Jezelf Quoten?quote:
Lijkt me een simpele maar effectieve manier ja. Ik lees ze iig altijd en daarna kijk ik eroverheen en valt het me niet meer op, dus het is ook niet storend voor de vaste posters.quote:
Strak plan, ik ben voorquote:Op zondag 26 juni 2011 00:26 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Lijkt me een simpele maar effectieve manier ja. Ik lees ze iig altijd en daarna kijk ik eroverheen en valt het me niet meer op, dus het is ook niet storend voor de vaste posters.
Ja ik vertrouw het wel hoor, maar nog bedankt voor de tip van chinaprices.usquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:32 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Fail aan layout van dx, dat 99% van de andere layouts daarop gebaseerd is
Máárja, sunsky is een no-go, rest van de geïndexeerde shop @ chinaprices.us is wel inclusief en super! En vertrouwd komt neer op dat daar door éen van de forumleden dingen besteld zijn, en inbennengekregenVaak wel meer dan een van de Fokkers...
U has edit button?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:36 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
maar dan moet ik weer een account maken (mn broer eigg) en dat wilt ie niet xD
Ben benieuwd wat dat voor een bak licht wel niet moet zijn dan hahahquote:Op zondag 26 juni 2011 08:55 schreef neo2000 het volgende:
[..]
U has edit button?
Zal als ik mijn Romisen T6 binnen heb wel proberen een korte review te maken.Zal wel niet zo mooi zijn als die van Downstar maar toch.
quote:Op zondag 26 juni 2011 11:20 schreef bobbernaut het volgende:
owh sorry voor al die problemen @shiz ik was het helemaal vergeten dat t niet mocht
en @neo2000 jaa sorry iets te over enthousiast
quote:Op zondag 26 juni 2011 08:55 schreef neo2000 het volgende:
[..]
U has edit button?
Zal als ik mijn Romisen T6 binnen heb wel proberen een korte review te maken.Zal wel niet zo mooi zijn als die van Downstar maar toch.
De SAiK SA-15 en menig andere zaklamp verbleekt daarbij en krijgt de naam 'nachtlampje'.quote:Op zondag 26 juni 2011 12:16 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat dat voor een bak licht wel niet moet zijn dan hahah
Hier staat 5 euro: http://www.veit.nl/161011-invoer-uit-vs-inklaringskostenquote:Op zondag 26 juni 2011 12:34 schreef RobertNL het volgende:
TNT vraagt voor inklaring 12.50, maar hoe zit dat met DHL?
quote:Inklaringskosten zijn tamelijk verschillend. DHL rekent maar 5 euro,
maar die zijn in het voordeel omdat de afhandeling voor hun simpeler
is omdat alle pakketten aangeboden worden met DHL formulieren en
een groot deel van het werk al is gedaan door de verzender.
Ja, dat bedrag ben ik ook al eens tegengekomen, maar het is allemaal niet heel recent. Dus ik denk ik vraag het evenquote:Op zondag 26 juni 2011 12:52 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Hier staat 5 euro: http://www.veit.nl/161011-invoer-uit-vs-inklaringskosten
[..]
boven aan de site waar dit staat: Welcome! Sign in | Register | All Products | My Account | Live Help | Helpquote:Op zondag 26 juni 2011 13:18 schreef mtchel112 het volgende:
weet iemand wat ik hiermee aan moet:
ik heb een order van 36 dollar bij focalprice geplaatst en betaald. alleen na de betaling kreeg ik een server error. De 36 dollar is van mijn rekening gehaald en ondertussen staat er al een week unpaid status op focalprice. wat moet ik nu doen?
Ik zou zoals degene hierboven zegt even contact opnemen met de service desk van Focalprice. Daarbij zou je even de gegevens van paypal bij de hand kunnen hebben zodat je kan aangeven dat je betaald hebt (transaction ID).quote:Op zondag 26 juni 2011 13:18 schreef mtchel112 het volgende:
weet iemand wat ik hiermee aan moet:
ik heb een order van 36 dollar bij focalprice geplaatst en betaald. alleen na de betaling kreeg ik een server error. De 36 dollar is van mijn rekening gehaald en ondertussen staat er al een week unpaid status op focalprice. wat moet ik nu doen?
Ja die onzin had ik vorige week ook opeens. iets met "uitgestelde betaling" heeft me 7 dagen gekost. Het vreemde van deze constructie is dat wel op diezelfde dag het geld van mijn bankrekening is afgehaald door paypal. In het vervolg dus maar geld op paypal gaan zetten :/ (gaat paypal nu rentenieren van mijn centjesquote:Op zondag 26 juni 2011 14:35 schreef RacerDKB het volgende:
Wat is dit nou voor gekkigheid
Iets gekocht op eBay, gewoon met PayPal betaalt zoals ik dat al honderd keer gedaan heb, maar nu krijg ik een mailtje van de verkoper dat hij wacht met verzenden totdat hij het geld binnen heeft, omdat het ineens met ''eCheck'' verificatie is betaald, wat inhoudt dat het geld door PayPal pas wordt verzonden als het van mijn ING-rekening af is.
Nog nooit gehad.
Die grap had ik van de week ook bij zowel dealextreme als bic. Gek genoeg niet bij bookdepository.co.uk. Ik kreeg ook nog een extra mail van paypal, dat ik had betaald met echeck. Maar dat weet je vantevoren dus niet.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:35 schreef RacerDKB het volgende:
Wat is dit nou voor gekkigheid
Iets gekocht op eBay, gewoon met PayPal betaalt zoals ik dat al honderd keer gedaan heb, maar nu krijg ik een mailtje van de verkoper dat hij wacht met verzenden totdat hij het geld binnen heeft, omdat het ineens met ''eCheck'' verificatie is betaald, wat inhoudt dat het geld door PayPal pas wordt verzonden als het van mijn ING-rekening af is.
Nog nooit gehad.
Lijkt ook een gladde vloer te zijn.quote:Op zondag 26 juni 2011 16:21 schreef bobbernaut het volgende:
hebben jullie ervaring met RC auto's van DX?
En met batterijen?
ik ben van plan deze te kopen http://www.dealextreme.co(...)-control-3-aaa-31749 samen met deze http://www.dealextreme.co(...)4-battery-pack-26987 zodat ik wat te doen heb na de vakantie
-EDIT-
ik zie net dit filmpje maar wat is dat een bagger filmpje!!!!!![]()
maar vinden jullie m driften?
ik denk wel dat ie drift
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |