poppiequote:Op donderdag 23 juni 2011 22:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
titelsong lijkt wel gzongen door een poppie
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:03 schreef superkokje het volgende:
titelsong heet L'oiseau en is gezongen door Mehdi El Glaoui
Ow, maar IMDB zegt "Belle" (Title Theme) Lyrics by Cécile Aubry Music by Tuttiquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:03 schreef superkokje het volgende:
titelsong heet L'oiseau en is gezongen door Mehdi El Glaoui
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
hoe doe je dat toch, ik ben dus toch echt al een week of drie aan het googlen
quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
http://jeugdsentimenten.net/2003/11/12/belle-et-sebastien/
andreas zeiquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, maar IMDB zegt "Belle" (Title Theme) Lyrics by Cécile Aubry Music by Tutti
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:08 schreef kaatje50 het volgende:
truste Bollekker
je vlucht toch niet voor mij??
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
andreas zei
In 1965 begon bij de NTS de kinderserie BELLE ET SÉBASTIEN. De tune, getiteld "L'oiseau", werd gezongen door de 8-jarige zoon van schrijfster en producer Cécile Aubry: Mehdi El Glaoui, die ook de hoofdrol voor z'n rekening nam als Sébastien; Belle was zijn witte hond. Het was een succesvolle serie, die een vervolg kreeg in SÉBASTIEN PARMI LES HOMMES, die de NTS uitzond in 1968. Dat jaar bereikte de tune van BELLE ET SÉBASTIEN in ons land de hitparade, maar niet in de uitvoering van Mehdi, maar gespeeld door het orkest van Eric de Marsan. Op 6-april-1968, toen de serie nog twee afleveringen had te gaan, bereikte de plaat de hoogste positie, de 12e plaats.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:09 schreef kaatje50 het volgende:
de camper is verkochtvanmiddag is hij opgehaald door de nieuwe eigenaars
klinkt gek, maar lees niet, oog valt eropquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dan heb je meer gelezen dan ik vanavond
![]()
Maar ook Eric de Marsan niet op spotify
begrijp dat het over ene Sebastiaan en hondje Belle gaat. Moet eerlijk zeggen dat ik het me niet echt herinner, maar bij het lezen van wat Kokje poste, begon er wel iets te dagen bij die namen....quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
Kan jij die serie nog wel herinneren Kaatje, je bent net een paar jaartjes ouder dan ik en ik was denk ik zo'n 6 jaar oud toen deze de herhaling in ging.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
klinkt gek, maar lees niet, oog valt erop
thanks. was wel even een lullig moment. De camper was overgeschreven op de nieuwe eigenaar, betaald...en bij het doornemen van hoe alles werkt, deed ineens niets het meer.quote:
enige wat ik mij kan herinneren is dat Sebastien dus meen ik bij zijn opa woonde en weg wilde met de hond, maar niet mocht en in een schuur werd opgesloten en dan met een heel groot mes (voor zo'n klein jongetje) uit hout beeldjes sneed. Ik wilde (als bijna zeven-jarige) dus ook zo'n mes, maar kreeg een barbie voor mijn verjaardagquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:10 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
begrijp dat het over ene Sebastiaan en hondje Belle gaat. Moet eerlijk zeggen dat ik het me niet echt herinner, maar bij het lezen van wat Kokje poste, begon er wel iets te dagen bij die namen....
Misschien gewoon te lang stil gestaan?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:12 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
thanks. was wel even een lullig moment. De camper was overgeschreven op de nieuwe eigenaar, betaald...en bij het doornemen van hoe alles werkt, deed ineens niets het meer.
Hebben wij, eerlijk waar, nooit gehad en nu ineens gebeurt er zoiets. Weten niet wat het was, even later deed alles het gewoon weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |