8 juli een weekjequote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
enne jij...... ga jij nog vrij hebben in juli of gewoon doorwerken tot je met winterslaap kan?
Zoiets en waarschijnlijk gebanned en daarom Fok onderuit probeert te halen. Zijn ze nu op de achtergrond mee bezig, dus gaat wel weer goed komen; heb uit solidariteit wel mijn abbo verlengdquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:43 schreef superkokje het volgende:
[..]
dus als ik het goed begrijp is er eoa normen en waarden freak op fok
heb je goed gedaan maryquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zoiets en waarschijnlijk gebanned en daarom Fok onderuit probeert te halen. Zijn ze nu op de achtergrond mee bezig, dus gaat wel weer goed komen; heb uit solidariteit wel mijn abbo verlengd
pfff vetpot zeg... dacht dat je twee wilde nemen? Ga je nog weg?quote:
niet gepland, belangrijke tour weekquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
pfff vetpot zeg... dacht dat je twee wilde nemen? Ga je nog weg?
[me=MaryMouse] ziet een kansje om een lagere school te gaan bezoeken[/me]
ja, moet nu wel tot november 2012 op fok blijven postenquote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja, moet nu wel tot november 2012 op fok blijven posten
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
niet gepland, belangrijke tour week
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:52 schreef superkokje het volgende:
heb zelfs voor die week erna twee belanrijke bergetappes vrij geroosterdDe laatste alpe d'huez kan ik helaas niet vrij zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
iedereen zijn hobby toch
heb de tourpoule alweer ingevuld hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
och stakker, en je was net afgekickedquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:55 schreef superkokje het volgende:
Wordt veel fokken in die periode vrees ik
goed planquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:54 schreef MaryMouse het volgende:
he, maar ik wil #MNVZW dus gageven en
en
![]()
eens een addict altijd een addictquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
och stakker, en je was net afgekicked
Ceetje was al slapen gisteravond! Was moet en beetje depri, want had vreselijke ruzie met de baas gemaakt (nouja, eigenlijk andersom, de baas met mij, erg onredelijk allemaal). En daar word ik zo bek-af van, ik ben dus maar vroeg naar bed gegaan gisteren.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
moet jwe ook bijhouden![]()
Bol al![]()
en waar is Ceetje
HUH,quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Inmiddels al draadje #5 in FB... AdSense heeft zich terug getrokken als adverteerder omdat er een iemand elk topic waarin de vrouwelijke bubbeltjes zichtbaar waren aanmelde als offensive. En Adsense was/is de grootste bron van inkomensten voor Fok, dus als dit niet opgelost wordt gaat fok over een maand op zwart; Daarom per eergister policy change
ik kom er er langs of heb er iig last van als wij naar Portugal rijden (om frankrijk heen gaat helaas niet), als ik ze zie fietsen, zal ik 't filmen met m'n ipad en je direct twatteren, hahahahahaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:52 schreef superkokje het volgende:
heb zelfs voor die week erna twee belanrijke bergetappes vrij geroosterdDe laatste alpe d'huez kan ik helaas niet vrij zijn
Ik zag een recent filmpje van een boer in Frankrijk die met zijn tractor gewoon aan de kant gezet werd omdat er van die roetsers langs moesten, en dat ging nog niet eens om de toerquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:01 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik kom er er langs of heb er iig last van als wij naar Portugal rijden (om frankrijk heen gaat helaas niet), als ik ze zie fietsen, zal ik 't filmen met m'n ipad en je direct twatteren, hahahahaha
Paar jaar geleden toen wij van spanje uit huiswaarts keerden, enorme file net na de spaanse grens, die rare fransozen gooien gewoon al het verkeer plat voor die door doping aangedreven hardfietsers, sloeg werkelijk nergens op. Daarom: kunnen ze geen snelweg over frankrijk aanleggen, is veul beter
druk wezen sjoppen to te zien op de twattert, ook leukquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zag een recent filmpje van een boer in Frankrijk die met zijn tractor gewoon aan de kant gezet werd omdat er van die roetsers langs moesten, en dat ging nog niet eens om de toer![]()
![]()
ik ben er effe
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
druk wezen sjoppen to te zien op de twattert, ook leuk![]()
![]()
hoi![]()
ik ken het, moet ook nodig voor onze vakantie nog op pad, maar weet niet of 't gaat lukkenquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
moet ook eens in de zoveel tijd gebeuren
Was speciale koopavond vanavond bij diverse winkels voor vaste klanten. 40-50% korting maar liefst, dus het moment om wat nieuwe kleertjes te kopenquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:34 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ken het, moet ook nodig voor onze vakantie nog op pad, maar weet niet of 't gaat lukken
ik ben om 5 uur van huis gegaan en was om 9 uur weer thuis, dus die paar uurtjes moet je ook toch nog wel ergens kunnen vindenquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:34 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ken het, moet ook nodig voor onze vakantie nog op pad, maar weet niet of 't gaat lukken
we gaan het proberen. Als ik morgen niet mee mag naar het ziekenhuis, kan ik altijd nog effe naar de stad rijden natuurlijk.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik ben om 5 uur van huis gegaan en was om 9 uur weer thuis, dus die paar uurtjes moet je ook toch nog wel ergens kunnen vinden
ik had natuurlijk wel mazzel omdat het speciale koopavond was, was het rustig in de winkels; normaal shop ik op een regenachtige vrije ochtend, nu een regenachtige avond.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:39 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
we gaan het proberen. Als ik morgen niet mee mag naar het ziekenhuis, kan ik altijd nog effe naar de stad rijden natuurlijk.
ojeetje ja, hier viel het er gedurende een half uur ook echt met bakken uit, een complete wolkbreuk, de straat stond flink onder water hiero, zelfs het water in m'n WC kwam omhoog gespatterd (en da ruikt nie zo fris helaas). Nog nooit meegemaakt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik had natuurlijk wel mazzel omdat het speciale koopavond was, was het rustig in de winkels; normaal shop ik op een regenachtige vrije ochtend, nu een regenachtige avond.
regen was wat minder, werd er zo kleverig door en dan is het passen weer zo vervelend.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ojeetje ja, hier viel het er gedurende een half uur ook echt met bakken uit, een complete wolkbreuk, de straat stond flink onder water hiero, zelfs het water in m'n WC kwam omhoog gespatterd (en da ruikt nie zo fris helaas). Nog nooit meegemaakt.
Tja, shoppen met korting en als het rustig is, is nooit zo verkeerd, en anders ga'k gewoon morgenavond als Mark thuis is idd, lang geleden dat ik in de stad ben geweest met koopavond, kan goed 10 jaar geleden zijn, hahahahaha
jaaaa, nieuwe kleertjes is altijd gezelliequote:Op woensdag 22 juni 2011 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
regen was wat minder, werd er zo kleverig door en dan is het passen weer zo vervelend.
Maar het passen was een feestje voor mij dit keer, weer een maatje kleiner![]()
Gewoon lekker ff gaan shoppen, is altijd zo prettig om met nieuwe kleertjes thuis te komen
kon ze niet ff bellen doen? vervelend hoor een feestje (hoop dat je bent uitgenodigd)quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:55 schreef Ceetje.. het volgende:
shit, schrok me de pleuris, kreeg SMS, meestal smst mijn vader terug als in in een shitbui is, maar 't was m'n vriendin..... of ze tuinstoelen kon lenen (zondag alweeeer een feestje)
ze zit in een vergadering (zit in de gemeenteraad, hahahahaha), dus bellen ging zo moeilijk hè. En ja, ik ben uitgenodigd hoor, hihihihihihihi. Ik hang aan elkaar van feestjes tegenwoordig.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kon ze niet ff bellen doen? vervelend hoor een feestje (hoop dat je bent uitgenodigd)
zag de pics voorbijschietenquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:58 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ze zit in een vergadering (zit in de gemeenteraad, hahahahaha), dus bellen ging zo moeilijk hè. En ja, ik ben uitgenodigd hoor, hihihihihihihi. Ik hang aan elkaar van feestjes tegenwoordig.
