Je heb ook gewoon addons die dat doen hequote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:51 schreef Chau het volgende:
Elementium ore for 22g! Waarschijnlijk een bot dus direct alle 117 stacks opgekocht xD
Ah okquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:32 schreef Sapstengel het volgende:
Ik denk dat hij een bot bedoelt die alles heeft gemined.
Ik vind juist pvp tijdens levelen niet leuk. Op 85 vermaak ik me prima. En WoW is nu eenmaal een groot deel gebaseerd op gear dus vind een aparte gear set voor pvp wel prima.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:15 schreef Marktplaatsman het volgende:
Ben ik de enige die pvp geen zak aan vindt op 85?
Ik vind het best een leuke manier om te levelen maar anders![]()
Vind het hele idee dat je een hele andere gearset moet dragen ook niet echt leuk
Dat lijkt me niet. Voor zo ver ik weet zijn de speler over het algemeen geen kinderen van tussen de 0-13 die nog het sterkst gevormd worden door de opvoeders (lees: Blizzard).quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:06 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Tsja dat is de schuld van blizzard zelf. Hun hebben deze mentaliteit gecreeerd zoals het nu is geworden.
Als je wilt tanken Blood en anders maakt het niet veel uit tussen Fost en Unholy.quote:Op zondag 26 juni 2011 13:34 schreef webbyplus het volgende:
ik wil wel eens een DK gaan uitproberen.. wat is de beste spec om te levelen?
Toch gebruik ik nog steeds frost presence op mijn dw frost dk vind ik lekkerder spelen als met uh presencequote:Op zondag 26 juni 2011 14:05 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind DK zo stom geworden nu voor elke spec (behalve blood) unholy presence het beste is. Zo'n suf gebash op de knoppen.
tis niet zozeer een kutclass, maar wel een class dat als je goed wil spelen bijv als tank, dat je gewoon muurvast zit in een rotatie om maar zoveel mogelijk deathstrikes eruit te krijgen, om het healers gemakkelijker te maken.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:38 schreef pl4kkie het volgende:
DK is zowiezo een kut class om tespelen naar mijn mening.
Welkom in het pug-paradijs wat de dungeonfinder heetquote:Op maandag 27 juni 2011 10:55 schreef Stuurver het volgende:
Wat is de WoW community erg zeg.
Elke keer als ik een dungeon doe zit ik bij een groep autisten die niks zegt en er hoeft maar iets fout te gaan of iedereen maakt elkaar uit voor rotte vis. Tanks gedragen zich als een verwent kind van 8 en na een wipe gaat iedereen gelijk weg
Als je een groep vol mensen hebt die 331 gegeared zijn en de tactics niet kennen kan het lastig worden inderdaad. Ik zou gewoon lekker doorgaan in heroics, wanneer je de tactics door hebt is het geen probleem als je wat lagere gear hebt.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:26 schreef wickedweirdo het volgende:
Gisteren m'n eerste 2 heroics gedaan. Blackrock Caverns en Throne of the Tides.
Eerst bleven we maar wipen in Blackrock, omdat die verdomde zealots steeds evolueerden. Lastig te tanken danToen we 'm eindelijk plat hadden was ook wel even spannend. Healer was dood en een zealot was geëvolueerd met de baas op 3 of 4%
Denk dat ik de eerstkomende tijd maar ff normals blijf doen, JP opsparen voor nog een paar 346 items van de vendor
http://eu.battle.net/wow/en/character/magtheridon/Luminos/simple
ik moet die greens nog vervangen
Lijkt mij een gevalletje tacticts niet kennen, als er gewoon 3 mensen in de beams staan en tot 80 stacks er in blijven, is er niets aan de handquote:Op maandag 27 juni 2011 11:26 schreef wickedweirdo het volgende:
Gisteren m'n eerste 2 heroics gedaan. Blackrock Caverns en Throne of the Tides.
Eerst bleven we maar wipen in Blackrock, omdat die verdomde zealots steeds evolueerden. Lastig te tanken danToen we 'm eindelijk plat hadden was ook wel even spannend. Healer was dood en een zealot was geëvolueerd met de baas op 3 of 4%
Denk dat ik de eerstkomende tijd maar ff normals blijf doen, JP opsparen voor nog een paar 346 items van de vendor
http://eu.battle.net/wow/en/character/magtheridon/Luminos/simple
ik moet die greens nog vervangen
Omdat je dan met je justice points 359 gear kan kopen (wat je nu met Valor koopt). Je JP worden dus "meer" waard. Valor points die je nu hebt zullen Justice worden, daar maakt het dus niet uit of je ze uitgeeft.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:11 schreef Stuurver het volgende:
Iedereen zegt steeds dat je beter tot de patch kan wachten om je JP uit te geven, waarom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |