abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 juni 2011 @ 15:28:03 #251
194233 Friday12
Originele kloon
pi_98647010
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 13:51 schreef Chau het volgende:
Elementium ore for 22g! Waarschijnlijk een bot dus direct alle 117 stacks opgekocht xD
Je heb ook gewoon addons die dat doen he
pi_98647118
Ik denk dat hij een bot bedoelt die alles heeft gemined.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 16:06:44 #253
194233 Friday12
Originele kloon
pi_98648168
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 15:32 schreef Sapstengel het volgende:
Ik denk dat hij een bot bedoelt die alles heeft gemined.
Ah ok
pi_98648861
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 16:06 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Ah ok
Yup, bedoelde dat het gefarmed was door een bot :P
pi_98649618
In orgrimmar loopt altijd een stomme tauren die helemaal naakt is en alleen een guild tabard aan heeft met een goudpot er op, en hij heet Undercutyou :') Maar ook echt, want als ik bij m'n auctions kijk heeft hij mij echt net zo vaak undercut
pi_98653759
Ben ik de enige die pvp geen zak aan vindt op 85?

Ik vind het best een leuke manier om te levelen maar anders :{

Vind het hele idee dat je een hele andere gearset moet dragen ook niet echt leuk
pi_98656326
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 19:15 schreef Marktplaatsman het volgende:
Ben ik de enige die pvp geen zak aan vindt op 85?

Ik vind het best een leuke manier om te levelen maar anders :{

Vind het hele idee dat je een hele andere gearset moet dragen ook niet echt leuk
Ik vind juist pvp tijdens levelen niet leuk. Op 85 vermaak ik me prima. En WoW is nu eenmaal een groot deel gebaseerd op gear dus vind een aparte gear set voor pvp wel prima.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  zaterdag 25 juni 2011 @ 23:43:29 #258
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_98663139
quote:
12s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 13:06 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Tsja dat is de schuld van blizzard zelf. Hun hebben deze mentaliteit gecreeerd zoals het nu is geworden.
Dat lijkt me niet. Voor zo ver ik weet zijn de speler over het algemeen geen kinderen van tussen de 0-13 die nog het sterkst gevormd worden door de opvoeders (lees: Blizzard).

Blizzard heeft spelers hooguit teveel verwend, waardoor de kutmentaliteit die veel van deze eikeltjes eigenlijk al hadden, nu helemaal naar buiten is gekomen. En daarnaast is het aantal spelers gewoon heeel sterk gegroeid. Niet meer dan logisch dat er dan meer tuig tussen zit, helaas.

Daarnaast heeft Blizzard met al die handige nieuwe features, het voor de eikels ook makkelijker gemaakt om zich te misdragen.

Vroeger moest je zelf moeite doen om een groep samen te stellen. Dit met spelers van jouw server. Tuurlijk waren er toen ook al genoeg kneusjes die na 1 wipe weggingen, maar de meesten bleven het toch iets langer proberen. Een (nieuwe) groep vinden kostte immers moeite en op jouw eigen server, kom je wel vaker dezelfde mensen tegen.

Nu met het nieuwe LFG-systeem is het veel makkelijker geworden om een groep te vinden. Ik ben dan ook voorstander van dit systeem en sta er dus positief tegenover. Het systeem maakt het echter voor eikels ook aantrekkelijker om zich asociaal te gedragen... Dat is helaas de downside :(

Maar goejd, je ziet wel dat Blizzard bepaalde zaken ook tegen probeert te gaan: deserter buff, aanpassingen need/greedsysteem (welke ook te betwisten zijn), etc.
Krekker is de bom!
pi_98675732
ik wil wel eens een DK gaan uitproberen.. wat is de beste spec om te levelen?
to say of what is that it is not, or of what is not that it is, is false, while to say of what is that it is, or of what is not that it is not, is true
pi_98675880
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 13:34 schreef webbyplus het volgende:
ik wil wel eens een DK gaan uitproberen.. wat is de beste spec om te levelen?
Als je wilt tanken Blood en anders maakt het niet veel uit tussen Fost en Unholy.
pi_98676805
Ik vind DK zo stom geworden nu voor elke spec (behalve blood) unholy presence het beste is. Zo'n suf gebash op de knoppen.
  zondag 26 juni 2011 @ 14:38:11 #262
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_98677994
DK is zowiezo een kut class om tespelen naar mijn mening.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_98678560
heb nu 4 levels dk gespeeld, best leuk... blood spec
to say of what is that it is not, or of what is not that it is, is false, while to say of what is that it is, or of what is not that it is not, is true
  zondag 26 juni 2011 @ 15:55:55 #264
194233 Friday12
Originele kloon
pi_98680730
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 14:05 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind DK zo stom geworden nu voor elke spec (behalve blood) unholy presence het beste is. Zo'n suf gebash op de knoppen.
Toch gebruik ik nog steeds frost presence op mijn dw frost dk vind ik lekkerder spelen als met uh presence
pi_98685897
Eeeeeen ik heb weer een sub....
  zondag 26 juni 2011 @ 20:25:17 #266
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_98690546
quote:
12s.gif Op zondag 26 juni 2011 14:38 schreef pl4kkie het volgende:
DK is zowiezo een kut class om tespelen naar mijn mening.
tis niet zozeer een kutclass, maar wel een class dat als je goed wil spelen bijv als tank, dat je gewoon muurvast zit in een rotatie om maar zoveel mogelijk deathstrikes eruit te krijgen, om het healers gemakkelijker te maken.