Ben trouwens beetje misselijk van die taartenbakkerij van vanmiddag. Natuurlijk met het mes o de keel gedwongen een flink stuk taart te eten. Ding hangt van fondant aan elkaar, te zoet (en daar hou ik echt niet van)
ja, maar mijn vriendin niet, heeft net als ik nog een oude telefoon, model koelkast uit tsjernobyl, dus twitteren via de foon kan ze nietquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
dacht trouwens dat al die raadsleden tegenwoordig twitterden
quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:01 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, maar mijn vriendin niet, heeft net als ik nog een oude telefoon, model koelkast uit tsjernobyl, dus twitteren via de foon kan ze niet
nou, dacht 't niet. Ze was kei jaloers op de van mijn baas gekregen iPad. Overigens moet ik niet jokken tuurlijk. Ze zit bij de gemeenteraadvergadering als soortement van notuliste (d'r is een naam voor maar ik kan der niet op komen nu). Ze is dus geen gemeenteraadslid. Ze werkt alleen voor de gemeente en gemeenteraadquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
dacht dat ze altijd zo'n iphone kregen op kosten van de raad
hiero wel hoor, krijg keurig twatjes van de deelraad en gemeentequote:Op woensdag 22 juni 2011 22:04 schreef Ceetje.. het volgende:
ik zal eens effe checke of onze gemeenteraad überhaupt weet wat twitteren is, hahahaha
ow, klonk wel stoer hoorquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nou, dacht 't niet. Ze was kei jaloers op de van mijn baas gekregen iPad. Overigens moet ik niet jokken tuurlijk. Ze zit bij de gemeenteraadvergadering als soortement van notuliste (d'r is een naam voor maar ik kan der niet op komen nu). Ze is dus geen gemeenteraadslid. Ze werkt alleen voor de gemeente en gemeenteraad
ja, stoer hè. Heb een keer zo gelachen. Zat ze ook bij zo'n vergadering, die werden destijds door de lokale omroep hier uitgezonden. Zat ze ongegeneerd uit haar neus te vreten, er totaal geen erg in hebbende dat ze vol in beeld was. Heb ik haar een SMSje gestuurd: was het lekker, en "stuur effe een berichtje terug als je boven bent". Had je die reactie moeten zien toen ze mijn SMSjes lasquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:09 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, stoer hè. Heb een keer zo gelachen. Zat ze ook bij zo'n vergadering, die werden destijds door de lokale omroep hier uitgezonden. Zat ze ongegeneerd uit haar neus te vreten, er totaal geen erg in hebbende dat ze vol in beeld was. Heb ik haar een SMSje gestuurd: was het lekker, en "stuur effe een berichtje terug als je boven bent". Had je die reactie moeten zien toen ze mijn SMSjes las![]()
koppijn is nie fijn. Ik heb geen koppijn vandaag, alleen gewoon echt misselijk van die zoete taart.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
zo ik ben weer bijgetwatterd, neem nog een glaasje water en ga daarna lekker douchen, en zalig vroeg slapen (heb een beetje koppijn namelijk)![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:11 schreef Ceetje.. het volgende:
kan ik al gaan zwaaien (voor ik 't weer te vroeg doe")
truste mary![]()
![]()
![]()
en slaap lekker
ik was nog wel online, maar zag je te laat.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:42 schreef kaatje50 het volgende:
hello![]()
kom toch nog even een goede nacht wensen. Kreeg gezelligvisite van mijn oudste zoon en zijn vriendin, dus geen tijd voor mijn laptop vanavond.
jullie zijn al gaan slapen,dus weltrusten nog maar dan
Kokje is denk ik gister ook in slaap gevallen, watertje staat er nogquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:34 schreef Ceetje.. het volgende:
alvast een watertje voor Kokje die hard gewerkt heeft de hele dag en avond (tegen de tijd dat kokje er is kan ik al goed in slaap gevallen zijn op de bank)
[ afbeelding ]
Avond,quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
Avond,![]()
![]()
* superkokje vond het niet meer de moeite om lans te komen![]()
toen ik thuis kwam werd er al geslapen en buiten de deur gegeten
je hebt de eerste drie delen al gemist, die waren vorige weekquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:39 schreef superkokje het volgende:
nieuwe serie op rtl5
lijkt me wel wat
wist ik niequote:Op donderdag 23 juni 2011 20:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
je hebt de eerste drie delen al gemist, die waren vorige week
net wikipedia ff bijgelezen. begrijp dar het SF is. even aanzien, is normaal niet mijn genrequote:Op donderdag 23 juni 2011 20:43 schreef MaryMouse het volgende:
Is wel goeie serie, snap je waar het over gaat? of moet ik je ff updaten?
wordt vergeleken met 'Lost', ben benieuwd of het dat niveau gaat halen. Tot nu toe wel aardigquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
net wikipedia ff bijgelezen. begrijp dar het SF is. even aanzien, is normaal niet mijn genre
strijk en keuken gedaan, zondag weer een dagquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:49 schreef MaryMouse het volgende:
en achterstallig onderhoud weggewerkt? of toch maar even gelaten voor wat het is?
lost heb ik niet gezien.Gaat dat niveau niet halen. Stekker is er uit getrokken in het 2e seizoen lees ik netquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
wordt vergeleken met 'Lost', ben benieuwd of het dat niveau gaat halen. Tot nu toe wel aardig
Hmmm, zie wel of ik in slaap ga vallen. Lost kwam ik met moeite het 3e seizoen door, niet te begrijpen meer waar het over ging.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
lost heb ik niet gezien.Gaat dat niveau niet halen. Stekker is er uit getrokken in het 2e seizoen lees ik net
Netjes, hoef je geen gekreukte kleertjes aan en je hebt weer bordjes om van te etenquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
strijk en keuken gedaan, zondag weer een dag
heb veel servies, dus dat was het probleem nietquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Netjes, hoef je geen gekreukte kleertjes aan en je hebt weer bordjes om van te eten
dat had ik begrepen door de flashbacksquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:55 schreef MaryMouse het volgende:
Sean is dus de verloofde van Leila (die dus door Vicky ontvoerd is)
Nog veel beter, hoef ik ff niet te doen, mag van het weekend de keuken slopenquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb veel servies, dus dat was het probleem nietMeer het grotere werk zal ik maar zeggen
las zoiets. Schimmel door die lekkagequote:Op donderdag 23 juni 2011 20:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nog veel beter, hoef ik ff niet te doen, mag van het weekend de keuken slopen
zie er tegenop (dat slopen), maar moet toch maar gebeuren. Kan ik direct ook de keuken opknapbeurtje gevenquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
las zoiets. Schimmel door die lekkage
is toch verzekeringswerk?quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zie er tegenop (dat slopen), maar moet toch maar gebeuren. Kan ik direct ook de keuken opknapbeurtje geven
verzekering gebeld, hangt er vanaf of dit onder inboedel of opstal-verzekering kmt te vallen; als 't de vaatwasser is is het inboedel en valt het slopen er niet onder; als het de leidingen zijn is het opstal en dan wel;quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
is toch verzekeringswerk?
het slopen dus ook
Was het lekkage bij je zelf dan?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
verzekering gebeld, hangt er vanaf of dit onder inboedel of opstal-verzekering kmt te vallen; als 't de vaatwasser is is het inboedel en valt het slopen er niet onder; als het de leidingen zijn is het opstal en dan wel;
nieuwe, gang hoeft alleen nog maar opnieuw gestuct te worden, rekening naar de warmteboer, verder weer tip top.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
Was het lekkage bij je zelf dan?
Dacht nog van de buren
en hoe en wie gaat dat uitzoeken dan ivm verzekeringquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
nieuwe, gang hoeft alleen nog maar opnieuw gestuct te worden, rekening naar de warmteboer, verder weer tip top.
Nu problemen in de keuken met doorslag naar de gang, misschien dat de loodgieter de vorige keer iets kapot gemaakt heeft, of dat het de vaatwasser is; Zijn enige twee vochtpunten in mijn keuken
moet foto's maken voor verzekering; Als ik keukenboer bel voor vaatwasser en het blijken de leidingen te zijn is kosten keukenboer voor mijzelf en visa versa met de loodgieter; dus eerst bepalen waar de lekkage vandaan komt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
en hoe en wie gaat dat uitzoeken dan ivm verzekering
dus link of rechtsom, altijd de sjaakquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
moet foto's maken voor verzekering; Als ik keukenboer bel voor vaatwasser en het blijken de leidingen te zijn is kosten keukenboer voor mijzelf en visa versa met de loodgieter; dus eerst bepalen waar de lekkage vandaan komt.
met slopen wel, alleen als 't de leidingen zijn krijg ik de vloer tenminste vergoed, en anders weer niet. Gewoon altijd gedoe met verzekeringenquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
dus link of rechtsom, altijd de sjaak
en je sluit ze toch af, en vaak nog teveel ookquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
met slopen wel, alleen als 't de leidingen zijn krijg ik de vloer tenminste vergoed, en anders weer niet. Gewoon altijd gedoe met verzekeringen
Oh, maar daarom ga ik er ook wel voor zorgen dat het de leidingen zijn hoorquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
en je sluit ze toch af, en vaak nog teveel ook
ik sluit ze meestal af om zo nooit nodig te hebben. als het een beetje meezitquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
en je sluit ze toch af, en vaak nog teveel ook
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, maar daarom ga ik er ook wel voor zorgen dat het de leidingen zijn hoor
ja juistquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, maar daarom ga ik er ook wel voor zorgen dat het de leidingen zijn hoor
dat ja. en vaak dingen dubbel verzekerdquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:33 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik sluit ze meestal af om zo nooit nodig te hebben. als het een beetje meezit
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:33 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik sluit ze meestal af om zo nooit nodig te hebben. als het een beetje meezit
geluk wil ik het niet noemenquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
en soms heb je het geluk dat je ze wel nodig hebt
dat zekerquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:36 schreef bollokus het volgende:
[..]
geluk wil ik het niet noemenoch ja het is beter de ziektekostenverzekering dan de uitvaartverzekering
Geeft niet, serie al gevonden, was weken aan het zoeken en vond hem nu op 'zonder sebastiaan'quote:
ow en je status was echt offline hoor, net als Bollokus nuquote:
titelsong lijkt wel gzongen door een poppiequote:Op donderdag 23 juni 2011 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geeft niet, serie al gevonden, was weken aan het zoeken en vond hem nu op 'zonder sebastiaan'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |