Jep, rond 20 en in stedelijk gebied zelfs iets hoger.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:56 schreef MissHobje het volgende:
`pff blij dat die hitte dan maar 1 a 2 dagen is eigenlijk.. veels te heet! maargoed eerst zien dan geloven, zal een lekker klap geven rond 15 in de auto terug!
Ff zonwering ding zoeken
[..]
wat is de te verwachte avond/nachttemp voor maandag op dinsdag eigenlijk! erg klef?
Bluh.
Laat het alsjeblieft zo zijn dat het niet zo warm wordt als voorspeld.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:25 schreef mickeyD het volgende:
weeronline heeft teruggeschaald naar een graad of 23 maandag en 22 dinsdag in Den Haag????
op alle andere media worden nog steeds tropische waarden genoemt.
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Den-Haag/4057864
Op de één of andere manier ziet dit er on-Nederlands uitquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:31 schreef Klonk het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was het moment dat ik vanmiddag besloot dat het tijd was om mijn regenpak maar eens aan te trekken
Goed gespot, was net over de grens in het Duitse Bracht: http://maps.google.nl/map(...)010724,0.027874&z=16quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:37 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Op de één of andere manier ziet dit er on-Nederlands uit
zag k nou dat t 12Z was geworden dinsdag? en niet 18?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:36 schreef meteo-online het volgende:
[..]
Inderdaad, zondagavond kunnen we wat meer zeggen, maar opvallend is dat het dynamische gedeelte elke run wel berekend wordt voor dinsdag, ook de neerslag wordt door EC en GFS nu goed berekend. Klinkt misschien raar maar ik kan niet wachten tot dinsdag wanneer er kans op tornadic supercells
MCSquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:09 schreef RiKe het volgende:
Meteo, wat moet ik mij voorstellen bij een bowing MCS?
Een rol wolk?
Bliksem en donder waarvan je ondergoed ineens 27 kleuren krijgt?
Moet ik de snorkel alvast op gaan zoeken?
En weet iemand het weer voor morgen rond Biddinghuizen?
Buiten feestje en ik wil wel weten waar ik allemaal rekening mee moet houden (het is voor mij 1,5 uur rijden van huis af dus even heen en weer zit er niet in).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |