remote, werkt goed
sku 28576

Klein autootje op zonne energie
sku 37373

De overbekende Jet 1300c butane lighter
sku 1320

Benzine aansteker (principa gelijk aan Zippo)
sku 10079

Nu heb ik een vraagje over die benzine aansteker, ik wil hem namelijk niet kapot maken.
Je kan er volgens mensen op Google meerdere zooi in doen maar iedereen zegt wat anders. Wat denken jullie?

Lampenolie
Terpentine
Wasbenzine
Benzine

Sommige mensen raden aanstekerolie met een soort naphthalene erin aan, (heel weinig over te vinden op google) maar waar zou ik zoiets moeten kopen?

Maar welke lijkt jullie het beste van de lampenolie, terpentine, wasbenzine en benzine?

Alvast bedankt!
pi_98615040
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 17:13 schreef henrikklamer het volgende:
Ik ben nieuw hier op FOK maar heb al wel wat dingen op DX besteld.

Opzetbare fisheyelens (180 graden kijkhoek)
sku 39814

Fake iPhone 4, grappig om op straat te gooien (iedereen gaat dan uitstappen enz.)
sku 44002

Shock pen, geeft wel een aardige schok
sku 8566

50mW groene laser, leuk ding alleen niet helemaal super gefocust
sku 47212

5mW 'true' ook veilig voor binnenshuis en legaal
sku 91 (WTF!)

Wii remote, werkt goed
sku 28576

Klein autootje op zonne energie
sku 37373

De overbekende Jet 1300c butane lighter
sku 1320

Benzine aansteker (principa gelijk aan Zippo)
sku 10079

Nu heb ik een vraagje over die benzine aansteker, ik wil hem namelijk niet kapot maken.
Je kan er volgens mensen op Google meerdere zooi in doen maar iedereen zegt wat anders. Wat denken jullie?

Lampenolie
Terpentine
Wasbenzine
Benzine

Sommige mensen raden aanstekerolie met een soort naphthalene erin aan, (heel weinig over te vinden op google) maar waar zou ik zoiets moeten kopen?

Maar welke lijkt jullie het beste van de lampenolie, terpentine, wasbenzine en benzine?

Alvast bedankt!
even naar sigarenboer gaan,
en vragen om zippo benzine,
pi_98615874
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 17:13 schreef henrikklamer het volgende:

Lampenolie
Terpentine
Wasbenzine
Benzine

Alvast bedankt!
Ik heb meestal wasbenzine erin gedaan. Werkt prima maar meurt wel gigantisch.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 18:00:10 #134
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_98616161
heey, ik ben nieuw en ik heb tot nu toe alleen besteld van Dealextreme.
ik heb al best veel besteld (vind ik haha) dus ik snap wel hoe het werkt.
maar ik ben van plan om http://www.dealextreme.co(...)-control-3-aaa-31749 deze te kopen samen met http://www.dealextreme.co(...)4-battery-pack-26987
gewoon voor de lol dus niet echt serieus proffesionele shit etc.
maar ik weet niet of ie wel goed is, wat denken jullie?
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 18:02:25 #135
209721 Downstar
Moeimaker
pi_98616237
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 12:08 schreef shiznuts het volgende:

[..]

:9 Interesting...
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 13:06 schreef Morri het volgende:

[..]

Oh, die shop was e v e r buying, maar die mag je hier niet echt noemen geloof ik. Tot nu toe had ik m'n pakketjes binnen 2 weken binnen telkens. En ze zijn best goedkoop.
1 week is helemaal niet slecht! Volgende keer toch maar eens Lightake proberen dan. Ben ook wel benieuwd naar de bevindingen met de KM 780. Heftig kleurtje :) Even gezocht met Google en kwam meteen bij een mij nog onbekende Webshop terecht. Price Angels? Kent iemand die?
Ik zal vanavond de bevindingen even testen en dus een review hier plaatsen met foto's.

maar vandaag werd ik nog aangenamer verrast! het zaklampie is al binnen!

en is 18 juni de deur uit gegaan :P! en zo op het eerste gezicht heb je niks gelogen shiz!
ik zal hem vanavond ( na 22.00) even testen en ook hier even een review over maken!

*O* *O*
pi_98618564
Net pakketje binnen gehad

Creative (origineel) oordopjes, uitstekende kwaliteit voor een zeer schappelijk prijsje. (ter vergelijking: bol verkoopt ze voor 35 euro)
http://www.buyincoins.com(...)nes-product-484.html

In ear foam plugjes. Gebruik ze nog wel is op concerten of als ik goed wil slapen. De kwaliteit is uitstekend, mede omdat ze gewoon van het merk '3m' zijn. Wordt ook in de bouw gebruikt, prima product dus.
http://www.buyincoins.com(...)gs-product-3222.html
"We are survival machines - robot vehicles blindly programmed to preserve the selfish molecules known as genes."
pi_98629967
Bij DX de bekende zonnebril gekocht ;)

Ook met 5% korting:
DXESGF8

Ben benieuwd of het wat is.
pi_98633676
zoals beloofd zal ik een review plaatsen van de lamp en de headset; laat nog even op zich wachten :)

kwam toch iets later thuis dan verwacht :P
pi_98637795
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 17:51 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ik heb meestal wasbenzine erin gedaan. Werkt prima maar meurt wel gigantisch.
Weet jij of het klopt dat je er je hele aansteker mee om zeep helpt en dat hij moeilijker ontvlamt enzo? Op google zegt namelijk echt iedereen wat anders (in dit geval).
pi_98637891
Wensballonnen, dit zijn echte aanraders ik heb er 6 in huis gehaald, ze deden het allemaal. Zorg wel dat je met z'n tweeën bent want die dingen zijn huge! Ook leuk voor een verjaardag en feesten. Als je van plan bent er een af te steken moet je het doen wanneer er weinig wind staat en het niet al te warm is.

sku 23486
pi_98637927
Ligt het aan mij of doet Buyincoins stom? Nadat je een product wilt kopen doet het menu het niet meer hier? Blijft zo een draaiend bolletje staan.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 10:20:39 #142
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_98639198
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 07:42 schreef henrikklamer het volgende:

[..]

Weet jij of het klopt dat je er je hele aansteker mee om zeep helpt en dat hij moeilijker ontvlamt enzo? Op google zegt namelijk echt iedereen wat anders (in dit geval).
Zippo fans lijken op Apple fans. De benzine verdampt in de watten en vervolgens ontsteek je deze walm met een vuursteen, hoe moet dit een aansteker slopen? Je kunt hooguit wat meer stank en roet krijgen

Dat ze aanraden om benzine van 28 euro per liter in je aansteker te stoppen zegt eigenlijk genoeg. Iemand verdient hier heel veel geld mee. Wasbenzine is al vrij puur en stukken goedkoper.

Je zou het kunnen testen met de goedkoopste aansteker die je kunt vinden. Je moet sowieso 1 busje Zippo halen want het vult de aansteker makkelijk, kun je de wasbenzine erin gieten :P
pi_98639345
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 08:27 schreef Skiet het volgende:
Ligt het aan mij of doet Buyincoins stom? Nadat je een product wilt kopen doet het menu het niet meer hier? Blijft zo een draaiend bolletje staan.
Duurt even, maar het werkt wel gewoon.
pi_98639806
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 10:20 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Zippo fans lijken op Apple fans. De benzine verdampt in de watten en vervolgens ontsteek je deze walm met een vuursteen, hoe moet dit een aansteker slopen? Je kunt hooguit wat meer stank en roet krijgen

Dat ze aanraden om benzine van 28 euro per liter in je aansteker te stoppen zegt eigenlijk genoeg. Iemand verdient hier heel veel geld mee. Wasbenzine is al vrij puur en stukken goedkoper.

Je zou het kunnen testen met de goedkoopste aansteker die je kunt vinden. Je moet sowieso 1 busje Zippo halen want het vult de aansteker makkelijk, kun je de wasbenzine erin gieten :P
Hey bedankt, ga ik ff wasbenzine zoeken. Ik denk dat ik dat zippo busje ook niet nodig heb: die aansteker is namelijk een soort hele kleine bidon en ipv een dop zet je er een lontje bovenop.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 11:08:54 #145
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_98639914
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 08:17 schreef henrikklamer het volgende:
Wensballonnen, dit zijn echte aanraders ik heb er 6 in huis gehaald, ze deden het allemaal. Zorg wel dat je met z'n tweeën bent want die dingen zijn huge! Ook leuk voor een verjaardag en feesten. Als je van plan bent er een af te steken moet je het doen wanneer er weinig wind staat en het niet al te warm is.

sku 23486
Wel voorzichtig mee, ... met zo'n sfeerballon.
quote:
sfeerballon: kleine vrije ballon, of samenstel van kleine vrije ballons, waarvan de hoogte of de breedte niet meer dan 75 cm bedraagt en die geen metalen voorwerpen of onderdelen bevat.
[..]
Artikel 4. Sfeerballons

1. Indien 1000 sfeerballons, of meer, nagenoeg gelijktijdig worden opgelaten is daarop artikel 3, derde, vierde en vijfde lid van toepassing.

2. Voorwerpen die door sfeerballons worden meegevoerd worden voorzien van een valscherm dat de daalsnelheid beperkt tot maximaal 5 m/sec indien deze voorwerpen ieder afzonderlijk of gezamenlijk:

a. een massa van 30 gram of meer hebben, of

b. een oppervlakte-dichtheid van 5 gr/cm2 of meer hebben.

3. Sfeerballons die (een) voorwerp(en) meevoeren met een (gezamenlijke) massa van 30 gram of meer of een oppervlakte dichtheid van 5 gr/cm² of meer wordt(en) voorzien van een valscherm dat de daalsnelheid beperkt tot maximaal 5m/sec.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_98640521
Laatste tijd bij vrijwel alle dingen op Buyincoins dat 10%110 niet meer werkt.

Limited Catalogs Only zegt ie dan. Welke kan ik naast referrer nog doen dan?
  zaterdag 25 juni 2011 @ 11:44:11 #147
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_98640559
  zaterdag 25 juni 2011 @ 11:48:43 #148
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_98640659
quote:
En niet te vergeten 7%NLFOK :o
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  zaterdag 25 juni 2011 @ 11:54:22 #149
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_98640809
quote:
16s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 11:48 schreef tokko1 het volgende:

[..]

En niet te vergeten 7%NLFOK :o
Sowieso ja. :o
Het belang van de OP lezen...
  zaterdag 25 juni 2011 @ 11:56:17 #150
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_98640847
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 11:54 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Sowieso ja. :o
Het belang van de OP lezen...
Jup, ben ondertussen achter de schermen :D bezig met het lichtelijk vernieuwen van de OP!
- China search engines gedeelte
- kleine grafische verbeteringen
- nieuwe kortingscodes
- etc. c_/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')