abonnement Unibet Coolblue
pi_98628981
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 21:49 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Frostweave is bij ons 250, die hele grote 26 slot bag 3500 :')
bags :') , de meeste belachlijke prijzen voor luiheid 8)7
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_98629435
Wat is het toch makkelijk om geld te verdienen in WoW

Peacebloom kan ik verkopen voor 25g per stack omdat niemand anders het aanbied en Bronze bars voor 18g per stack terwijl ik ze voor 7-8g inkoop (bronze en tin bars)
  vrijdag 24 juni 2011 @ 23:20:28 #203
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_98629654
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 21:36 schreef Blistering het volgende:

[..]

Jij bent ook de grootste aanfluiting in dit topic van de laatste maanden. Maar geniet lekker van je gratis epics en balanced PvP, WoW is een en al perfectie nu natuurlijk, daarom komen er ook zoveel spelers bij.

TBC was beter dan Vanilla ja, vooral qua raiden. Maar WOTLK is de ondergang van PvE geweest door seperate lock-outs in te voeren en shitty content te maken. Het enige uitdagende was Yogg+0, Insanity/Immortality in ToC, en LKHC < 25%.

Het spel makkelijker maken maakt het niet automatisch beter. Maarja, gemak dient de mens, daarom stoppen de mensen die wel uitdaging in een spel zoeken.
quote:
Blistering [ˈblɪstərɪŋ -trɪŋ]
adj
1. (of weather) extremely hot
2. (of criticism) extremely harsh
blisteringly adv
Mooie ironie.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 23:38:05 #204
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_98630702
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 23:20 schreef Rikketik het volgende:

[..]

[..]

Mooie ironie.
Als je die post al in een ''extremely harsh'' context ziet hoop ik maar dat 't echte leven je nooit zal teleurstellen.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_98630785
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 21:36 schreef Blistering het volgende:

[..]

Jij bent ook de grootste aanfluiting in dit topic van de laatste maanden. Maar geniet lekker van je gratis epics en balanced PvP, WoW is een en al perfectie nu natuurlijk, daarom komen er ook zoveel spelers bij.

TBC was beter dan Vanilla ja, vooral qua raiden. Maar WOTLK is de ondergang van PvE geweest door seperate lock-outs in te voeren en shitty content te maken. Het enige uitdagende was Yogg+0, Insanity/Immortality in ToC, en LKHC < 25%.

Het spel makkelijker maken maakt het niet automatisch beter. Maarja, gemak dient de mens, daarom stoppen de mensen die wel uitdaging in een spel zoeken.
Ik ga op het eerst niet eens reageren, en btw ik ga mij niet druk maken om mijn epics en of blizzard pvp balanceerd, ik vermaak mij prima met het spel en daarvoor betaal ik ook.

Btw ik vraag me af op welke opmerking je mij aanvalt dat ik wotlk beter vind als Vanilla ? Enige wat van vanilla leuk was waren huge ass outdoor boss fights en raids en uiteraard de echte AV's. Maar dat sommige classes OP waren had je al in Vanilla in pvp.

Of dat ik TBC misschien tof vond vanwege het feit dat je eerst in Kara moest gearen ect om de volgende raid instances te doen? of omdat ik Ulduar gewoon de leukste raid instance vind?
  vrijdag 24 juni 2011 @ 23:40:29 #206
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_98630838
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 23:38 schreef Blistering het volgende:

[..]

Als je die post al in een ''extremely harsh'' context ziet hoop ik maar dat 't echte leven je nooit zal teleurstellen.
Waarvan akte.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_98630875
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 21:49 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Frostweave is bij ons 250, die hele grote 26 slot bag 3500 :')
Wij hebben ze bij Alliance niet eens op de AH meer. Omdat niemand ze koopt ofc :P
pi_98631328
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 23:41 schreef Chau het volgende:

[..]

Wij hebben ze bij Alliance niet eens op de AH meer. Omdat niemand ze koopt ofc :P
Ik koop ze ook niet op AH, maar ik kijk op AH en dan whisper ik de verkoper met fatsoenlijke prijs *) heb nu 3 van de 7 bags op m'n bank illusionary bag, en de rest van m'n bags frostweave nog. Wil bank helemaal vol hebben met illusionary :P
pi_98631509
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 23:50 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Ik koop ze ook niet op AH, maar ik kijk op AH en dan whisper ik de verkoper met fatsoenlijke prijs *) heb nu 3 van de 7 bags op m'n bank illusionary bag, en de rest van m'n bags frostweave nog. Wil bank helemaal vol hebben met illusionary :P
Hehe, ik doe het meestal ook dat ik gewoon whisper, volgens mij vergeten de meeste mensen ook nog dat als ze het eraf halen ook al geld verliezen.