Als tank moet je niet een vaste rotatie hebben, maar met de skills die je hebt kunnen spelen.

Zoals bij een warrior bijv.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_98703988
Op m'n paladin al erg veel gespeeld als holy, maar sinds vanavond ook maar aan het tanken gegaan. Had een redelijke set offspec gear (143k met alleen kings) dus dacht nu kan het wel.

Het is best wel wennen nu in cata, laatste keer dat ik tankte was nax10 denk ik, oude set bestond uit ilvl 200 epics en wat 213 spul enzo. Maar wel erg leuk en fijne afwisseling met druid.
pi_98711696
Wat is de WoW community erg zeg.

Elke keer als ik een dungeon doe zit ik bij een groep autisten die niks zegt en er hoeft maar iets fout te gaan of iedereen maakt elkaar uit voor rotte vis. Tanks gedragen zich als een verwent kind van 8 en na een wipe gaat iedereen gelijk weg
  † In Memoriam † maandag 27 juni 2011 @ 11:06:53 #269
159966 lifeblind
pi_98712075
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 10:55 schreef Stuurver het volgende:
Wat is de WoW community erg zeg.

Elke keer als ik een dungeon doe zit ik bij een groep autisten die niks zegt en er hoeft maar iets fout te gaan of iedereen maakt elkaar uit voor rotte vis. Tanks gedragen zich als een verwent kind van 8 en na een wipe gaat iedereen gelijk weg
Welkom in het pug-paradijs wat de dungeonfinder heet :') Je moet echt heel erg vee lgeluk hebben dat je een goede groep hebt. GIsteren had ik dsat toevallig wel, deed Grim Batol HC op m'n paladin (tank). Healer gaf aan dat ie nog niet zo heel veel ervaring had met healen (holy paladin, was z'n offspec), en een dps meldde dat ie al vaker hier geweest was, alleen op z'n warrior ipv op z'n rogue. Mja verders prima allemaal, alleen een keer gewiped by de 3e boss en een keer bij de 4e boss (daar omdat die adds niet op tijd dood waren iedere keer), maar ondanks dat alles op het gemakje ging, geen problemen gehad. Er waren zelfs mensen die riepen dat ze al een paar dagen niet zo'n fijne random groep gehad hebben. Dat voelt dan toch wel weer goed moet ik zeggen :P

Op m'n priest is 't vooralsnog een drama, in cata normals. Gisteren dan 1 dungeon daarop gedaan die voor 60% uit guild bestond gelukkig, maar andere keren met een random tank is het echt niet leuk.
  maandag 27 juni 2011 @ 11:26:07 #270
160313 wickedweirdo
Dude.. Wait, what?
pi_98712728
Gisteren m'n eerste 2 heroics gedaan. Blackrock Caverns en Throne of the Tides.

Eerst bleven we maar wipen in Blackrock, omdat die verdomde zealots steeds evolueerden. Lastig te tanken dan :P Toen we 'm eindelijk plat hadden was ook wel even spannend. Healer was dood en een zealot was geëvolueerd met de baas op 3 of 4%

Denk dat ik de eerstkomende tijd maar ff normals blijf doen, JP opsparen voor nog een paar 346 items van de vendor

http://eu.battle.net/wow/en/character/magtheridon/Luminos/simple

ik moet die greens nog vervangen :P
pi_98712829
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 11:26 schreef wickedweirdo het volgende:

Eerst bleven we maar wipen in Blackrock, omdat die verdomde zealots steeds evolueerden. Lastig te tanken dan :P Toen we 'm eindelijk plat hadden was ook wel even spannend. Healer was dood en een zealot was geëvolueerd met de baas op 3 of 4%

Denk dat ik de eerstkomende tijd maar ff normals blijf doen, JP opsparen voor nog een paar 346 items van de vendor

Als je een groep vol mensen hebt die 331 gegeared zijn en de tactics niet kennen kan het lastig worden inderdaad. Ik zou gewoon lekker doorgaan in heroics, wanneer je de tactics door hebt is het geen probleem als je wat lagere gear hebt.
  † In Memoriam † maandag 27 juni 2011 @ 11:48:05 #272
159966 lifeblind
pi_98713415
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 11:26 schreef wickedweirdo het volgende:

Lijkt mij een gevalletje tacticts niet kennen, als er gewoon 3 mensen in de beams staan en tot 80 stacks er in blijven, is er niets aan de hand :P

EDIT: en niemand had na 2 keer al 't idee om 't ff op zoeken? :') Als ik met een groep een paar keer blijf wipen bij een boss zoek ik eerst de tactieken op voordat ik überhaupt door ga.
pi_98714129
Iedereen zegt steeds dat je beter tot de patch kan wachten om je JP uit te geven, waarom?
pi_98714620
Omdat de gear die nu voor valor points te koop is (T11 en ilvl 359 epics) dan voor Justice Points verkrijgbaar is. Valor word omgezet naar JP en iedereen start met 0 valor.

Voor valor is dan T12 te koop en epics van diezelfde ilvl.
pi_98714626
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 12:11 schreef Stuurver het volgende:
Iedereen zegt steeds dat je beter tot de patch kan wachten om je JP uit te geven, waarom?
Omdat je dan met je justice points 359 gear kan kopen (wat je nu met Valor koopt). Je JP worden dus "meer" waard. Valor points die je nu hebt zullen Justice worden, daar maakt het dus niet uit of je ze uitgeeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')