Ik zou de bags ook wel willen hebben, maar geef liever geen gold aan die bags uit :P, Gebruik nu een alt + 5 guildtabs, enige wat bagger is dat ik moet reloggen en dan uiteraard telkens een disconnect krijg -.-
  vrijdag 24 juni 2011 @ 23:58:45 #210
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_98631752
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 23:39 schreef Chau het volgende:

[..]

Ik ga op het eerst niet eens reageren, en btw ik ga mij niet druk maken om mijn epics en of blizzard pvp balanceerd, ik vermaak mij prima met het spel en daarvoor betaal ik ook.

Btw ik vraag me af op welke opmerking je mij aanvalt dat ik wotlk beter vind als Vanilla ? Enige wat van vanilla leuk was waren huge ass outdoor boss fights en raids en uiteraard de echte AV's. Maar dat sommige classes OP waren had je al in Vanilla in pvp.

Of dat ik TBC misschien tof vond vanwege het feit dat je eerst in Kara moest gearen ect om de volgende raid instances te doen? of omdat ik Ulduar gewoon de leukste raid instance vind?
Ik dacht ik begin m'n post op jouw niveau ;), 20 uitroeptekens om je punt kracht bij te zetten is namelijk niet bijster sterk.

Prima dat je je vermaakt, dat is nochtans de enige bedoeling van een game, dunkt me. Maar waar het mij om gaat is dat men tegenwoordig blijkbaar genoegen neemt met niets. Nieuwe content is qua opzet eerder game-breaking dan changing, iets waar je toch wel naar wilt streven als game designers. Je wilt je playerbase graag uitdagingen geven die niet inhouden dat je om de ~15 seconden uit een void zone moet stappen, een charge moet ontwijken, adds moet tanken of dat soort nonsens. Daarmee voeden ze ''ons'' nu al sinds het begin van WOTLK namelijk. (Zelfs Ulduar was niet veel anders, op enkele fights na (Mimiron HM pre-pre nerf, alhoewel die gewoon echt niet te doen was door foute mechanics)).

Aanvallen doe ik je overigens niet, mocht dit zo lijken, mijn excuses. Mijn hele punt draait gewoon om het gebrek aan creativiteit van Blizzard. Dat komt deels door het feit dat in Vanilla/TBC alles nog ''nieuw'' was, maar ook deels omdat het gewoon zo is. Blizzard is gewoon lui geworden, af en toe een mountje in elkaar laten kliederen, in de Blizzard store ermee en cashen maar. Armor sets? Lekker repainten joh, who cares. Spectral Tiger? Ja joh! Laten we ook nog een Spectral Wolf en een Spectral Horse maken!

En zo kun je nog wel eventjes doorgaan op andere aspecten in het spel. Ik noem de komst van flying mounts, allemaal leuk en aardig hoor, maar het is wel de doodsteek van world pvp geweest. Ik mis de Southshore/Tarren Mill battles, lekker hersenloos hakken en zagen. Tegenwoordig is het sneaky in de lucht wachten tot iemand z'n mobje aanvalt en dan toeslaan :r. Lafaarden.

Wat me bij m'n volgende punt brengt, de community. Ik heb zelden, en dat meen ik serieus, zo'n ontiegelijke respectloze, hersenloze en kortweg arrogante community gezien als de WoW community anno 2011. Doe je iets fout in een dungeon? ''l2p, omg such a noob''. Tuurlijk, er zijn uitzonderingen, maar het is gewoon overduidelijk dat WoW op veel punten negatief is veranderd over de jaren. En ik geef de schuld toch echt aan het feeden van de casuals door alles makkelijker te maken.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_98632283
Ik snap je punt, Blizzard trekt idd nu de casual gamers aan. En ik ken zelf ook veel raiders die gestopt zijn met wow, maar in hun plek heb ik dan ook weer mensen zien komen spelen. Uiteraard zou ik ook liever ander content willen hebben en de oude spelers weer zien komen, maar ik weet ook wel dat Blizzard het allemaal voor het gold doet, ik denk dat ze intern uiteraard onderzoeken hebben laten plegen hoe ze het beste nieuwe spelers kunnen binnen krijgen zonder mensen te verliezen. Want ze hebben 600k mensen verloren, maar ik vraag me ook af als ze het niet hadden gedaan hoeveel casual spelers er gestopt waren en ik denk dat dat aantal nog hoger zou zijn geweest.

En idd de community is echt achteruit gegaan, gelukkig is onze realm nog 1 van de betere en gezellige /2. Maar als ik soms in een HC even tank voor guildies beginnen sommige mensen toch te schelden als ze ook al 1 iemand met een green item zien. Of uiteraard de fights niet kennen en niet willen toegeven en dan te wipen en beginnen te schelden op de healer/tank..

Die flight mounts zijn echt de doodsteek geweest idd, hadden ze die er niet in gedaan was WoW echt heel anders geworden op pvp realms. Net als die dungeon teleports ook zoiets doms. Mensen hoeven tegenwoordig een city niet eens meer uit.
pi_98632765
Ik mis de tijd dat er elke dag gevechten waren in The Barrens rond Crossroads :P
pi_98632835
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 00:19 schreef Stuurver het volgende:
Ik mis de tijd dat er elke dag gevechten waren in The Barrens rond Crossroads :P
Crossroad ganking !
pi_98632854
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 23:54 schreef Chau het volgende:

[..]

Hehe, ik doe het meestal ook dat ik gewoon whisper, volgens mij vergeten de meeste mensen ook nog dat als ze het eraf halen ook al geld verliezen.

Ik zou de bags ook wel willen hebben, maar geef liever geen gold aan die bags uit :P, Gebruik nu een alt + 5 guildtabs, enige wat bagger is dat ik moet reloggen en dan uiteraard telkens een disconnect krijg -.-
Ja dat vind ik dus echt kut, een bank alt. Veel te veel gedoe :')

Mijn bank zit nu helemaal volgepropt met volatiles, en truegold en een dikke bult enchanting mats die ik er altijd wel op heb staan :P ik ga rijk worden in 4.2 :P
  zaterdag 25 juni 2011 @ 01:10:48 #215
62182 Georges
That's the shit
pi_98634957
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 21:29 schreef Bienelientjee het volgende:
Laughing My Ass Off!

:D _O_ :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehe, grappig. :D
Is dat op de ptr, of waar is dat?
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_98636326
Gelukkig is er nog TB :(
  zaterdag 25 juni 2011 @ 02:39:30 #217
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_98636686
en weer een nachtje van niets anders dan fucking prom-queen's, emotanks, en retards achter de rug.. :')

Tis dat ik moet gearen op mijn druid -.-
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_98637103
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 21:36 schreef Blistering het volgende:

[..]

TBC was beter dan Vanilla ja, vooral qua raiden.

:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_98638023
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 00:09 schreef Chau het volgende:
Ik snap je punt, Blizzard trekt idd nu de casual gamers aan.
Mijn oprechte excuses, maar ik word altijd een beetje moe van zulke comments. Doe of effe n armory linkje met 13/13 HC of hou je commentaar voor je. Dat normal modes te doen zijn met 1 hand achter de rug, okay, maar gevechten als Sinestra en council HC zijn zeker niet voor de casuals bedoelt.

Misschien een beetje n vooroordeel, maar de meeste mensen die zeiken dat WoW nu zo voor casuals is hebben nooit echte content gezien en baseren hun mening op magmaw normal. De boss fights zijn vele malen ingewikkelerder geworden ivm vanilla.
pi_98638290
Blizzard heeft zelf aangegeven dat ze willen dat iedereen het content kan zien. Als je zelf wow speelt moet je het zelf wel merken dat gearen niet meer zo moeilijk is als vroeger. Als je in tbc achterliep met gear moest je guild je door de instance boosten die daar voor was. Attunements zijn weg gehaald om die reden. En uiteraard wil blizzard nieuwe mensen aantrekken en die moeten immers het spel kunnen bijhouden.
pi_98638454
Dus waarover je eigenlijk zeurt is dat Blizzard t makkelijk maakt om entry-level raid gear te verkrijgen voor de nieuwste content? Daar heb je helemaal gelijk in, maar dat neemt niks weg van de moeilijkheidsgraad van bosses, en die entry-level gear heb je geen zak aan in heroic modes. Ik ga er toch van uit dat Blizz niet in gedachten had dat iedereen voor 4.2 Sinestra zou zien, Cho gal hc is niet de lastigste heroic mode, maar tis zeker niet voor iedereen bedoelt.
pi_98639295
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 02:39 schreef jagga het volgende:
en weer een nachtje van niets anders dan fucking prom-queen's, emotanks, en retards achter de rug.. :')

Tis dat ik moet gearen op mijn druid -.-
Het was gisteravond niet veel beter. Tanks die in 2 klappen dood waren, of het hele begrip aggro niet kennen.
Ik vraag me of hoe dat soort mensen in heroics komen.

Op dat soort momenten vind ik het dan wel weer jammer dat ik in een klein vriendenguild zit, en niet meer in een echt raiding guild, waar je gewoon met 5 goeie leden een paar dungeons kan lopen.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_98639380
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 09:30 schreef JJS het volgende:
Dus waarover je eigenlijk zeurt is dat Blizzard t makkelijk maakt om entry-level raid gear te verkrijgen voor de nieuwste content? Daar heb je helemaal gelijk in, maar dat neemt niks weg van de moeilijkheidsgraad van bosses, en die entry-level gear heb je geen zak aan in heroic modes. Ik ga er toch van uit dat Blizz niet in gedachten had dat iedereen voor 4.2 Sinestra zou zien, Cho gal hc is niet de lastigste heroic mode, maar tis zeker niet voor iedereen bedoelt.
Btw je quote vanaf het begin de verkeerde persoon aangezien ik nergens heb verteld dat het raid content te makkelijk is tegenwoordig..
pi_98639573
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 21:36 schreef Blistering het volgende:

[..]

Jij bent ook de grootste aanfluiting in dit topic van de laatste maanden. Maar geniet lekker van je gratis epics en balanced PvP, WoW is een en al perfectie nu natuurlijk, daarom komen er ook zoveel spelers bij.

TBC was beter dan Vanilla ja, vooral qua raiden. Maar WOTLK is de ondergang van PvE geweest door seperate lock-outs in te voeren en shitty content te maken. Het enige uitdagende was Yogg+0, Insanity/Immortality in ToC, en LKHC < 25%.

Het spel makkelijker maken maakt het niet automatisch beter. Maarja, gemak dient de mens, daarom stoppen de mensen die wel uitdaging in een spel zoeken.
De seperate lock-outs, god wat haat ik dat systeem en ik snap niet eens goed waarom het er is :'(
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 25 juni 2011 @ 10:54:40 #225
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_98639675
De game was dus inderdaad gewoon een heel stuk ontoegankelijker vroeger. Maar was dat nu echt zoveel leuker dan een soepele game spelen en dan maar iets minder uitgedaagd worden? (Al heb ik sinds de release van Cata toch het nodige gelezen over Heroics die behoorlijk pittig zijn.)

De rest van mijn post heb ik maar in een spoiler gegooid. Klik op eigen risico...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_98639735
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 10:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De seperate lock-outs, god wat haat ik dat systeem en ik snap niet eens goed waarom het er is :'(
Om je dwars te zitten ofc! Wat was de eigelijk reden ervoor? Ik heb iets in mijn hoofd dat het ging over 25man guilds 10mans gingen doen voor de gear die ze in 25man misliepen of iets in die richting kan natuurlijk helemaal verkeerd liggen :P
  zaterdag 25 juni 2011 @ 11:01:25 #227
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_98639790
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 10:54 schreef Rikketik het volgende:
De game was dus inderdaad gewoon een heel stuk ontoegankelijker vroeger. Maar was dat nu echt zoveel leuker dan een soepele game spelen en dan maar iets minder uitgedaagd worden? (Al heb ik sinds de release van Cata toch het nodige gelezen over Heroics die behoorlijk pittig zijn.)

De rest van mijn post heb ik maar in een spoiler gegooid. Klik op eigen risico...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik patch 4.2 worden de riads ook dik generfed voor de meer casual mensen. Alleen de HC's blijven zo moeilijk wat natuurlijk wel logisch is ook.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_98639889
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 10:54 schreef Rikketik het volgende:
De game was dus inderdaad gewoon een heel stuk ontoegankelijker vroeger. Maar was dat nu echt zoveel leuker dan een soepele game spelen en dan maar iets minder uitgedaagd worden? (Al heb ik sinds de release van Cata toch het nodige gelezen over Heroics die behoorlijk pittig zijn.)

De rest van mijn post heb ik maar in een spoiler gegooid. Klik op eigen risico...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed stukje, btw wat Blizzard met die revamped quests heeft gewoon in Azeroth een dikke pluim daarvoor. Toen ik op mijn priest zat te levelen vond ik het echt geweldig om die quest chains te doen. Vooral dat je de effecten kunt zien van je oude quests.

In het oude content heb je bv "boss1" 1 gekilled daarvoor is nu "boss2" opgestaan. Of omdat je een bepaalde race hebt gekilled in het oude content kon een andere race hun gebied opeisen ect.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 11:07:37 #229
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_98639894
quote:
12s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 11:01 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Ik patch 4.2 worden de riads ook dik generfed voor de meer casual mensen. Alleen de HC's blijven zo moeilijk wat natuurlijk wel logisch is ook.
123. Zoethoudertjes ftw.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 11:08:31 #230
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_98639905
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 11:07 schreef Blistering het volgende:

[..]

123. Zoethoudertjes ftw.
Tsja het is nou eenmaal zo. Kan er nix aan doen :'(

Trouwens.. MMO nog steeds offline ? :')
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 11:10:11 #231
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_98639935
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 01:10 schreef Georges het volgende:

[..]

Hehe, grappig. :D
Is dat op de ptr, of waar is dat?
Gewoon op de normale servers te vinden. Zuidelijk van Feralas, bij de Steam Pools. In dat dorpje staat ie! :D
pi_98639944
quote:
12s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 11:08 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Tsja het is nou eenmaal zo. Kan er nix aan doen :'(

Trouwens.. MMO nog steeds offline ? :')
Is al weer online
  zaterdag 25 juni 2011 @ 11:12:08 #233
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_98639969
quote:
12s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 11:08 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Tsja het is nou eenmaal zo. Kan er nix aan doen :'(

Trouwens.. MMO nog steeds offline ? :')
I know, Blizzard wel ;). Maarja, geld he.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 11:13:12 #234
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_98639983
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 11:12 schreef Blistering het volgende:

[..]

I know, Blizzard wel ;). Maarja, geld he.
Idd geld, dat is het enigste waar het nu nog maar om draait bij hun. |:(
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 11:10 schreef Chau het volgende:

[..]

Is al weer online
Ik kan er nog niet op. Nog een x proberen dan
edit: kan er ook op :D
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 11:16:43 #235
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_98640044
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 10:58 schreef Chau het volgende:

[..]

Om je dwars te zitten ofc! Wat was de eigelijk reden ervoor? Ik heb iets in mijn hoofd dat het ging over 25man guilds 10mans gingen doen voor de gear die ze in 25man misliepen of iets in die richting kan natuurlijk helemaal verkeerd liggen :P
Blizzard wou 10 man guilds niet de mogelijkheid ontnemen om ook de epix te scoren en content te clearen van 25 man. Maarja, het hilarische is dan wel weer dat 10 man content 2,5x makkelijker is dan 25 man omdat je 2,5x minder retards hebt ;).

Die flamewars tussen 25 en 10 man guilds waren wel heerlijk. Van die 10 man guilds die world/realm 1st kills gaan claimen terwijl het amper meetelt. Maarja, iedereen heeft zich er nu maar bij neergelegd :P.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_98640158
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 10:58 schreef Chau het volgende:

Om je dwars te zitten ofc! Wat was de eigelijk reden ervoor? Ik heb iets in mijn hoofd dat het ging over 25man guilds 10mans gingen doen voor de gear die ze in 25man misliepen of iets in die richting kan natuurlijk helemaal verkeerd liggen :P
Ik was er aan gewend geraakt dat ik de 25-man raids met mijn guild deed en de 10-man raids met mijn vriend :{ En nu kan dat niet meer (ja, met alts - is toch anders).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_98640185
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 11:16 schreef Blistering het volgende:

[..]

Blizzard wou 10 man guilds niet de mogelijkheid ontnemen om ook de epix te scoren en content te clearen van 25 man. Maarja, het hilarische is dan wel weer dat 10 man content 2,5x makkelijker is dan 25 man omdat je 2,5x minder retards hebt ;).

Die flamewars tussen 25 en 10 man guilds waren wel heerlijk. Van die 10 man guilds die world/realm 1st kills gaan claimen terwijl het amper meetelt. Maarja, iedereen heeft zich er nu maar bij neergelegd :P.
Ah op die manier,

Btw iemand die weet of ook cata inhoud? Zou wel tof zijn incombinatie met
quote:
* Recruit-A-Friend now awards bonus experience and free level grants to level 80, up from level 60.
pi_98640202
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 11:24 schreef Chau het volgende:

[..]

Ah op die manier,

Btw iemand die weet of [ afbeelding ] ook cata inhoud? Zou wel tof zijn incombinatie met

[..]

Ooooh, free levels van 60-68 *ding* *ding* *ding* O+ O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 25 juni 2011 @ 12:06:08 #239
2738 Knut
Loyal Dog
pi_98641144
quote:
12s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 11:01 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Ik patch 4.2 worden de riads ook dik generfed voor de meer casual mensen. Alleen de HC's blijven zo moeilijk wat natuurlijk wel logisch is ook.
Ja, de huidige raids worden generfed, en Firelands heeft een eigen raid die gewoon weer voor de elitist spelers beschikbara is en niet voor de casuals.Goed systeem imho.
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 12:10:21 #240
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_98641233
Eensch met Rikketik. Zo klaar.

Ik mis raiden nogsteeds wel!
pi_98642509
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 12:06 schreef Knut het volgende:

Ja, de huidige raids worden generfed, en Firelands heeft een eigen raid die gewoon weer voor de elitist spelers beschikbara is en niet voor de casuals.Goed systeem imho.
Ik vind het huidige systeem ook prima :Y Er is moeilijke content voor de competitie tussen guilds beschikbaar en de meer casual spelers kunnen ook genieten van alles waar ze voor betalen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 25 juni 2011 @ 13:04:36 #242
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_98642662
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 12:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind het huidige systeem ook prima :Y Er is moeilijke content voor de competitie tussen guilds beschikbaar en de meer casual spelers kunnen ook genieten van alles waar ze voor betalen.
Alleen ze krijgen het wat later. Imo moeten ze het 5 man dungeons systeem ook veel en veel meer uitbreiden. Meer grote instances waar je uren in rond kan dwalen en lekker knallen. Want nu komen die hc's 5 man nu al me strot uit.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_98642676
quote:
12s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 13:04 schreef pl4kkie het volgende:

Alleen ze krijgen het wat later. Imo moeten ze het 5 man dungeons systeem ook veel en veel meer uitbreiden. Meer grote instances waar je uren in rond kan dwalen en lekker knallen.
Dan verlaat iedereen de groep zodra je die dungeon krijgt in het LFG-systeem :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 25 juni 2011 @ 13:06:32 #244
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_98642706
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 13:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dan verlaat iedereen de groep zodra je die dungeon krijgt in het LFG-systeem :')
Tsja dat is de schuld van blizzard zelf. Hun hebben deze mentaliteit gecreeerd zoals het nu is geworden.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_98642915
Nice, free level grants tot 80 ipv 60
pi_98642962
Ik hoop dat nog steeds dat Blizzard AV gaat aanpakken zodat het weer de oude AV is. Maar je bosses kunt summonen enz.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 13:15:51 #247
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_98642984
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 13:15 schreef Chau het volgende:
Ik hoop dat nog steeds dat Blizzard AV gaat aanpakken zodat het weer de oude AV is. Maar je bosses kunt summonen enz.
Zal wel nooit meer gebeuren. Blizz zal de laaste zijn die fatsoenlijk naar hun community luistert
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_98643906
Elementium ore for 22g! Waarschijnlijk een bot dus direct alle 117 stacks opgekocht xD
pi_98643959
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 13:15 schreef Chau het volgende:
Ik hoop dat nog steeds dat Blizzard AV gaat aanpakken zodat het weer de oude AV is. Maar je bosses kunt summonen enz.
De dagen van overnachten in AV om uiteindelijk na een battle van 10 uur te winnen omdat 1 partij afhaakt door het gemis aan spelers?. Mooie herinneringen overigens ook 1 van mijn laatste aan WoW ik ben alweer zo'n 4 jaar gestopt :P
pi_98644733
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 13:52 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

De dagen van overnachten in AV om uiteindelijk na een battle van 10 uur te winnen omdat 1 partij afhaakt door het gemis aan spelers?. Mooie herinneringen overigens ook 1 van mijn laatste aan WoW ik ben alweer zo'n 4 jaar gestopt :P
In de ochtend AV beginnen om vervolgens om 3 uur in de ochtend nog niet eens klaar te zijn <3
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')